Dane właściciela telefonu

Data: 2009-09-24 22:15:16
Autor: Skylla
Dane właściciela telefonu
Mam pytanie dotyczące tego jak uzyskać informacje na kogo jest telefon zarejestrowany. Chodzi mi tylko o informację "imię i nazwisko" właściciela. Numer, a nawet dwa, znam . Jednak nie wiem kto wysyła mi natrętnie wiadomości - nie chce się ujawnić. Numery są z sieci Era.

Czy w sieci jest gdzieś spis abonentów gdzie mogłabym poszukać? Albo ktoś ma pojęcie jak taką informację uzyskać? Biuro numerów udziela informacji o numerze telefonu jeśli podam dane personalne. Konsultant innych informacji nie poda. Ja jednak mam numery, a chciałabym uzyskać dane.

Za wszelkie pomysły będę wdzięczna.

Niech ktoś z twoich znajomych zadzwoni na ten numer z propozycją np. darmowego testowania najnowszego modelu Nokii...
Numer jest pewnie niezaresjetrowanym pre-paidem, więc zostaje podsęp lub policja, jesli smsy są groźne.\

Data: 2009-09-24 22:29:00
Autor: Vicky S.
Dane właściciela telefonu

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:h9gk0f$v34$1news.onet.pl...

[...]
Też tak podejrzewam - niezarejestrowany preapaid. na pewno Era, bo tak mi pokazuje billing, gdy odpisałam na wiadomość z prośbą o identyfikację.
Sms-y nie są groźne, ale uprzykrzają nieco życie - późne godziny. I to wysyła ktoś kto mnie zna, tylko ja niestety nie wiem kto ;/

Ale dzięki za pomysł. Tylko muszę obmyślić sposób wyciągnięcia informacji od gościa tak, żeby sam podał dane. Bo nie mam pojęcia kto to :(

Pozdrawiam,
Vicky S.

Data: 2009-09-25 08:06:32
Autor: zho
Dane właściciela telefonu
[...]

To sie lapie pod nekanie a na to jest paragraf. Proponuje zastosowac recepte o nazwie Policja. Nie ma czegos takiego jak grozne esemesy, no chyba ze zawieraja wirusy na ten przyklad :)

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Dane właściciela telefonu