Dane właściciela telefonu

Data: 2009-09-24 22:05:05
Autor: Vicky S.
Dane właściciela telefonu
Witam!

Mam pytanie dotyczące tego jak uzyskać informacje na kogo jest telefon zarejestrowany. Chodzi mi tylko o informację "imię i nazwisko" właściciela. Numer, a nawet dwa, znam . Jednak nie wiem kto wysyła mi natrętnie wiadomości - nie chce się ujawnić. Numery są z sieci Era.

Czy w sieci jest gdzieś spis abonentów gdzie mogłabym poszukać? Albo ktoś ma pojęcie jak taką informację uzyskać? Biuro numerów udziela informacji o numerze telefonu jeśli podam dane personalne. Konsultant innych informacji nie poda. Ja jednak mam numery, a chciałabym uzyskać dane.

Za wszelkie pomysły będę wdzięczna.

Pozdrawiam,
Vicky S.

Data: 2009-09-24 22:15:16
Autor: Skylla
Dane właściciela telefonu
[...]

Niech ktoś z twoich znajomych zadzwoni na ten numer z propozycją np. darmowego testowania najnowszego modelu Nokii...
Numer jest pewnie niezaresjetrowanym pre-paidem, więc zostaje podsęp lub policja, jesli smsy są groźne.\

Data: 2009-09-24 22:29:00
Autor: Vicky S.
Dane właściciela telefonu

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:h9gk0f$v34$1news.onet.pl...

[...]
Też tak podejrzewam - niezarejestrowany preapaid. na pewno Era, bo tak mi pokazuje billing, gdy odpisałam na wiadomość z prośbą o identyfikację.
Sms-y nie są groźne, ale uprzykrzają nieco życie - późne godziny. I to wysyła ktoś kto mnie zna, tylko ja niestety nie wiem kto ;/

Ale dzięki za pomysł. Tylko muszę obmyślić sposób wyciągnięcia informacji od gościa tak, żeby sam podał dane. Bo nie mam pojęcia kto to :(

Pozdrawiam,
Vicky S.

Data: 2009-09-25 08:06:32
Autor: zho
Dane właściciela telefonu
[...]

To sie lapie pod nekanie a na to jest paragraf. Proponuje zastosowac recepte o nazwie Policja. Nie ma czegos takiego jak grozne esemesy, no chyba ze zawieraja wirusy na ten przyklad :)

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2009-09-24 22:18:05
Autor: Liwiusz
Dane właściciela telefonu
Vicky S. pisze:
[...]

   Podaj numer na grupie, może ktoś coś uradzi :)

--
Liwiusz

Data: 2009-09-24 22:29:40
Autor: Vicky S.
Dane właściciela telefonu

-- -- - Original Message -- -- - From: "Liwiusz" <lmalin@poczta.onet.pl>
  Podaj numer na grupie, może ktoś coś uradzi :)

Na grupę wolę nie, bo nie chciałabym potem problemu mieć ;)
Posiadasz może spis abonentów?

Pozdrawiam,
Vicky S.

Data: 2009-09-24 22:30:47
Autor: Vicky S.
Dane właściciela telefonu

Użytkownik "Vicky S." <vickys81@tylko.poczta.bez.onet.tego.pl> napisał w wiadomości news:h9gkrf$1nh$1news.onet.pl...

Na grupę wolę nie, bo nie chciałabym potem problemu mieć ;)
Posiadasz może spis abonentów?

Pozdrawiam,
Vicky S.

Na priv poszła wiadomość zdublowana z prywatnego maila. Sorki.

Data: 2009-09-24 22:38:07
Autor: Liwiusz
Dane właściciela telefonu
-- -- - Original Message -- -- - From: "Liwiusz" <lmalin@poczta.onet.pl>
  Podaj numer na grupie, może ktoś coś uradzi :)

Na grupę wolę nie, bo nie chciałabym potem problemu mieć ;)

   A próbowałeś wpisać go w googla?

Posiadasz może spis abonentów?

   Niestety nie :)

--
Liwiusz

Data: 2009-09-24 22:46:38
Autor: Vicky S.
Dane właściciela telefonu

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9glbi$2b0$1news.onet.pl...

Na grupę wolę nie, bo nie chciałabym potem problemu mieć ;)

  A próbowałeś wpisać go w googla?

Próbowałam. Google milczy, niezależnie od sposobu wpisania nr ( z 0 bez 0, z +48).

Posiadasz może spis abonentów?

  Niestety nie :)

Szkoda ;)

Pozdrawiam

Data: 2009-09-24 22:48:26
Autor: Maciek
Dane właściciela telefonu
Użytkownik "Vicky S." <vickys81@tylko.poczta.bez.onet.tego.pl> napisał
  Podaj numer na grupie, może ktoś coś uradzi :)

Na grupę wolę nie, bo nie chciałabym potem problemu mieć ;)

Jakiego rodzaju problemy przewidujesz? Chyba nie związane z ochroną danych osobowych, prawda?

M.

Data: 2009-09-24 23:02:58
Autor: Vicky S.
Dane właściciela telefonu

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:h9glv2$jgv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem, nie znam się na tych sprawach. Prawnikiem nie jestem, przepisy to dla mnie czarna magia.  Jednak coś mi mówi, że nie powinnam upubliczniać takich danych.

Pozdrawiam,
Vicky S.

Data: 2009-09-24 23:23:15
Autor: Maciek
Dane właściciela telefonu
[...]

No to życzę spokojnego wieczoru ;)
Możesz też poszukać w archiwum grupy, czy Twój telefon umożliwia blokowanie smsów od konkretnych numerów. Problem sam się rozwiąże.

M.

Data: 2009-09-25 00:39:26
Autor: Technolog
Dane właściciela telefonu
Dnia Thu, 24 Sep 2009 23:23:15 +0200, Maciek napisał(a):

[...]

Chyba każdy telefon dziś umożliwia przypisanie dzwonka do kontaktu, więc
można mu przypisać pusty dzwonek. Nieco gorzej z SMS-sami, wbudowanych
takich opcji brak.

Dane właściciela telefonu