Dane techniczne aut - poziom głośności w kabinie

Data: 2009-05-11 14:09:22
Autor: rydzo
Dane techniczne aut - poziom głośności w kabinie
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:gu8hj6$nvr$1news.onet.pl...
Ma ktoś namiar na zbiór danych technicznych aut gdzie jest poziom
głośności  w kabinie dla różnych marek?

ja sie przesiadlem do C5tki z fiata 1.6.
Jazda po prostu bajeczna. Przy 170 jest ciszej niż w fiaciku przy 90km/h ;)

no i silnik mruczy, nie halasuje :D

W Twoim budzecie znajdziesz bez problemu 2005 rocznik.
Ja kupilem z koncowki 2004 (już po face liftingu).

--
POzdrawiAM
rydzo

Citroen C5 3.0 V6
BRC P&D

Data: 2009-05-11 14:17:25
Autor: Agent

Użytkownik "rydzo" <rydzooBezTego@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu94hl$761$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapomniałem dodać że auto musi mi sie jeszcze podobac a z C5 to narazie "C funf" mi się podoba ale to nie ten zakres cenowy dla mnie

Data: 2009-05-11 16:50:06
Autor: rydzo
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:gu950n$muf$1news.onet.pl...
[...]

no mi sie akurat C5 calkiem podoba ;)
Wspominales wczesniej o P 407 - przejechalem dwulitrowym dislem pare tys. km.
Rowniez bralem pod uwage - rowniez przyjemny samochod.
Mi sie w nim bardzo podba panoramiczny dach ;)

--
POzdrawiAM
rydzo

Citroen C5 3.0 V6
BRC P&D

Data: 2009-05-11 22:28:23
Autor: Piotrek
Dane techniczne aut - poziom głośności w kabinie
no i silnik mruczy, nie halasuje :D

no ale ty masz V6  :D
a takie silniki fajnie mrucza, obecnie mi brakuje mojej poprzedniej V6 i sie "mecze" z R4 :)

--
pzdr
piotrek

Dane techniczne aut - poziom głośności w kabinie