Dane z rejestratorow BOR

Data: 2017-03-05 13:01:01
Autor: Budzik
Dane z rejestratorow BOR
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie ma. Nadpisaly sie.

hahahahaha! brawo WY!

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2017-03-05 06:49:22
Autor: Zenek Kapelinder
Dane z rejestratorow BOR
W chuja ciecie tez zajecie. Jak tylko uslyszalem ze ochrona miala rejestratory to wiedzialem ze nic sie z nich nie da odczytac. Ale w moim przypadku wiedza pochodzila od tego ze chyba wizjonerem jestem. Jesli nie da sie wykazac winy tego z seicento, co nie bedzie latwe, to sprawa zostanie umorzona ale kolejna ktora by wykazala wine kogos innego nie bedzie wszczeta. Zadziala Paragraf 22.

Data: 2017-03-05 18:00:59
Autor: Budzik
Dane z rejestratorow BOR
[...]

Tak Zenku, wszyscy wiedzieli.
Smutne, prawda?

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Dane z rejestratorow BOR