Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).

Data: 2009-05-29 03:27:33
Autor: Leszczur
Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).
Ponizej jest link do strony z ktorej mozna sciagnac arkusz z lista
wszystkich serii playoffs od 1976 (po polaczeniu ABA i NBA) do 2009 w
ktorych po 4 meczach byl stan 3-1.
Dodatkowo podaje rok, etap playoffs (pierwsza runda, finaly etc), stan
jakim seria sie zakonczyla oraz ktora z druzyn miala HCA.
Na sersy juz nie mialem za bardzo czasu, ale to bagatela 280 punktow
danych, wiec nie powinno byc problemu :-)

http://tinyurl.com/n8zdwm

Pozdro

L'e-szczur

P.S. To na kiedy sie umawiamy z odbiorem analizy? Myslalem, ze seryj
bedzie okolo setki, a wyszlo o polowe wiecej? To co - 5 dni? Tak
zebysmy mogli pogadac jeszcze przed finalami Lakers-Magic :-)

Data: 2009-05-29 14:56:36
Autor: wiLQ
Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

http://tinyurl.com/n8zdwm

Zadziwiles mnie uzywajac strony do skracania adresu gdy oryginalny link
jest niewiele dluzszy od skroconego ;-)

P.S. To na kiedy sie umawiamy z odbiorem analizy? Myslalem, ze seryj
bedzie okolo setki, a wyszlo o polowe wiecej? To co - 5 dni? Tak
zebysmy mogli pogadac jeszcze przed finalami Lakers-Magic :-)

Spokojnie, toz LeBrony caly czas moga dorzucic nowego materialu do
kolumny wygrane serie pomimo stanu 1-3...
Zwlaszcza to 1/10 Alstona i 6/9 Mo wyglada dla nich obiecujaco.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-29 06:19:39
Autor: L'e-szczur
On 29 Maj, 14:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>http://tinyurl.com/n8zdwm

Zadziwiles mnie uzywajac strony do skracania adresu gdy oryginalny link
jest niewiele dluzszy od skroconego ;-)

Bo skracalem link bezposrednio do pliku, ale widocznie maja sposob na
takie sztuczki :-)

> [...]

kolumny wygrane serie pomimo stanu 1-3...
Zwlaszcza to 1/10 Alstona i 6/9 Mo wyglada dla nich obiecujaco.

Mieli 65% szans na wygranie G5. Teraz maja 40% szans na wygranie G6.
Zobaczymy.
Ale zdziwilo mnie, ze jest kilka przypadkow powrotu zza 1-3 i to nawet
dosc pozno w playoffach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-29 15:27:28
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
[...]

Czyli szansa na wygranie serii wzrosła z mniej więcej 15% do mniej więcej 25%. A tak naprawdę to więcej, bo Howard jest o jednego technika od pauzy. W bez Howarda Magic nie mają 35% szans na wygraną siódmego meczu.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-29 06:34:24
Autor: L'e-szczur
On 29 Maj, 15:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Mieli 65% szans na wygranie G5. Teraz maja 40% szans na wygranie G6.

Czyli szansa na wygranie serii wzros³a z mniej wiêcej 15% do mniej
wiêcej 25%. A tak naprawdê to wiêcej, bo Howard jest o jednego technika
od pauzy. W bez Howarda Magic nie maj± 35% szans na wygran± siódmego meczu.

Jezeli dojdzie do G7 to faworytem beda Cavs nawet jesli Howard bedzie
gral. Ale pierwej zobaczmy co sie stanie z Mo w G6 na wyjedzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-29 15:44:50
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
[...]

ADKWR?

Ale pierwej zobaczmy co sie stanie z Mo w G6 na wyjedzie.

Znaczy, z Momentum?

pzdr

TRad

Data: 2009-05-29 06:52:26
Autor: L'e-szczur
On 29 Maj, 15:44, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Jezeli dojdzie do G7 to faworytem beda Cavs nawet jesli Howard bedzie
> gral.

ADKWR?

Akcentujac Dobitnie Korelacje Wartosciowania Roznicujacego?
Mozliwe ze tak - to zalezy od SMPTW Van Gundy'geo.

> Ale pierwej zobaczmy co sie stanie z Mo w G6 na wyjedzie.

Znaczy, z Momentum?

Nie - z hot hand!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-29 15:57:57
Autor: s
Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).
Czyli szansa na wygranie serii wzrosła z mniej więcej 15% do mniej więcej 25%. A tak naprawdę to więcej, bo Howard jest o jednego technika od pauzy.

A nie anulowali mu technika aby?
Cos mi sie gdzies oczy obilo, jezeli dobrze kojarze.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-29 06:58:47
Autor: sooobi
On 29 Maj, 15:57, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Czyli szansa na wygranie serii wzros³a z mniej wiêcej 15% do mniej
> wiêcej 25%. A tak naprawdê to wiêcej, bo Howard jest o jednego technika
> od pauzy.

A nie anulowali mu technika aby?

Anulowali ale w Tomka matematyka tego nie uwzglednia.

pzdr

Data: 2009-05-29 16:10:04
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A nie anulowali mu technika aby?

Anulowali ale w Tomka matematyka tego nie uwzglednia.

ROTFL, moj faworyt do "najgorszy docinek tygodnia". Bo co jak co, ale odejmowania to matematyka na pewno nie uwzglednia ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-29 16:09:36
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Odejmowanie jest trudne. Dzielenie jeszcze trudniejsze. No i te sakramenckie u³amki. W koñcu "Dobry Bóg stworzy³ liczby naturalne, resztê wymy¶lili ludzie".

pzdr

TRad

Data: 2009-05-29 16:03:09
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

bez Howarda Magic nie maj± 35% szans na wygran± siódmego meczu.

Phi! Gortat w tych playoffach juz pokazal jak rzadzi w "close-out game"!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-01 00:17:12
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:
[...]

Nic z tego nie będzie. Są zaledwie cztery przypadki powrotu z 1-3.

W 1979 Bullets wygrali ostatecznie ze Spurs. Mieli HCA, SRS były ne remis (+0.3 dla Spurs). Żadnych sensacyj związanych z kontuzjami, wszystkie trzy mecze zacięte, ostatni wygrany dwoma bodaj punktami. Jedynym czynnikiem systemowym było HCA. Wygląda na to, że Bullets udało się wygrać szósty mecz, zdarza się.

W 1981 Celtics ograli Sixers. Mieli HCA, ale Sixers mieli wyższe SRS (7,8 vs 6,0). Filadelfia graÅ‚a o jednÄ… seriÄ™ wiÄ™cej (Boston miaÅ‚ bye), no i w półfinaÅ‚ach Celci wygrali 4-0, a Sixers mÄ™czyli siÄ™ 4-3. W sumie mieli w nogach 9 meczy, a Boston tylko 4. Na pewno HCA byÅ‚o też istotne -  Boston Garden, brak klimy, szczury w szatni, wpÅ‚yw Auerbacha na sÄ™dziów itp. Ale rok później Sixers znowu prowadzili 3-1, znowu przyjechali przy 3-3 do Bostonu i tym razem wygrali. Dla mnie wyglÄ…da na losówkÄ™, z dużym wpÅ‚ywem zmÄ™czenia i HCA.

W 1995 byÅ‚o zabawnie. Suns prowadzili 3-1 z Rockets, mieli HCA i przewagÄ™ SRS (3,8 vs 2,3). Ale. To byÅ‚ ten sezon Rockets, w którym przyczoÅ‚gali siÄ™ do mety na bodaj piÄ…tym miejscu, a potem podkrÄ™cili intensywność. No i dopiero w poÅ‚owie sezonu kupili Drexlera, co zmieniÅ‚o   stosunek siÅ‚. Poza tym to 1-3 byÅ‚o nieco naciÄ…gane - w drugim meczu Jake O'Donnell, który coÅ› Rakiet nie lubiÅ‚, wywaliÅ‚ z boiska Drexlera już w drugiej kwarcie.

Z drugiej strony Suns byli wtedy zespołem rozbitym. Jesienią Westphal wyleciał po 1/4 sezonu. Do tego w siódmym meczu Rakiety przegrywały dwoma punktami, gdy na siedem sekund przed końcem Elie wcelował za trzy.

Wreszcie 1997, Heat wyszli z 1-3 przeciw Knicks. Mieli HCA, mieli SRS (5,6 do 3,3) no i Ewing i Houston dostali dyska na mecz szósty, Johnson i Starks na siódmy, a Ward na oba. Tak więc ta seria była kompletnie anomalna.

Czyli jak dla mnie żadnych wniosków nie da się wyciągnąć z braku danych. Dobrze jest mieć HCA. Jak się nie ma, to dobrze jest mieć lepszy zespół (upieram się, że Rockets w 1995, podobnie jak Lakers w 00/01 byli dużo lepsi, niżby wskazywał SRS. To się czasami zdarza. Wreszcie dobrze jest wysłać połowę starterów opozycji na zieloną trawkę.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-01 09:51:13
Autor: Hubertus Blues
Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).
Tomasz Radko pisze:
(...)
[...]

Nie chodźcie już na żadne fora! To szkodzi zdrowiu.
Jeśli zrozumieliście od razu, bez chwili zastanowienia się co dostali Ewing i Houston na szósty mecz to znaczy, że albo się już zestarzałem albo za mało kofeiny w tej kawie!

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-06-01 09:59:05
Autor: s
[...]

Po chwili zastanowienia :-)
A i glownie dlatego, ze kojarzylem tamta serie ...

A co do forow - ja wpadlem tylko na chwile, nie czuje sie raczej na silach zabawic tam dluzej.