Dane o zgonach

Data: 2020-11-11 10:59:52
Autor: Budzik
Dane o zgonach
Zenek miał racje - nawet GUS sie gubi w liczeniu liczby zgonów. Wczoraj zaktualizowano dane i jest jeszcze gorzej niz wczesniej podawano...

Ministerstwo cyfryzacji podało ze:

40. tydzień roku (28.09-04.10) to 8410 zgonów

41. tydzień (05.10-11.10) - 9190

42. tydzień (12.10-18.10) – 10 222

43. tydzień (19.10-25.10) – 12 318

44. tydzień (26.10-01.11) – 14 634

14600!!! 2x tyle co zwykle...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2020-11-11 03:19:33
Autor: japanizer
Dane o zgonach
On Wednesday, November 11, 2020 at 11:59:54 AM UTC+1, Budzik wrote:
[...]

A był ktoś w ostatnich dniach na cmentarzu? W tej alejce pogrzeb, w tamtej alejce pogrzeb, a tutaj kolejne dwa pogrzeby...

Data: 2020-11-11 23:03:51
Autor: _Master_
Dane o zgonach
Byłem na pogrzebie bezcovidowca którego wygoniono ze szpitala w ciężkim stanie w strachu przed pandemią STRACHU.

Pół roku ludzie nie kupują leków i nie diagnozują raka.

Myślisz że prognozy jeszcze przed covidem o drastycznym wzroście nowotworów się zmieniły?

Teraz dopiero będą śmiertelne skutki tej PROPAGANDY STRACHU

Data: 2020-11-12 16:59:48
Autor: Budzik
Dane o zgonach
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Byłem na pogrzebie bezcovidowca którego wygoniono ze szpitala w
ciężkim stanie w strachu przed pandemią STRACHU.

Pół roku ludzie nie kupują leków i nie diagnozują raka.

Ze diagnozowanie jest utrudnione to prawda.
Ale dlaczego ci ktorzy juz wiedza co maja łykac - mieliby z powodu covida przerwac terapie?

Myślisz że prognozy jeszcze przed covidem o drastycznym wzroście nowotworów się zmieniły?

Teraz dopiero będą śmiertelne skutki tej PROPAGANDY STRACHU

Mysle, ze załozyłes sobie teze i pod nią krztałtujesz argumenty.

Znaczny wzrost smiertelnosci jest faktem.
Ale nie wiesz czy to efekt umierajacej, skupiącej na covidzie słuzby zdrowia czy tez niedoszacowanych zgonów na covid.
Ja podejrzewam ze to jest i to i to ale w jakiej proporcji? Nie mam pojecia.

Zdaje sie ze nawet rzadzaacy nie wiedza ale chyba ich to niezbyt interesuje.

"Od sierpnia do końca października tego roku oczekiwana liczba zgonów przed wybuchem pandemii wynosiła 91,6 tys.
Faktyczna liczba zgonów w naszym kraju wzrosła jednak do 106,4 tys., co oznacza ***14,8 tys. zgonów więcej***, choć oficjalnie przez koronawirusa zmarło ****3,1 tys. osób****
Co to oznacza? Zdaniem Polskiego Instytutu Ekonomicznego dwie rzeczy - osoby, które zmarły, mogły mieć koronawirusa, ale nie został on wpisany do oficjalnych statystyk, bądź te są to zgony z powodu innych chorób spowodowane ograniczonym dostępem do opieki zdrowotnej i wysokim obciążeniem systemu ochrony zdrowia"

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/smiertelnosc-w-polsce-przez-
koronawirusa-covid-19-dane-polskiego-instytutu/b7b9lg0

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2020-11-11 12:27:01
Autor: A. Filip
Dane o zgonach [Nie ma Tuska (PO) nie ma cudu/Brexitu ]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

No przecież Tusk jak miały być wybory to ostrzegał jaka to zabójcza
pandemia szaleje.  Chcesz żeby Tusk "na cud zasługujący" (PO) wyszedł
ze swoim wspomagającym chórkiem wyszli na kłamców?
[ W tłumaczeniu: Wyszło że Tusk ŻĄDAŁ by Duda był prezydentem bez
wyborów przez ekstra rok ]

AFAIR szpitale "przekładały" zabiegi planowe ze względu na pandemie.
To też musi w końcu wyjść w statystykach.  Zdrowi na umyśle ludzie mogą
być też bardziej skłonni omijać zatłoczone przychodnie i szpitale z
wieloma chorymi.  To że to są "niepotwierdzone" zgony na Covid-19 nie
musi być głównym wyjaśnieniem.

Do politycznego opierdolu te dane które podałeś całkowicie wystarczają.
Do _zabójczego_ politycznego opierdolu potrzeba jak PiS Polska wypada w
porównaniu na tle Europy.

P.S. Z "ciekawostek statystycznych" warto nie zapominać ilu Irakijczyków
zginęło "statystycznie" na skutek agresji i okupacji przez USA+.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-11 13:59:51
Autor: Budzik
Dane o zgonach [Nie ma Tuska (PO) nie ma cudu/Brexitu ]
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

zabĂłjcza pandemia szaleje.  Chcesz Ĺźeby Tusk "na cud zasługujący"
(PO) wyszedł ze swoim wspomagającym chórkiem wyszli na kłamców?
[ W tłumaczeniu: Wyszło że Tusk ŻĄDAŁ by Duda był prezydentem bez
wyborĂłw przez ekstra rok ]

OMG, nawet tu ci Tusk wyskoczył...

AFAIR szpitale "przekładały" zabiegi planowe ze względu na
pandemie. To też musi w końcu wyjść w statystykach.

Czy to jest jakis konkurs na truizm miesiąca? Ameryke odkryłes?
Specjalisci mowia o tym od kilku miesiecy... Tylko jakos rzadzacy sa na to głusi...

Zdrowi na
umyśle ludzie mogą być też bardziej skłonni omijać zatłoczone
przychodnie i szpitale z wieloma chorymi.  To Ĺźe to są
"niepotwierdzone" zgony na Covid-19 nie musi być głównym
wyjaśnieniem.

A ktos tak twierdził ze to jest głowne wyjasnienie?
Jakie ma dla ciebie znaczenie to ze ktos umarł na covid czy umarł na coś innego?
Moze rozumiesz, dlaczego dodatkowe szpitale nie były budowane w czerwcu tylko sa robione na gwałt teraz?

Do politycznego opierdolu te dane które podałeś całkowicie
wystarczają. Do _zabójczego_ politycznego opierdolu potrzeba jak
PiS Polska wypada w porĂłwnaniu na tle Europy.

A dla normalnego dobrego człowieka to co to bedzie?

P.S. Z "ciekawostek statystycznych" warto nie zapominać ilu
Irakijczyków zginęło "statystycznie" na skutek agresji i okupacji
przez USA+.
OMG, Tusk i agresja USA - wspolczuje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-11-11 19:17:32
Autor: _Master_
Dane o zgonach
W dniu 2020-11-11 o 11:59, Budzik pisze:
14600!!! 2x tyle co zwykle...

Czy to już fala zgonów po kilkumiesięcznej przerwie w leczeniu chorób przewlekłych Polaków?

Ciekawe zagadnienie

Data: 2020-11-11 19:59:52
Autor: Budzik
Dane o zgonach
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

14600!!! 2x tyle co zwykle...

Czy to już fala zgonów po kilkumiesięcznej przerwie w leczeniu
chorób przewlekłych Polaków?

Ciekawe zagadnienie

Mysle ze to raczej efekt tego co sie obecnie dzieje w słuzbie zdrowia - totalna niewydolnosc zwiazana z ogromnym wzrostem ilosci pacjentów.

Pomyslałbym tak jak ty ze to mogłby być odłozony efekt braku leczenia gdyby nie korelacja czasowa ze znacznym wzrostem chorych na covid.

W kazdym razie liczby sa zatrwazajace a to przeciez dopiero poczatek sezonu jesienno zimowego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2020-11-11 12:42:52
Autor: Zenek Kapelinder
Dane o zgonach
środa, 11 listopada 2020 o 20:59:53 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
> [...]
Mysle ze to raczej efekt tego co sie obecnie dzieje w słuzbie zdrowia - totalna niewydolnosc zwiazana z ogromnym wzrostem ilosci pacjentów. Pomyslałbym tak jak ty ze to mogłby być odłozony efekt braku leczenia gdyby nie korelacja czasowa ze znacznym wzrostem chorych na covid. W kazdym razie liczby sa zatrwazajace a to przeciez dopiero poczatek sezonu jesienno zimowego. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz." Frank Herbert
Co ma sezon jesienno zimowy do zgonów? Na katar anginę i przeziębienia prawie nikt nie umiera. Na grypę umierało bez covida ok 100 osób rocznie. Przez obowiązek chodzenia w maskach grypy może prawie nie być. Jak dojdziemy do średniej europejskiej z ilością zgonów na covida to ilość zgonów w cudowny sposób spadnie. Jak byś zapomniał to zawsze twierdziłem że w międzynarodowych statystykach będzie liczył się jeden parametr. Ilość zgonów na milion ludności.

Data: 2020-11-11 21:59:51
Autor: Budzik
Dane o zgonach
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Co ma sezon jesienno zimowy do zgonów? Na katar anginę i
przeziębienia prawie nikt nie umiera. Na grypę umierało bez covida
ok 100 osób rocznie.

Na chuj sie wtracasz w rozmowe o covidzie i zgonach jak z poprzedniej rozmowy spierdoliłes obrazony kiedy doszło do konkretów?

Odpowiadajc na twoje pytanie - to ma sezon zimowy ze w przeciwienstwie do lata masz po prawie 30tysiecy objawowych zjagnozozwanych chorych na covida dziennie, czesc trafia do szpitali gdzie koncza sie miejsca w zwiazku z czym cała sluzba zdrowia lezy.
No chyba ze uwazasz, ze nie lezy, a te nadmiarowe zgony to wszystko niezdiagnozozwani covidowcy?

Przez obowiązek chodzenia w maskach grypy
może prawie nie być. Jak dojdziemy do średniej europejskiej z
ilością zgonów na covida to ilość zgonów w cudowny sposób spadnie.

Po raz kurwa piecdziesiatysiodmy pytam cie, na chuj gadasz o statystyce zgonów covid o której sam mowisz ze jest zmanipulowana podczas kiedy to co sie teraz naprawde złego dzieje to zgony wszystkie łącznie i tu widac prawdziwy problem?!?!

No chyba ze nadal nie uwierzyłes w dane i nadal czekasz na oficnalne dane z GUS?

Jak byś zapomniał to zawsze twierdziłem że w międzynarodowych
statystykach będzie liczył się jeden parametr. Ilość zgonów na
milion ludności.

No beton... Chuj mnie interesuje jakie bzdury sobie zawsze powtarzasz.
Bzdura to bzdura i tkwienie w niej w niczym ci nie pomoze.

Jak chcesz sobie prowadzic rozmowe na jakis temat posługujac sie statystyka która sam uwazasz za zmanipulowana to moze rob to z jakims miejscowym głupkiem w Łodzi...

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2020-11-11 15:10:54
Autor: Zenek Kapelinder
Dane o zgonach
Po co mam gadać z miejscowym głupkiem z Łodzi jak bez wychodzenia z domu mogę z lokalnym głupkiem na grupie? O zmanipulowanej statystyce gadam dlatego że najprawdopodobniej jest zmanipulowana żeby za kilka lat na wykresach dobrze wyglądało. Duża liczba zmarłych będzie źle świadczyła o tych co rządzili w czasie pandemii. Wyborcy mogą to zauważyć i głosować nie na tych co mają wygrać. Chyba że ilości zgonów na milion będą w różnych państwach do siebie zbliżone. Wtedy rządzący będą mogli powiedzieć że robili wszystko co możliwe i co niemożliwe ale się nie dało bo siła wyższa. Frajerzy przy urnach wyborczych to kupią. I dobrze że kupią. Obecny układ polityczny w Europie w jakiś sposób gwarantuje że nie będzie wojny. Ze nie czekają nas jakieś straszne kryzysy ekonomiczne.. I jak to ma być osiągnięte w ten sposób że codziennie do tych co faktycznie umarli na wirusa dopisza i nas trochę zmarłych z innych przyczyn ale mieli wirusa to jestem za. Pretensje można mieć do lekarzy. W Polsce są zorganizowani w służbę zdrowia. Oni nie pracują tylko z założenia służą innym. Nikt ich bo bycia lekarzami nie zmuszał. I przy wirusie okazało się że ci co mieli służyć mają w dupie tych co zrzucają się na nich wysokie i bardzo wysokie wynagrodzenia. A uczciwi tacy że ryje darli jak im wprowadzali kasy fiskalne do prywatnych gabinetów.

Data: 2020-11-12 10:59:49
Autor: Budzik
Dane o zgonach
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Po co mam gadać z miejscowym głupkiem z Łodzi jak bez wychodzenia
z domu mogę z lokalnym głupkiem na grupie?

Bo on byc moze jako jedyny ci uwierzy i nie zweryfikuje bzdur jakie opowiadasz...

O zmanipulowanej
statystyce gadam dlatego że najprawdopodobniej jest zmanipulowana
żeby za kilka lat na wykresach dobrze wyglądało.

Ale mimo to chcesz sie ta statystyka posługiwac do wyciagania wniosków, ba TYLKO własnie dokładnie ta statystyka. No brawo Watsonie...
Moze jednak nawet miejscowy Łodzki głupek sie nie nabierze...

Duża liczba
zmarłych będzie źle świadczyła o tych co rządzili w czasie
pandemii.

Mowisz to po raz setny.

Wyborcy mogą to zauważyć i głosować nie na tych co mają
wygrać.

To dlaczego nie fałszuja ilosci zgonów ogolnie?
Bo to TUTAJ widac dramat do jakiego dochodzi...
W zgonach covidowych widac ze jest zle, w zgonach ogolnie widac ze jest tragicznie.

CZyli kolejny spisek. Miodzio.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2020-11-12 05:32:16
Autor: Zenek Kapelinder
Dane o zgonach
czwartek, 12 listopada 2020 o 12:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl, że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"
Jaki spisek znowu wymyśliłeś. To są normalne ustalenia kto będzie rządził zanim zostanie " demokratycznie u siebie wybrany". Po to są takie ustalenia żeby właśnie spisku nie było. Chwilowo taki system zarzadzania tam gdzie jest cywilizacja się sprawdził. Osiemdziesiąt lat nie było żadnej dużej wojny angażującej więcej niż dwa państwa.. Z dwojga złego się żeby dopisali do zmarłych na wirusa takich co na niego nie umarli niż podróż bydlęcym wagonem do komory gazowej.

Data: 2020-11-12 16:59:49
Autor: Budzik
Dane o zgonach
[...]

I dlatego umiera 2x wiecej osób.
Gratuluje logiki...

[...]

"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

Data: 2020-11-12 12:15:38
Autor: Zenek Kapelinder
Dane o zgonach
I dlatego umiera 2x wiecej osób. Gratuluje logiki... https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/smiertelnosc-w-polsce-przez- koronawirusa-covid-19-dane-polskiego-instytutu/b7b9lg0 "Od sierpnia do końca października tego roku oczekiwana liczba zgonów przed wybuchem pandemii wynosiła 91,6 tys. Faktyczna liczba zgonów w naszym kraju wzrosła jednak do 106,4 tys., co oznacza 14,8 tys. zgonów więcej, choć oficjalnie przez koronawirusa zmarło 3,1 tys. osób Co to oznacza? Zdaniem Polskiego Instytutu Ekonomicznego dwie rzeczy - osoby, które zmarły, mogły mieć koronawirusa, ale nie został on wpisany do oficjalnych statystyk, bądź te są to zgony z powodu innych chorób spowodowane ograniczonym dostępem do opieki zdrowotnej i wysokim obciążeniem systemu ochrony zdrowia"
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski
Jak byś potrafił interpretować wykresy to byś zauważył że mogę mieć rację. Zadałeś sobie chociaż trochę trudu żeby sprawdzić co to za zwierz ten Polski Instytut Ekonomiczny. Oczywiście że nie. Najważniejsze instytucje w państwie mają w adresie gov, mil, edu. To bardzo mocne domeny i byle szmaciarz mieć takiej nie będzie. Domena net czyli taka jaka ma Twój PIE też jest mocna ale ona jest dla dostawców netu, firm i osób indywidualnych. Nijaka Górniak piosenkarka stwierdziła autorytatywnie że w szpitalach leżą statysci. PIE jako dostawca internetu wypowiada się na temat wirusa. Wartość obydwu informacji może być podobna. Pozwolisz że spytam. Czy jak cyganka by zaproponowala Ci układ że ona przepowie liczby w lotto i wysokość wygranej i za to dostanie połowę wygranej ale przed losowaniem to być się przyjął czy wysłał ją na drzewo. Popatrzyłem a stronie PIE co pisali o śmiertelności. Ty wiesz że na trzech stronach linków nie znalazłem tego na co powołuje się businessinsider. Z wykresu w artykule wynika że mogę mieć rację. Do września śmiertelność mieliśmy niższa lub zbliżona do lat poprzednich. Nie będę zgadywał co na wpłynęło. Ale od początku września krzywa idzie prawie pionowo do góry. Franek Dolas mówił że każdy szczęściu dopomoże, każdy dzisiaj wygrać może. Mogę mieć teorie spiskowa, całkiem dobrze umotywowana, jak to jest że teraz dużo u nas umiera. Ale Ty nie masz żadnych argumentów żeby ją obalić. Słyszałeś żeby ostatnio w ujnijnym parlamencie ktoś poważnie przypierdalal się do Polski. Bo ja nie. Za to słyszałem że ujnia jakąś ekstra kasę dla nas ma mieć.

Data: 2020-11-12 20:59:48
Autor: Budzik
Dane o zgonach
[...]

Nie sprawdzałem bo to kolejny artykuł na ten temat.
Ale ze wczesniej nie podobał ci sie taki w którym dziennikarz powoływał sie rzedy stanu cywilnego, potem nie podobał ci sie taki w którym autor powoływał sie na GUS to byłbym zdziwiony gdyby teraz spodobał ci sie ten.
Ale przyznaje ze argumenty sa mocne - brak gov w adresie praktycznie przekresla te dane :)))

To bardzo mocne domeny i byle szmaciarz mieć takiej nie będzie.
Domena net czyli taka jaka ma Twój PIE też jest mocna ale ona jest
dla dostawców netu, firm i osób indywidualnych.

Pocieszam sie ze skoro przypierdoliłes sie do adresu to znaczy ze nic waznego nie znalazłes.

Zastanawiam sie jednak, kiedy w koncu zamiast podwazac zródło, spojrzysz na dane...

Nijaka Górniak
piosenkarka stwierdziła autorytatywnie że w szpitalach leżą
statysci.

nic mnie nie obchodzi co ta kretynka pisze.

PIE jako dostawca internetu wypowiada się na temat
wirusa.

ROTFL - popłynałes...

[...]

Jak ty to pisałes...
To ze nie znalazłes nie oznacza ze tego tam nie ma. Oznacza tylko ze nie znalazłes... :)

Z wykresu w artykule wynika że mogę
mieć rację.

W jakim aspekcie?

Do września śmiertelność mieliśmy niższa lub zbliżona
do lat poprzednich. Nie będę zgadywał co na wpłynęło. Ale od
początku września krzywa idzie prawie pionowo do góry.

I naprawde nie zauwazyłes co sie zmieniło we wrzesniu? Ojapierdole

[...]

Przeciez nie masz zadnej *dobrze umotywowanej* teorii.
Masz tylko pierdoły w ktorych opierasz sie na czastkowych danych które ci akurat pasuja i dodatkowo o ktorych sam mówisz ze sa niewiarygodne i zmanipulowane :)))

Słyszałeś żeby ostatnio w ujnijnym
parlamencie ktoś poważnie przypierdalal się do Polski. Bo ja nie.
Za to słyszałem że ujnia jakąś ekstra kasę dla nas ma mieć.

I widzisz tu jakis ciag przyczynowo-skutkowy?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2020-11-11 23:26:11
Autor: _Master_
Dane o zgonach
W dniu 2020-11-11 o 22:59, Budzik pisze:
30tysiecy objawowych zjagnozozwanych chorych na
covida dziennie,

Nie masz zdiagnozowanych tylko takich u których ten pieprzony test znalazł niby covida. Pewnie mają zwykłe przeziębienie i gdyby ich traktować normalnie sumarycznie wszyscy bylibyśmy zdrowsi.

Ale PROPAGANDA STRACHU musi działać a szczepionki na grypę się sprzedawać.

A swoją drogą...

Szczepionka na grypę ma tylko 50% skuteczność i 70% na powikłania.

Jakim cudem nowa szczepionka na covid ma 90%?
Do jej sprawdzenia użyli innych testów niż RNA? ;-)

Data: 2020-11-12 10:59:49
Autor: Budzik
Dane o zgonach
[...]

Puknij sie w łeb...

Ale PROPAGANDA STRACHU musi działać a szczepionki na grypę się
sprzedawać.
Gdyby było tak jak mowisz to Polska dostałaby w tym roku 10mln szczepionek a dostała tylko odrobine wiecej niz zwykle.
Jak widzisz - nikt nie zrobił biznesu...

A swoją drogą...

Szczepionka na grypę ma tylko 50% skuteczność i 70% na powikłania.

Jakim cudem nowa szczepionka na covid ma 90%?
Do jej sprawdzenia użyli innych testów niż RNA? ;-)

Ale wiesz ze to jest zupełnie inna szczepionka?
Widziałes kiedys szczepionke która trzeba przechowywac w -80 stopniach?

Data: 2020-11-12 12:46:15
Autor: _Master_
Dane o zgonach
W dniu 2020-11-12 o 11:59, Budzik pisze:

szczepionek a dostała tylko odrobine wiecej niz zwykle.
Jak widzisz - nikt nie zrobił biznesu...

Wierzysz w to co napisałeś?

Widziałes kiedys szczepionke która trzeba przechowywac w -80 stopniach?

A te -80 stopni to ma jaki związek ze skutecznością?

Taki że jest droższa bo trzeba kupić chłodnie? ;)

PS. A widziałeś kiedyś wyizolowanego, oczyszczonego Covida-19?

NIE bo taki nie istnieje a konowały powołują się na "zlepek czegoś tam" co zawiera covida a potem na tej podstawie robią ten idiotyczny test PCR który namnaża materiał genetyczny 40 razy aż uda się wykazać że jest to podobne do tego "zlepka"

Widzisz ten bezmiar głupoty czy jeszcze nie?

Data: 2020-11-12 03:53:46
Autor: japanizer
Dane o zgonach
On Thursday, November 12, 2020 at 12:46:18 PM UTC+1, _Master_ wrote:
> [...]

Widzisz ten bezmiar głupoty czy jeszcze nie?

Wszyscy widzą bezmiar twojej głupoty, z-adku. Od dawien dawna.

Data: 2020-11-12 13:35:03
Autor: _Master_
Dane o zgonach
O jest i nasza gwiazda a nawet przydupas Runta.
Czy tam odwrotnie. Cholera wie który z przodu a który z tyłu.

Data: 2020-11-12 17:59:48
Autor: Budzik
Dane o zgonach
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

szczepionek a dostała tylko odrobine wiecej niz zwykle.
Jak widzisz - nikt nie zrobił biznesu...

Wierzysz w to co napisałeś?

W temacie szczepionek na grype? Oczywiście.
Widziałes co sie działo w aptekach? Co drugi pacjent pytał o szczepionke i odchodził z kwitkiem.
W aptekach farmaceuci wywieszali wrecz kartki: nie mamy szczepionek i nie dopisujemy do listy oczekujacych.
Ba, nawet farmaceuci, którzy mieli dostac szczepionki dla siebie, na razie sie nie doczekali.
To kto twoim zdaniem zarobił na tych szczepionkach których firmy nie były w stanie nagle wyprodukowac 2x wiecej?

Widziałes kiedys szczepionke która trzeba przechowywac w -80
stopniach?

A te -80 stopni to ma jaki związek ze skutecznością?

Chodzi mi o to ze porównujesz nieporównywalne.
Zeby nie było - ja przeciez tez nie mam zadnej pewnosci ze to bedzie prawda. Dotychczas wszyscy mowili ze oczekuja 50% skutecznosci.
CZy ta informacja jest prawdziwa czy jest tylko newsem majacym podniesc wartosc firmy? Nie wiem. Ale a priori zakładac ze nie bedzie... Tez głupio.

BTW ciekawy moment sobie Pfizer wybrał na ogłoszenie tego newsa.
Albowiem...
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/prezes-pfizera-sprzedal-
swoje-akcje-w-dniu-ogloszenia-sukcesu-badan-nad-szczepionka/y1ccgzn

[...]

Sa rozne testy, nie tylko PCR.

Widzisz ten bezmiar głupoty czy jeszcze nie?

A widzisz efekty?
Ci ludzie co umieraja to udaja?
Rzady na całym swiecie celowo odmrazaja sobie uszy?
Naprawde wierzysz w ogolnoswiatowy spisek?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-11-11 23:06:34
Autor: _Master_
Dane o zgonach
W dniu 2020-11-11 o 20:59, Budzik pisze:
znacznym wzrostem chorych na covid.

Tak myślą tylko twardzi wyznawcy COVIDOWEJ PROPAGANDY

Ot mamy nową sekciarską religię.

Pewnie lepsza od katolickiej ;-)

Data: 2020-11-12 10:50:51
Autor: mordolkejek.zygzakowaty
Dane o zgonach
użytkownik Budzik napisał:
[...]

Nu tak. Raz masowe tuptanie, dwa brak opieki zdrowotnej, trzy - taki sezon.

Dane o zgonach