Damper z... drewna :D

Data: 2012-07-25 09:16:48
Autor: rmikke
Damper z... drewna :D
Data: 2012-07-25 20:32:33
Autor: biodarek
Damper z... drewna :D
W dniu 2012-07-25 18:16, rmikke pisze:
https://i.chzbgr.com/completestore/12/7/21/x4oVN4ucgUmQC-JmHSJrAw2.jpg

Dojazdówka ;)

--
biodarek

Data: 2012-07-26 07:40:44
Autor: rmikke
Damper z... drewna :D
On Wednesday, July 25, 2012 8:32:33 PM UTC+2, biodarek wrote:
W dniu 2012-07-25 18:16, rmikke pisze:
> https://i.chzbgr.com/completestore/12/7/21/x4oVN4ucgUmQC-JmHSJrAw2.jpg

Dojazdówka ;)

Sugerujesz, że ktoś jeździ z wiertarką i w terenie worabia taki klocek
z napisem "FOX"? :D

Data: 2012-07-26 20:36:00
Autor: biodarek
Damper z... drewna :D
W dniu 2012-07-26 16:40, rmikke pisze:
> [...]

Dojazdówka ;)

Sugerujesz, że ktoś jeździ z wiertarką i w terenie worabia taki klocek

No nie wiem... może wozi zapas w plecaku?
Albo jeździ w stylu enduro czyli niespiesznie i czasem sobie przysiądzie na hali. Pokontempluje widoki, coś tam wystruga multitoolem z patyka. A jak nie ma czasu, to tylko posiedzi :)

--
biodarek

Data: 2012-07-27 03:16:40
Autor: Marek
Damper z... drewna :D
biodarek:

coś tam wystruga multitoolem z patyka.

W tym wypadku to albo żart "ekorustykalny", albo rzeczywiście awaryjny patent.
Drewno to niezły materiał do awaryjnych napraw, jak ma się przy sobie dobry nóż. Kiedyś widziałem w sieci opis wystruganych z patyka klocków do cantilevera, mocowanych drutem. A sam miałem okazję wracać do bazy na połowie kierownicy z patyka i reperować kołkowo-sznurkowym systemem złamany pałąk w bagażniku http://tiny.pl/h44bt . Kiedyś, jeszcze w czasach jazdy Wagantem, stabilizowałem pękniętą przy suporcie rurę podsiodłową przy pomocy kołka wbitego aż do oparcia go o wałek suportu. Starczyło by wrócić do domu.

--
Marek

Data: 2012-07-27 21:41:06
Autor: biodarek
Damper z... drewna :D
W dniu 2012-07-27 12:16, Marek pisze:
biodarek:

[...]

Co można wystrugać z drewna na wyprawie pokazuje ten film (2:10):
http://vimeo.com/41759883

PS. Film jest odpowiedzią na serię Ultramontane :D

--
biodarek

Data: 2012-07-27 12:57:28
Autor: Vince
Damper z... drewna :D
Sugerujesz, że ktoś jeździ z wiertarką i w terenie worabia taki klocek
z napisem "FOX"? :D

Raz miałem taką sytuację, że w terenie złapałem gumę, a że I-sze dętki były z wentylem PRESTA (nieco cieńszym), musiałem wziąc klucz ośmiokątny (imbuys) i tak długo nim kręcić dziurę w obręczy, aż otworek był na tyle szeroki, że zmieścił siędo niego tradycyjny zaworek rowerowy. Przy odrobinie nerwowego usposobienia wystarczy kawałek drutu lub jakiś scyzoryk i spokojnie się można przez taki kołek bez wiertarki przewiercic.

Swoją drogą... jak dla mnie sztywniak z full-a..

Pozdrawiam, M.

Data: 2012-07-27 07:58:08
Autor: bans
Damper z... drewna :D
W dniu 2012-07-25 18:16, rmikke pisze:

https://i.chzbgr.com/completestore/12/7/21/x4oVN4ucgUmQC-JmHSJrAw2.jpg

Przypomina mi to pewnego trutnia, który wtrącał się się kiedys w knajpie w rozmowę moją i kolegi. Typowy fantasta-mitoman, na jakim to on rowerze nie jeździł i jakiego nie miał.

Truteń: "A macie kevlarowe sztyce?"

Ja: "Chyba karbonowe..."

Truteń: "No tak, karbonowe"

Ja: "Ja mam sztycę z drzewa balsa, bardzo lekka!"

Truteń: :O

Ja: "Tylko łatwo się łamie"

Truteń: "I co wtedy robisz?"

Ja: "Trzeba mieć zapasową i szybko w trakcie jazdy wymienić na nową"

Truteń: wybałuszył oczy, widać było prawie, jak w jego głowie obracają się trybiki, po czym odwrócił głowę i zaczął wtrącać się do rozmowy innym ludziom przy stoliku.

--
bans

Data: 2012-07-27 09:17:00
Autor: Kapsel
Damper z... drewna :D
Fri, 27 Jul 2012 07:58:08 +0200, bans napisał(a):

Truteń: wybałuszył oczy, widać było prawie, jak w jego głowie obracają się trybiki, po czym odwrócił głowę i zaczął wtrącać się do rozmowy innym ludziom przy stoliku.

:D :D :'D

--
Kapsel
  http://kapselek.net