Dane na temat degradacji akumulatorów w samochodach Tesli

Data: 2016-06-06 05:47:38
Autor: Zenek Kapelinder
Dane na temat degradacji akumulatorów w samochodach Tesli
Kupiles juz Tesle czy tylko wykresami sie podniecasz?

Data: 2016-06-06 14:08:45
Autor: Pszemol
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
Kupiles juz Tesle czy tylko wykresami sie podniecasz?

Ja sobie zęby ostrzę na model 3, tego jeszcze nie sprzedają Zenek. Model S
a tymbardziej model X jest ciut powyżej mojego budżetu.

Dane na temat degradacji akumulatorów w samochodach Tesli