Dane historyczne ROE, ROA dla WGPW

Data: 2011-09-24 21:54:28
Autor: Marcin
Dane historyczne ROE, ROA dla WGPW
Witam

Poszukuje danych historycznych wskaznikow ROE, ROA dla spolek z WGPW. Cos takiego jak na stronie z notowaniami w Pulsie Biznesu:
http://notowania.pb.pl/stocktable/mWIG40

Gdyby tam jeszcze bylo dostepne pole do wpisania daty i by wyswietlalo dla podanej daty notowania...

Dane nie musza byc z kazdej sesji. Jakby byly miesieczne czy nawet kwartalne to tez bedzie OK. Jezeli beda za rozsadna cene to chetnie kupie dostep do jakiegos serwisu na troche...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-09-25 07:18:06
Autor: Barbara
Dane historyczne ROE, ROA dla WGPW
UĹĽytkownik "Marcin"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j5lchp$ooj$1@inews.gazeta.pl...

[...]

=====================

napisz do mnie prywatnie do czego jest Ci to potrzebne, zapewne będę mogła pomóc
Barbara
basia@in.com.pl

Data: 2011-09-25 09:39:39
Autor: Endriu
Dane historyczne ROE, ROA dla WGPW
napisz do mnie prywatnie do czego jest Ci to potrzebne, zapewne będę mogła pomóc
Barbara
basia@in.com.pl

Spekulował Basiu pewnie będzie pieron .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Dane historyczne ROE, ROA dla WGPW