Data: 2016-06-12 17:05:04 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Dane na temat degradacji akumulatorów w samochodach Tesli | |
On 2016-06-06 13:58, Pszemol wrote:
Dla mnie te wykresy uspokajają, bo myślałem że jak Bo jest jak w laptopie: https://www.quora.com/Why-does-Tesla-use-18650-battery-cells https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/pics-info-inside-the-battery-pack.34934/ http://powercartel.com/2015/03/used-tesla-444-cell-6s74p-modules-for-sale/ Może tylko odrobine lepsze niż badziewie wsadzane w lowendowe laptopy. Czekam na jakś inicjatywę lokalną typu "regeneracja Tesli i skup baterii od laptopów". |
|
Data: 2016-06-12 17:10:54 | |
Autor: J.F. | |
Dane na temat degradacji akumulatorów w samochodach Tesli | |
Dnia Sun, 12 Jun 2016 17:05:04 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
On 2016-06-06 13:58, Pszemol wrote: Tesla buduje wlasna fabryke baterii. To teraz moze byc inaczej. J. |
|
Data: 2016-06-12 17:32:09 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Dane na temat degradacji akumulatorów w samochodach Tesli | |
On 2016-06-12 17:10, J.F. wrote:
Tesla buduje wlasna fabryke baterii. To teraz moze byc inaczej. Ale czy zrezygunją z 18650? Z jednej strony marnuje sie miejsce przy cylindrycznych bateriach, z drugiej pozwala to na jakieś chłodzenie. |
|
Data: 2016-06-12 18:48:49 | |
Autor: J.F. | |
Dane na temat degradacji akumulatorów w samochodach Tesli | |
Dnia Sun, 12 Jun 2016 17:32:09 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
On 2016-06-12 17:10, J.F. wrote: Moze i zrezygnuja ... jak sie okaze, ze wieksze cylindyczne tez sie dobrze chlodzi, albo jeszcze lepiej sie chlodzi np plaskie ... J.. |
|