Dane w VIES

Data: 2010-01-09 20:34:32
Autor: Tomek
Dane w VIES
Zauważyłem dzi¶, że moje dane pojawiły się w VIES.
Przegapiłem jak±¶ zmianę (*) czy po prostu MF nagle
odblokował dodatkowe kabelki do Brukseli?

(*) W ostatniej noweli VAT nic na ten temat nie ma

--
Tomek

Data: 2010-01-09 22:41:09
Autor: cef
Dane w VIES
Tomek wrote:

Zauważyłem dzi¶, że moje dane pojawiły się w VIES.
Przegapiłem jak±¶ zmianę (*) czy po prostu MF nagle
odblokował dodatkowe kabelki do Brukseli?

Ooo, faktycznie widać dane.
A to musi być rozporz±dzenie na to?

Data: 2010-01-09 22:43:59
Autor: Tomek
Dane w VIES
Dnia 09-01-2010 o 22:41:09 cef <cezfar@interia.pl> napisał(a):

Tomek wrote:

Zauważyłem dzi¶, że moje dane pojawiły się w VIES.
Przegapiłem jak±¶ zmianę (*) czy po prostu MF nagle
odblokował dodatkowe kabelki do Brukseli?

Ooo, faktycznie widać dane.
A to musi być rozporz±dzenie na to?

No wła¶nie nie wiem, pytam w razie gdybym co¶ przegapił.

--
Tomek

Dane w VIES