Damska torebka ze skóry Krokodyla...

Data: 2016-10-22 20:56:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Damska torebka ze skóry Krokodyla...
Nie starczy na damską torebkę?... Nie jest to teraz istotne...
Skórę trzeba zedrzeć, Krokodyla wcześniej [lub w trakcie]
ukatrupić... Ale jest moratorium jakoweś na bicie młodych
Krokodyli -- Towarzystwo Opieki Nad Zwierzęta zabrania
bicia młodych Krokodyli pod groźbą odebrania skóry...

I teraz pytanie merytoryczne ;) do znawców brzmiące jakoś tak:

   Czy mogę już bezkarnie ukatrupić Krokodyla, jeśli
   15 października 2014 zawarłem umowę o hodowlę tego gada?

W sadzawce wykładanej marmurem -- nie wiedzą... Osoba, która
w imieniu Banku zawierała ze na tę umowę jest na długim urlopie,
być może macierzyńskim... Inna osoba zaproponowała, abym zasięgnął
gdzieś języka -- być może na infolinii...

Gada chcę ukatrupić jak najszybciej, bo z gadulstwa nie ma zysku.
Trzeba drzeć skórę, wyprawiać i zakładać nowe konciki ;) -- chyba
na Millennium, gdzie obecnie gniją moje oszczędności...

BTW Millennium -- może ktoś chce polecieć? 5 dych w razie czego
ode mnie, ale do mnie należy arbitraż -- dam albo nie dam. Dam,
jeśli dostanę i będę wiedział, komu dać, więc jak ktoś chce
lecieć -- niech daje znać, zanim nastąpi polecenie... [dam
5 dych tej osobie, która wcześniej znać mi da?]

       Otwórz konto w Banku Millennium, korzystaj z niego, a 60 zł premii będzie
       Twoje. Dodatkowo, płacąc kartą lub BLIKIEM możesz zdobyć 60 zł premii
       miesięcznie przez 6 miesięcy - to nawet 360 zł zwrotu na Twoje nowe konto.

       Kliknij w link z kodem i otwórz Konto 360:
           https://polecam.bankmillennium.pl/?id=205229

       Szczegóły promocji znajdziesz tutaj:
           https://www.bankmillennium.pl/polecam/regulamin

Zatem od Banku 360 bądź 420 i ode mnie 50, o ile uznam, że warto. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-27 02:54:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Regulamin mówi że tylko ejtin miesięcy...
Szkoda że pół roku gadałem bez sensu...
--
Eneuel
--