"Damy się pozabijać, a nie odejdziemy od krzyża". "Obrońcy" sprzed Pałacu zapowiadają walkę

Data: 2010-07-21 17:26:52
Autor: Bogdan Idzikowski
"Damy się pozabijać, a nie odejdziemy od krzyża". "Obrońcy" sprzed Pałacu zapowiadają walkę
- My, którzy tu jesteśmy pod krzyżem, prędzej damy się porozrywać, pozabijać, a będziemy bronić pamięci tych, którzy w dramatyczny sposób odeszli - to reakcja grupy "obrońców krzyża" sprzed Pałacu Prezydenckiego na decyzję władz, Kościoła i harcerzy o przeniesieniu krzyża spod Pałacu do kościoła św. Anny przy Krakowskim Przedmieściu. Nie akceptują oni zawartego przez wszystkie zainteresowane strony porozumienia.

więcej:

http://wyborcza.pl/1,75248,8160949,_Damy_sie_pozabijac__a_nie_odejdziemy_od_krzyza__.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A walka będzie długa i krwawa.....

Data: 2010-07-21 17:38:20
Autor: jadrys
[...]

Ciekawe ile im płacą za to błaznowanie?

Data: 2010-07-21 08:57:38
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 17:38, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 A tobie?

Data: 2010-07-21 18:05:42
Autor: jadrys
"Damy się pozabijać, a nie odejdziemy od krzyża". "Obrońcy" sprzed Pałacu zapowiadają walkę
  W dniu 2010-07-21 17:57, HaMMeR pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A walka będzie długa i krwawa.....
Ciekawe ile im płacą za to błaznowanie?

  A tobie?

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.  Mi nikt za nic nie płaci. Ale nie wierzę że ktoś chce "ginąć za krzyż" przy pałacu prezydenckim zupełnie za darmo.

Data: 2010-07-21 09:45:40
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 18:05, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

>   A tobie?

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.  Mi nikt za nic
nie płaci. Ale nie wierzę że ktoś chce "ginąć za krzyż" przy pałacu
prezydenckim zupełnie za darmo.

To pytanie nie bylo do mnie, ja sie tylko 'wcialem'...
Ale chyba juz ci tak dalece palma nie wali w dekiel, zebys sie
poczuwal do
'uczenia ' mnie kultury.., pokomuszy smrodzie!
Idz i sie nie garb!

Data: 2010-07-22 00:21:07
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-21 18:45, HaMMeR pisze:
[...]

Byłem przekonany że kultura nie jest ci obca, więc zwróciłem ci uwagę.

Data: 2010-07-21 18:36:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i275sv$nb1$1news.onet.pl...
[...]

Nie znasz życia. A wyobrażasz sobie całospalenie w myśl jakiejś idei?

Data: 2010-07-22 00:21:29
Autor: jadrys
[...]

Wyobrażam sobie chorobę umysłową.

Data: 2010-07-22 07:31:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i27rtq$nip$2news.onet.pl...

[...]

Ale to jedno drugiego nie wyklucza, a raczej z jednego drugie wynika.
Proponuje przekonywać o tym panie, które w obronie krzyża chcą się ukrzyżować.

Data: 2010-07-24 14:50:16
Autor: jadrys
[...]

Te panie o ile rzeczywiście są poczytalne, to biora za ten cyrk niezłą kasę.

Data: 2010-07-24 14:59:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2enig$rk3$1news.onet.pl...

[...]

Kto im płaci? Dowody proszę! Link!

Data: 2010-07-21 18:20:01
Autor: Jacek B

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4711bd$1news.home.net.pl...
[...]

Oczywiście,to był zamach, zginęli śmiercią męczeńską i mamy się do nich modlić.
A wogóle to powinniśmy się modlić za PIS i za całą bandę mocherowców.
Popierać durniów Pisiorowych i głosowaać na nich.

JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5298 (20100721) __________

Data: 2010-07-21 19:18:35
Autor: Marek Czaplicki
"Damy się pozabijać, a nie odejdziemy od krzyża". "Obrońcy" sprzed Pałacu zapowiadają walkę
Bogdan Idzikowski napisał na pl.soc.polityka:

- My, którzy tu jesteśmy pod krzyżem, (...) Nie akceptują oni
zawartego przez wszystkie zainteresowane strony porozumienia.

http://wyborcza.pl/1,75248,8160949,_Damy_sie_pozabijac__a_nie_odejdziemy_od_krzyza__.html
A walka będzie długa i krwawa.....
jest lato, do tego ciepło bardzo, w dnie i w nocy. cóż szkodzi ludziom
protestować. lepiej to, niż żeby mieli podpalać opony, czy cóś.

"Damy się pozabijać, a nie odejdziemy od krzyża". "Obrońcy" sprzed Pałacu zapowiadają walkę