Damska torebka ze skóry Krokodyla...

Data: 2016-10-27 02:54:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Damska torebka ze skóry Krokodyla...

   Czy mogę już bezkarnie ukatrupić Krokodyla, jeśli
   15 października 2014 zawarłem umowę o hodowlę tego gada?

W sadzawce wykładanej marmurem -- nie wiedzą... Osoba, która
w imieniu Banku zawierała ze na tę umowę jest na długim urlopie,
być może macierzyńskim... Inna osoba zaproponowała, abym zasięgnął
gdzieś języka -- być może na infolinii...

Gada chcę ukatrupić jak najszybciej, bo z gadulstwa nie ma zysku.
Trzeba drzeć skórę, wyprawiać i zakładać nowe konciki ;) -- chyba
na Millennium, gdzie obecnie gniją moje oszczędności...

Regulamin mówi że tylko ejtin miesięcy...
Szkoda że pół roku gadałem bez sensu...
--
Eneuel
--