Damper z blokad? manetk?

Data: 2011-02-19 19:40:22
Autor: Dżejm
Damper z blokad? manetk?
Witam,

Zna ktoś może jakiś damper (165mm) z blokadą z manetki aby cena całości nie przekroczyła 999pln :) ? Najlepiej ze wskazaniem sklepu :). Na allegro widzę tylko jedną sztukę DT SWISS XR CARBON z manetką, ale aż 1290pln, a chciałbym coś tańszego.

pozdro

Data: 2011-02-19 20:05:12
Autor: kml
Damper z blokad? manetk?

Użytkownik "Dżejm" <no.email.here@no.email.here.org> napisał w wiadomości news:ijp2qs$foj$1news.onet.pl...
[...]

Rzuć okiem tutaj: http://www.bike-components.de/shop/cat/c493_Shocks-Air.html/limit/40
uprzedzam, że sprawdziłem bardzo pobieżnie więc jeżeli nic nie pasuje to z góry przepraszam ;)

http://endurorider.pl
Mineralne oleje hamulcowe 18/02/2011

Data: 2011-02-22 00:43:11
Autor: Dżejm
Damper z blokad? manetk?
Rzuć okiem tutaj: http://www.bike-components.de/shop/cat/c493_Shocks-Air.html/limit/40
uprzedzam, że sprawdziłem bardzo pobieżnie więc jeżeli nic nie pasuje to z góry przepraszam ;)

Dzięki, fajny sklep, niestety nic mi jakoś nie podpasowało.
Czy mi się wydaje czy to jakiś niszowy wynalazek ? Tak wiele damperów ma blokadę ale jakoś mało z manetki. Dziwne, przecież schylanie się do tej wajchy nie należy do najwygodniejszych a manetka to chyba w dzisiejszych czasach nic skomplikowanego.

pozdro

Data: 2011-02-22 08:17:09
Autor: kml
Damper z blokad? manetk?

Użytkownik "Dżejm" <no.email.here@no.email.here.org> napisał w wiadomości news:ijutap$7h1$1news.onet.pl...
[...]

Szczerze, relatywnie mało damperów  ma blokadę na kierownicy. Produceńci poszli w strone platform, które raz załączasz i powinno być dobrze. Co bardziej zawzięci osobinicy próbują samemu strugać manetkę i resztę systemu do zdalnego blokowania i z tego co wiem to nawet niektórym to wychodzi :) Oczywiście babrania się jest mnóstwo, ale jak ktoś chce to wiadomo :)

W Twojej długości wydaje mi się, że widziałem RS z manetką, ale nie pomnę modelu albowiem był stary i miał ładnych parę lat. Być może to było ario albo bar.