Dane teleadresowe

Data: 2011-02-13 19:36:09
Autor: xxxx
Dane teleadresowe

Witam. Chodzi o rzecz bardzo wan dla mnie tj o deficj danych
teleadresowych jakie podlegaj ochronie. Porednim pytaniem jest czy samo nazwisko stanowi dane teleadrsowe bo moim
zdaniem nie.
Najbardziej do tej definciji przydao by mi si wsparcie jak podstaw
prawn.

-- -- -- -- -- -- -- -
  ***ERA****
aby wysa maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

Data: 2011-02-13 21:32:39
Autor: Jacek_P
Dane teleadresowe
xxxx napisal:
Pośrednim pytaniem jest czy samo nazwisko stanowi dane teleadrsowe bo moim
zdaniem nie.
Najbardziej do tej definciji przydało by mi się wsparcie jakąś podstawą
prawną.

Podchodzisz do zagadnienia od tzw. 'dupy strony'. Zastanów się, czy jesteś
w stanie dowieść, że samo nazwisko stanowi daną teleadresową. Napisz 'Kowalski'
i dowiedź, że jest to jednoznaczne określenie adresu ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-02-13 23:42:56
Autor: xxxx
Dane teleadresowe
By 13 luty 2011 roku (niedziela) gdy o godz. 22:32, wszystkim znany
*Jacek_P* napisa(a):

Podchodzisz do zagadnienia od tzw. 'dupy strony'. Zastanw si, czy jeste
w stanie dowie, e samo nazwisko stanowi dan teleadresow. Napisz 'Kowalski'
i dowied, e jest to jednoznaczne okrelenie adresu ;)

Wydaje mi si e dobrze podchodze. Zostaem ukarany (nie przez sd) e niby
uajwniem dane teleadresowe, ktym byo nazwisko. I chc z ta decyzj
powalczy. --

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-02-13 23:05:07
Autor: Jacek_P
Dane teleadresowe
xxxx napisal:
Wydaje mi się że dobrze podchodze. Zostałem ukarany (nie przez sąd) że niby
uajwniłem dane teleadresowe, któym było nazwisko. I chcę z ta decyzją
powalczyć.

Dalej podtrzymuję moje zdanie. Zażądaj podania na piśmie podstawy prawnej
uzasadniającej, że samo nazwisko jest daną teleadresową. Znaczy się:
zażądaj podania SZCZEGÓŁOWEJ podstawy prawnej uzasadniającej 'ukaranie'.
Jeżeli jest to kara w relacji służbowej to z niesatysfakcjonującym
uzasadnieniem do Sądu Pracy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-02-15 23:51:19
Autor: BETON
Dane teleadresowe

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:ij9o33$th3$1srv.cyf-kr.edu.pl...
xxxx napisal:
[...]

A jak na klatce w bloku napisze jako zarządca -" Pani kowalska sika po klatce "- ujawniam jej dane teleadresowe podając własciwie  jedynie nazwisko.

Dane teleadresowe