Damskie buty trekkingowe

Data: 2012-04-01 21:26:19
Autor: ga
Damskie buty trekkingowe
Chciałbym takie sprezentować żonie. Wyglądają na mocne.
Co sądzicie czy się sprawdzą.
http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634689035369888000.jpg

Data: 2012-04-02 09:16:00
Autor: Wojciech Wierba
Damskie buty trekkingowe
W dniu 2012-04-01 21:26, ga pisze:
Chciałbym takie sprezentować żonie. Wyglądają na mocne.
Co sądzicie czy się sprawdzą.
http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634689035369888000.jpg

Hmm,
Trzymają kostkę, dobrze obejmują stopę, podpiętek zastępuje raczki, zwiększają zasięg wykorzystywanych chwytów podczas wspinaczki i najważniejsze: czadowe czerwone sznurówki.
Sporym minusem może okazać się brak membrany :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-04-02 11:31:58
Autor: Waldek Brygier
Damskie buty trekkingowe
Wojciech Wierba wrote:
Sporym minusem może okazać się brak membrany :-)

Ech, Ty i te Twoje zafascynowanie nowinkami technicznymi... Kiedyś nie było membran i chodziliśmy po górach, więc myślę, że ten "mankament" można pominąć :-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2012-04-02 11:41:07
Autor: Wojciech Wierba
Damskie buty trekkingowe
W dniu 2012-04-02 11:31, Waldek Brygier pisze:
Wojciech Wierba wrote:
[...]

I co gorsza, przynajmniej ja, więcej chodziłem po górach w swetrze z owczej wełny, niż teraz w softhardgore.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-04-02 14:56:55
Autor: Stefan
Damskie buty trekkingowe

Użytkownik "Waldek Brygier" <waldek@naszesudety.pl> napisał w wiadomości news:jlbrpd$bgd$1mx1.internetia.pl...
Wojciech Wierba wrote:
Sporym minusem może okazać się brak membrany :-)

Ech, Ty i te Twoje zafascynowanie nowinkami technicznymi... Kiedyś nie było membran i chodziliśmy po górach, więc myślę, że ten "mankament" można pominąć :-)
a sznurówki mogą robić za asekurację. Swego czasu na Okręcie asekurowaliśmy się sznurkiem do suszenia bielizny, mieliśmy młotek i parę gwoździ 5-calowych:)) Dobry Stwórca czuwał nad wariatami...
pozdr
Stefan

Data: 2012-04-02 15:38:58
Autor: Zbynek Ltd.
Damskie buty trekkingowe
Stefan napisał(a) :
a sznurówki mogą robić za asekurację. Swego czasu na Okręcie asekurowaliśmy się sznurkiem do suszenia bielizny, mieliśmy młotek i parę gwoździ 5-calowych:)) Dobry Stwórca czuwał nad wariatami...

Etam, to dlatego, że wtedy nie było jeszcze Nagrody Darwina ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Damskie buty trekkingowe