Dane w parkiecie

Data: 2010-12-06 22:49:08
Autor: ela
Dane w parkiecie
Czy ktos wie, dlaczego od piatku nie ma danych do metastocka w parkiecie?
pozdrawiam
Robert

Data: 2010-12-07 07:34:38
Autor: kroovka
Dane w parkiecie. OK, ale poco to komu jak sa gotowe dane i wykresy
Czy ktos wie, dlaczego od piatku nie ma danych do metastocka w parkiecie?
pozdrawiam
Robert
Strata czasu na wgrywanie danych do programow komputerowych i analizy poszczegolnych spółek na tak budowanych bazach zabieraja nam cenny czas na myslenie i podejmowanie decyzji i ich weryfikacje i wydaje nam sie ze zdejmuja z nas niby odpowiedzialnosc za podjete nawet bledne decyzje a to prowadzi do frustracji i poszukiwanie bardziej zlozonych programow i procedur i nadal nie starcza nam podstaw dp podejmowania lepszych niz przecietne na rynku decyzji a na rnku wygrywaja tylko ci ktorzy mieszcza sie w ok 8% grajacej populacji graczy czy inwestorow a szansa bylaby jeszcze mniejsza gdyby na rynku zabraklo funduszy emerytalnych czy jakis tam filarow i innych klockow malo efektywnych ale za to zachowawczych utrzymujacych rynek w miare na niezbyt rozbujalym oceanie notowan
kropek nie stawialem bo na to bylo mi szkoda czasu
kroovka
dowodem tej straty czasu sa oba portfele na caly b rok i jak widac nie potrzeba biezacej kontroli al dobrze przemyslanej jednorocznej strategii.
Ja sam ja minimalnie modyfikuje by miec lepszy nieco ynik ale to miesci sie w obrebie oceny wplywu psychologii tlumu na notowania a nie sledzenie biezacych kursow poszczegolnych akcji
ten temat mozna oczywiscie rozwinac, ale czy mamy na to ochote?

--

Dane w parkiecie