Dane w BIP

Data: 2010-10-20 21:13:13
Autor: Tomek
Dane w BIP
Byłbym wdzięczny za pomoc. Dzisiaj się dowiedziałem, że będę prowadził w firmie BIP. Na początku ma tam zamieścić podstawowe dane, te obligatoryjne, a potem następne w zależności od potrzeb. Oczywiście mam ustawę do przeczytania.

Jakie obowiązkowo dane musi umieścić w BIP spółka z oo zajmująca się usługami komunalnymi (wodą, ścieki, śmieci, cmentarz itp...)? (spółka w której 100% udziałów ma gmina)

Na co zwrócić szczególną uwagę przy prowadzeniu BIP-u ? Czy znajomość ustawy jest wystarczająca do tego zajęcia ? Trzeba się dodatkowo szkolić itp ?

Tomek

--

Dane w BIP