Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).

Data: 2009-05-29 14:56:36
Autor: wiLQ
Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

http://tinyurl.com/n8zdwm

Zadziwiles mnie uzywajac strony do skracania adresu gdy oryginalny link
jest niewiele dluzszy od skroconego ;-)

P.S. To na kiedy sie umawiamy z odbiorem analizy? Myslalem, ze seryj
bedzie okolo setki, a wyszlo o polowe wiecej? To co - 5 dni? Tak
zebysmy mogli pogadac jeszcze przed finalami Lakers-Magic :-)

Spokojnie, toz LeBrony caly czas moga dorzucic nowego materialu do
kolumny wygrane serie pomimo stanu 1-3...
Zwlaszcza to 1/10 Alstona i 6/9 Mo wyglada dla nich obiecujaco.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-29 06:19:39
Autor: L'e-szczur
On 29 Maj, 14:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>http://tinyurl.com/n8zdwm

Zadziwiles mnie uzywajac strony do skracania adresu gdy oryginalny link
jest niewiele dluzszy od skroconego ;-)

Bo skracalem link bezposrednio do pliku, ale widocznie maja sposob na
takie sztuczki :-)

> [...]

kolumny wygrane serie pomimo stanu 1-3...
Zwlaszcza to 1/10 Alstona i 6/9 Mo wyglada dla nich obiecujaco.

Mieli 65% szans na wygranie G5. Teraz maja 40% szans na wygranie G6.
Zobaczymy.
Ale zdziwilo mnie, ze jest kilka przypadkow powrotu zza 1-3 i to nawet
dosc pozno w playoffach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-29 15:27:28
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
[...]

Czyli szansa na wygranie serii wzrosła z mniej więcej 15% do mniej więcej 25%. A tak naprawdę to więcej, bo Howard jest o jednego technika od pauzy. W bez Howarda Magic nie mają 35% szans na wygraną siódmego meczu.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-29 06:34:24
Autor: L'e-szczur
On 29 Maj, 15:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Mieli 65% szans na wygranie G5. Teraz maja 40% szans na wygranie G6.

Czyli szansa na wygranie serii wzrosła z mniej więcej 15% do mniej
więcej 25%. A tak naprawdę to więcej, bo Howard jest o jednego technika
od pauzy. W bez Howarda Magic nie maj± 35% szans na wygran± siódmego meczu.

Jezeli dojdzie do G7 to faworytem beda Cavs nawet jesli Howard bedzie
gral. Ale pierwej zobaczmy co sie stanie z Mo w G6 na wyjedzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-29 15:44:50
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
[...]

ADKWR?

Ale pierwej zobaczmy co sie stanie z Mo w G6 na wyjedzie.

Znaczy, z Momentum?

pzdr

TRad

Data: 2009-05-29 06:52:26
Autor: L'e-szczur
On 29 Maj, 15:44, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Jezeli dojdzie do G7 to faworytem beda Cavs nawet jesli Howard bedzie
> gral.

ADKWR?

Akcentujac Dobitnie Korelacje Wartosciowania Roznicujacego?
Mozliwe ze tak - to zalezy od SMPTW Van Gundy'geo.

> Ale pierwej zobaczmy co sie stanie z Mo w G6 na wyjedzie.

Znaczy, z Momentum?

Nie - z hot hand!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-29 15:57:57
Autor: s
Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).
Czyli szansa na wygranie serii wzrosła z mniej więcej 15% do mniej więcej 25%. A tak naprawdę to więcej, bo Howard jest o jednego technika od pauzy.

A nie anulowali mu technika aby?
Cos mi sie gdzies oczy obilo, jezeli dobrze kojarze.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-29 06:58:47
Autor: sooobi
On 29 Maj, 15:57, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Czyli szansa na wygranie serii wzrosła z mniej więcej 15% do mniej
> więcej 25%. A tak naprawdę to więcej, bo Howard jest o jednego technika
> od pauzy.

A nie anulowali mu technika aby?

Anulowali ale w Tomka matematyka tego nie uwzglednia.

pzdr

Data: 2009-05-29 16:10:04
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A nie anulowali mu technika aby?

Anulowali ale w Tomka matematyka tego nie uwzglednia.

ROTFL, moj faworyt do "najgorszy docinek tygodnia". Bo co jak co, ale odejmowania to matematyka na pewno nie uwzglednia ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-29 16:09:36
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Odejmowanie jest trudne. Dzielenie jeszcze trudniejsze. No i te sakramenckie ułamki. W końcu "Dobry Bóg stworzył liczby naturalne, resztę wymy¶lili ludzie".

pzdr

TRad

Data: 2009-05-29 16:03:09
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

bez Howarda Magic nie maj± 35% szans na wygran± siódmego meczu.

Phi! Gortat w tych playoffach juz pokazal jak rzadzi w "close-out game"!

--
pzdr
wiLQ

Dane zrodlowe do analizy dla TRada (i innych chetnych).