Damski bokser.

Data: 2009-06-03 06:24:21
Autor: cirrus
Damski bokser.
# Ziobro, jaki jest, każdy widzi, jeśli tylko nie nosi końskich okularów. Ale zawsze warto sprawdzić, czy się coś nie zmieniło. Panie Thun i Senyszyn poszły i sprawdziły. Dzielne kandydatki. Skoro góra ne chce do Ziobry. Niestety, Ziobro uważany przez wielu za przyszłego lidera PiS nie skorzystał z tej szansy. Pokazał, kim jest po raz kolejny.
Mógł zaprosić panie rywalki do stołu, podziękować, że zaszczyciły jego wiec swym udziałem. Mógł udowodnić, że jest politykiem z tej wysokiej półki, na której właśnie umieścił go wraz z innymi działaczami piS sam prezes Kaczyński (kto cię lepiej pochwali niż ty sam siebie?).
Ziobro na codzień raczy nas tym, co uważa za eleganckie maniery i elegancki język polski. Ale to przed ,,ciemnym ludem" wyborczym i kamerami TV. Zaskoczony pokazuje, że jego maniery i polszczyzna są raczej spod półki. Kiedy ,,ciemny lud" pisowski (przypominam, że to określenie Jacka Kurskiego) urządził paniom Thun i Senyszyn seans nienawiści, Ziobro udawał, że tego nie widzi, nie stanął w obronie kobiet.
Sam zaatakował zaatakowane: obie panie nie mają szans na mandat, krzyczał do ,,ciemnego ludu". To się w dawnych dobrych czasach nazywało ,,damski bokser". Ten, kto wyżywa się na słabszych. Bo tu dwie panie miały przeciwko sobie całą salę.
Ziobro ma według wszelkiego prawdopodobieństwa mandat europosła w kieszeni. I dobrze. Może tam się czegoś nauczy, na początek jakiegoś języka zachodniego. Może dzięki zdobytym doświadczeniom zdoła kiedyś usunąć Kaczyńskiego, Bielana, Kamińskiego itp. Wtedy wywinduje PiS na jeszcze wyższą półkę, czego mu serdecznie życzę. #
Ze strony:
http://szostkiewicz.blog.polityka.pl/?p=490

--
stevep

Data: 2009-06-03 06:54:37
Autor: Panslavista
Damski bokser.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości

Akurat te dwie samki nie należą do towarzystwa a ich głoszone "objawienia"
zamykają im drogę do niego.
"Kto kogo nie prosi - na kijach wynosi".

Data: 2009-06-03 08:50:28
Autor: jadrys
Damski bokser.
Panslavista pisze:
[...]

Panslav,  z łaski swojej - nie stawiaj pani Senyszyn w jednym szeregu z jakąś Thun..

Data: 2009-06-03 09:31:38
Autor: Piotr
Damski bokser.
Dnia Wed, 03 Jun 2009 08:50:28 +0200, jadrys napisał(a):

Panslav,  z łaski swojej - nie stawiaj pani Senyszyn w jednym szeregu z jakąś Thun..

Wy się nie zapominajcie Jadryś! Towarzyszka Szenyszyn! Towarzyszka!
Jaka z niej "pani"?
Piotr
PS. Ta druga to przynajmniej jest frał, z von.

Data: 2009-06-03 10:10:46
Autor: jadrys
Damski bokser.
Piotr pisze:
[...]

Nie można w ten sposób - w naszej "wolnej" ojczyźnie  używając takiego zwrotu  można się narazić na więzienne kajdany..

Piotr
PS. Ta druga to przynajmniej jest frał, z von.

Tak w sumie to chol..ra jedna kim ona jest..

Data: 2009-06-03 09:50:33
Autor: Panslavista
Damski bokser.

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:
> [...]
> "Kto kogo nie prosi - na kijach wynosi".

Panslav,  z łaski swojej - nie stawiaj pani Senyszyn w jednym szeregu z

Z jednogo miotu idiotów one som.

Data: 2009-06-03 10:12:57
Autor: jadrys
Damski bokser.

Panslavista pisze:

[...]

Oj Panslav, niedobrze z Tobą - nie potrafisz odróżnić ziarna od plew?

Data: 2009-06-03 10:20:52
Autor: Panslavista
Damski bokser.

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości

> "objawienia"

> Z jednogo miotu idiotów one som.

Oj Panslav, niedobrze z Tobą - nie potrafisz odróżnić ziarna od plew?

Masz stan uwielbienia dla tytułów czy dla głupoty feminazistowskiej?

Data: 2009-06-03 10:35:28
Autor: jadrys
Damski bokser.

Panslavista pisze:

[...]

Tylko podziw dla  obywatelki  Senyszyn  za determinację z jaką próbuje przekazać prawdę do otumanionych propagandą głów..

Data: 2009-06-03 09:21:45
Autor: zbig
Damski bokser.

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h04vs4$6ob$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To taka  znaczy się "mądrość ludowa" ćwoku?

Data: 2009-06-03 09:52:04
Autor: Panslavista
Damski bokser.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zamykają im drogę do niego.
> "Kto kogo nie prosi - na kijach wynosi".
To taka  znaczy się "mądrość ludowa" ćwoku?

Nie podskakuj zbiga
Bo choć ci się dźwiga
Ten chuj na twym czele
To nie w majtach, pedale.

Data: 2009-06-03 10:51:45
Autor: zbig
Damski bokser.

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h05amo$puh$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nie podskakuj zbiga
Bo choć ci się dźwiga
Ten chuj na twym czele
To nie w majtach, pedale.

Spokojnie Panslauer,
żyłka ci jaka pęknie i skończysz jak hammer.

Data: 2009-06-03 09:31:29
Autor: matusm
Damski bokser.

[...]

Nagabywanie i zaczepianie oraz proponowanie wlasnych uslug jest karalne a nie tylko streczycielstwo

Ten Ziobro to i tak jest kulturalny ze nie wezwal Policji a sie pchaja komunistki to sie pchaja bo wszystkie dzieci sa nasze i ciagle,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-03 09:34:42
Autor: Piotr
Damski bokser.
Dnia Wed, 3 Jun 2009 06:24:21 +0200, cirrus napisał(a):

-- stevep

He, he, he, boki sobie oberwę...
Wicie cyrkus, to rzadkość żeby chamstwo z
pezetperu kultury nauczało, he, he. I to jeszcze via cyrkusowy dziób.
Wyscie cyrkus kompletnie od tego różu podurnieli.
Piotr

Damski bokser.