Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat

Data: 2009-11-26 17:31:55
Autor: abc
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
- Dania czuje się zobowiązana do włączenia kwestii kontroli narodzin do
projektu umowy o klimacie - mówi Ulla Tornaes, minister ds. pomocy krajom
rozwijającym się.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/dania_zakazac_plodzenia_dzieci_bo_ocieplaja_klimat

Data: 2009-11-26 08:36:58
Autor: J-23
On 26 Lis, 17:31, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

I maja racja!
Katole-debile to by chcieli zeby ludzie mnozyli sie jak kroliki.
Niech klechy zamias "walic konia", sami przylacza sie do ralizacji
swoich prokreacyjnych doktryn!

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 17:48:57
Autor: abc
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
I maja racja!

Nie mają. Duńskie głuptasy zamiast cieszyć się z ocieplenia klimatu zmyślają
dyrdymały.  Ocieplenie lub ochłodzenie klimatu nie zależy od działań
człowieka tylko od wybuchów na słońcu. Wszystko jest w Bożych rękach.

Data: 2009-11-26 08:56:22
Autor: J-23
On 26 Lis, 17:48, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

człowieka tylko od wybuchów na słońcu. Wszystko jest w Bożych rękach.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

"Duńskie głuptasy...
Sam jestes gluptas, i to do potegi.
Bo Dania jest panstwem, ktore bardzo stara sie o realizacje pro
rodzinnej polityki panstwa.
Ale tez, widzi problem szerzej, tzn. w globalnym aspekcie.
Ziemi grozi przeludnienie!
Na cholere tyle ludzi ma sie rodzic?
Chcesz zeby bylo wiecej Ruskich?
Albo jeszcze wiecej Chinczykow?
Albo arabow?
Toz i tak nie sa to kalole, i ich dzieci tez nie beda!
Mysl czlowieku glowa, nie du*pa.

J-23 itede

Data: 2009-11-26 18:19:58
Autor: abc
[...]

Mieszkańcy zimnego kraju powinni się cieszyć z ocieplenia klimatu, a nie zmyślać i publicznie głosić takie bzdury o wpływie dzieci na klimat.

Data: 2009-11-26 09:34:07
Autor: J-23
On 26 Lis, 18:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

zmyślać i publicznie głosić takie bzdury o wpływie dzieci na klimat.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Szczegolnie powinni sie cieszyc jak na skutek ocieplenia podniesie sie
poziom morz i oceanow.
A wrecz do euforii doprowadzi Dunczykow, a jeszcze bardziej Holendrow,
kiedy ich terytoria zostana w duzym procencie zalane.

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 19:37:20
Autor: abc
[...]

No to niech sobie podwyższą tamy.
Polecam http://prawda2.info/viewtopic.php?t=5628

Próby kontrolowania klimatu są daremne

Organizowana i finansowana przez ONZ konferencja klimatyczna na
indonezyjskiej wyspie Bali w dniach 3 - 14 grudnia 2007 r. spotkała się z
silną opozycją ze strony dużej grupy uczonych w niej uczestniczących.
Niespotykanym w historii ONZ wyrazem oporu był ich list do sekretarza
generalnego ONZ.

Zdaniem jego autorów nie jest możliwe powstrzymanie zmiany klimatu, bo jest
to naturalne zjawisko, które miało wpływ na ludzkość przez wieki. Geologia,
archeologia, ustne przekazy i pisana historia zgodnie świadczą o
dramatycznych wyzwaniach, które w przeszłości stawały przed ludzkością z
powodu nieoczekiwanych zmian temperatury i innych zmian klimatycznych. (...)

Warto dodać, że jest to jedynie najnowsze zbiorowe wystąpienie uczonych
krytycznie ustosunkowanych do teorii efektu cieplarnianego. Przed nim było
ich znacznie więcej i w większym zakresie.

Na o wiele większą skalę zakrojony był tzw. apel heidelberski, w którym
ponad 4 tys. uczonych, w tym kilkudziesięciu laureatów Nagrody Nobla,
wyrażało zaniepokojenie pojawianiem się "irracjonalnych ideologii"
ekologicznych i domagało się analizy zjawisk klimatycznych i innych "na
podstawach naukowych, a nie irracjonalnych przekonaniach".

Z kolei petycję oregońską z 1998 r. podpisało 17 tys. amerykańskich
uczonych. Warto o tym pamiętać, gdy słucha się propagandy ekologów o
"garstce uczonych na usługach wielkich koncernów przemysłowych".

Jeszcze wiele czasu upłynie, zanim uczeni przekonają się, że to nie spalanie
węgla, a słoneczna aktywność leży u podstaw zjawisk klimatycznych. Jeszcze
dłużej będzie trwało przekonywanie o tym społeczeństw ogłupianych natrętną
propagandą ekologiczną.

Skoro ziemski klimat zależy od zjawisk rozgrywających się w kosmosie, to
trzeba zgodzić się z tym, że ludzkie próby wpływania na klimat są skazane na
niepowodzenie. Gdyby ten stan został zaakceptowany przez tzw. czynniki
miarodajne, to ludzkość mogłaby zaoszczędzić setki miliardów dolarów przez
rezygnację z działań, które nie mają sensu.

Data: 2009-11-26 10:47:26
Autor: J-23
On 26 Lis, 19:37, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

rezygnację z działań, które nie mają sensu.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Chodzi o to zeby nastepny katol-zbok mial kogo dymac?
http://wiadomosci.onet.pl/2085361,12,ksiadz_wykorzystal_seksualnie_100_dzieci_szokujacy_raport_o_kosciele,item.html

J-23 itede

PS.  Dunczycy robia co sami chca i g*no Ci do tego

Data: 2009-11-26 20:00:16
Autor: abc
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
Chodzi o to zeby nastepny katol-zbok mial kogo dymac?
http://wiadomosci.onet.pl/2085361,12,ksiadz_wykorzystal_seksualnie_100_dzieci_szokujacy_raport_o_kosciele,item.html

Wszędzie trafi się jakaś czarna owca.

PS.  Dunczycy robia co sami chca i g*no Ci do tego

Ich głupie pomysły mają niestety wpływ na życie innych mieszkańców globalnej wioski.

Data: 2009-11-26 11:13:55
Autor: J-23
On 26 Lis, 20:00, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

wioski.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Jeszcze raz powtarzam ze ziemi grozi przeludnienie.
A na cholere ma sie urodzic tyle ludzi?
Zeby bylo wiecej zolnierzy?
Zeby bylo wiecej wojen?
Zeby bylo wiecej nieszczesc i przemocy?
Na cholere.
Zas katabasy moga nawet pozdychac z glodu.
Latamito ze koscioly beda puste.

J-23 itede...

PS. napisales ze wszędzie trafi się jakaś czarna owca. otoz nie, to
nie tak wyglada. bo do seminariow szczegolnie garna sie wszelkie zboki
i cwaniacy. szczerze oddani wierze to znikomy odsetek zaledwie. nawet
JP2, ktorego docenialem za jego ekumenizm, tez mial jakies odchylenia,
biczowol sie... to chyba nikt w gonie katabasow nie jest zrownowazony
psychicznie. bo hierarchow jak wiadomo zzera buta i chciwosc...

Data: 2009-11-26 19:32:55
Autor: Karol
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

twoje argumenty sa logiczne...ale tylko pozornie. Sprawsz sobie dokladnie w
jakich czesciach swiata jest przeludnienie i jaka wiara w tych czesciach
swiata jest wyznawana.

PS. napisales ze wsz=EAdzie trafi si=EA jaka=B6 czarna owca. otoz nie, to
[...]

...to juz czysta demagogia, nie poparta zadnymi sensownymi danymi...ale
jakze ponetna, dla mlodych ludzi, ktorych latwo zindoktrynowac i wykorzystac w
tej nowej *europejskiej rewolucji*, organizowanej przez degeneratow
wywodzacych sie z lewicy.

Data: 2009-11-26 11:48:59
Autor: J-23
On 26 Lis, 20:32, " Karol" <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

tej nowej *europejskiej rewolucji*, organizowanej przez degeneratow

Popatrz na tych poprzebieranych w komiczne suknie starych faciow.
Jakies gusla odprawiaja i czary, cos gadaja co sie kupy nie trzyma.
Cyrk i hucpa. A wtracaja sie do wszystkiego.
Ze subtelnie przmilcze niezwykle krawa przeszlosc KK
Wszak to najbardziej ociekajaca krwia religia.
To ja dziekuje za takie wizje szczescia powszechnego.

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 20:16:35
Autor: Karol
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Popatrz na tych poprzebieranych w komiczne suknie starych faciow.

..., to sprawa dyskusyjna. Popatrz jak sie przebiera ksiaze Karol i Krolowa
angielska, albo panowie w Izbie Lordow:))

Jakies gusla odprawiaja i czary, cos gadaja co sie kupy nie trzyma.

..., skoro wiekszosci spoleczenstwa to odpowiada, to co cie to obchodzi?
Mnie np. ateisci nie intersuja az tak bardzo, abym ich przy kazdej okazji
wyzywal i sekowal (nie jestem fanatykiem).

Cyrk i hucpa. A wtracaja sie do wszystkiego.

...nie wiem czy do wszystkiego sie wtracaja, ale do pewnych waznych,
fudnamentalnych spraw dla przetrawania cywilizacji zachodniej maja prawo sie
wtracac. W Polsce, moze troche niektorzy ksieza przeginaja i tutaj moge sie z
toba zgodzic.

Ze subtelnie przmilcze niezwykle krawa przeszlosc KK
Wszak to najbardziej ociekajaca krwia religia.
To ja dziekuje za takie wizje szczescia powszechnego.

..byla juz tutaj na ten temat burzliwa dyskusja i Hans Kloss, dosc dokladnie
to chyba wyjasnil. Sprawdzilem to co pisal, bo mialem tez luki w wiedzy i
uwazam, ze pisal prawde.

Data: 2009-11-26 13:17:32
Autor: J-23
On 26 Lis, 21:16, "Karol " <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

uwazam, ze pisal prawde.

"Hans Kloss, dosc dokladnie to chyba wyjasnil..."

W d*pie mam takie autorytety jak rzeczony Hans...
I jego wyjasnienia tysz, mam...

J-23 itede

Data: 2009-11-26 22:13:24
Autor: Karol
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
"Hans Kloss, dosc dokladnie to chyba wyjasnil..."

W d*pie mam takie autorytety jak rzeczony Hans...
I jego wyjasnienia tysz, mam...

to nie chodzi o *autorytety*, bo wiadomo ze to pojecie w dzisiejszych czasach
stracilo zupelnie swoje pierwotne znaczenie szczegolnie w Polsce(vide *polskie
autorytety*:) W innych panstwach demokratycznych, takze.

Mnie chodzi o to, ze ja oceniam osoby piszace anonimowo (wszystko, jedno
gdzie:sieci, mediach itepe, itede), po tym w jaki sposob trzymaja sie faktow i argumentacji merytorycznej.

Rzeczony Hans, pisze prawde. Nie przekonalem sie (chociaz sprawdzilem), zeby
sobie cos tutaj wymyslal. A ja szanuje ludzi, ktorzy trzymaja sie faktow.
Takie wyznaje wartosci i uwazam, ze dyskutowanie z faktami, jest infantylne.
Podobnie jak stosowanie argumentow ad personam w stosunku do osob, ktore maja
szacunek dla FAKTOW. Wlasnie w systemach demokratycznych dyskusja polega na scieraniu sie pogladow, ale przy uzyciu argumentow MERYTORYCZNYCH.

Wyzwiska jako argument przeciwko FAKTOM, to przyklad przemocy slownej,
charakterystyczny dla totalitarystow. Staram sie tego unikac, chociaz na
polskich grupach jest to wyjatkowo trudne.

Data: 2009-11-26 22:15:36
Autor: J-23
On 26 Lis, 23:13, " Karol" <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

charakterystyczny dla totalitarystow. Staram sie tego unikac, chociaz na
polskich grupach jest to wyjatkowo trudne.

Jakim "FAKTOM"???
Masz na uwadze klamliwa interpretacje historii?

wpisz w wyszukiwarke: Swieta Inkwizycja
http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&=&q=%C5%9Awi%C4%99ta+Inkwizycja&btnG=Szukaj+w+Google&meta=lr%3D&aq=f&oq
albo wojny religijne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojna_religijna

albo konkwista
http://pl.wikipedia.org/wiki/Konkwista

W tym swietle wywody niejakiego Hansa nie interesuja mnie w ogole.

J-23 itede...

Data: 2009-11-27 04:43:16
Autor: Prawusek
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

Wystarczy zajrzeć do sądu - ile tam pajaców płci obojga poprzebieranych w
dziwaczną odzież roboczą dla wykształciuchów od tachlowania.

Data: 2009-11-26 22:22:22
Autor: J-23
On 27 Lis, 04:43, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

Wystarczy zajrzeć do sądu - ile tam pajaców płci obojga poprzebieranych w
dziwaczną odzież roboczą dla wykształciuchów od tachlowania.

"...ile tam pajaców płci obojga..."

Ale nie opowiadaja glupot o jakichs duchach, i co to miedzy niebem a
zimia...
Co to za brednie, ten duch swiety miedzy niebem a ziemia?
Powietrze???
Po zastaniowieniu!
Jednak tych ubranych w cyrkowe stroje katabasow, nikt nie przebije.
Wygladaja jak stado pajacow.

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 20:57:02
Autor: Jadrys
J-23 pisze:

[...]

A ja mimo wszystko wole żyć w kraju katolickim niż w  islamskim.

Data: 2009-11-26 12:05:37
Autor: J-23
On 26 Lis, 20:57, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> [...]

> J-23 itede...

A ja mimo wszystko wole żyć w kraju katolickim niż w  islamskim.

A ja wole w bezwyznaniowym!
Dominacja jednej religii rodzi zawsze naduzycia.
Historia najlepszym przykladem jest.

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 20:24:18
Autor: Karol
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
A ja wole w bezwyznaniowym!
Dominacja jednej religii rodzi zawsze naduzycia.
Historia najlepszym przykladem jest.

Komunisci probowali stworzyc kraj bezwyznaniowy i chyba wiesz jak sie to
skonczylo?

Nie chce nikogo pouczac, ale sprawdz sobie jak to rozwiazano w takich
panstwach jak Kanada czy USA. Tam religia w szkolach publicznych jest nadal
konstytucyjnie zagwarantowana. Istnieja tez szkoly dla roznych wyznan,
Szczegolnie jest to wazne dla muzulmanow, protestantow i zydow.

Mozna tez uczyc dzieci na tzw. long distance. Nikt nikogo nie kara, tak jak to
zrobiono w Niemczech.

Data: 2009-11-26 21:19:22
Autor: abc
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
A ja mimo wszystko wole żyć w kraju katolickim niż w islamskim.

A ja wole w bezwyznaniowym!

Nie ma czegoś takiego. Wszystkie państwa są wyznaniowe.

Data: 2009-11-26 13:16:02
Autor: J-23
On 26 Lis, 21:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

>A ja wole w bezwyznaniowym!

Nie ma czegoś takiego. Wszystkie państwa są wyznaniowe.

Nieprawda
USA nie maja zadnej religii panstwej
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stany_Zjednoczone#Religia
Kanadyjczycy sa znacznie mniej religijnym narodem niz Amerykanie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kanada
Francja jest krajem laickim i jest to zapisane na czołowym miejscu
konstytucji: "La France est une RĂŠpublique, une, indivisible, laĂŻque
et sociale."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Laicyzm

wiecej nie chce mi sie szukac
to moze przestan bredzic te kato-pierdoly
zawracac d*pe, mozesz tym tepym owieczkom co spiewaja:
"dziekujemy ci panie zesmy balwany... lalalala"

J-23 itede

Data: 2009-11-27 15:13:11
Autor: Jadrys

J-23 pisze:

[...]

Ja też bym wolał, ale niestety w tym miejscu Europy jest to na dzień dzisiejszy niemożliwe..

Data: 2009-11-26 22:30:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:00:16 +0100, abc napisał(a):

Chodzi o to zeby nastepny katol-zbok mial kogo dymac?
http://wiadomosci.onet.pl/2085361,12,ksiadz_wykorzystal_seksualnie_100_dzieci_szokujacy_raport_o_kosciele,item.html

Wszędzie trafi się jakaś czarna owca.

.... wszędzie z wyjątkiem rabinów. W tej grupie nie ma prawa się trafiać.

Data: 2009-11-26 22:29:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 26 Nov 2009 19:37:20 +0100, abc napisał(a):

[...]

Polecam wpisanie w Google:

Kiribati ocieplenie.

Też mają tamy budować?

Data: 2009-11-26 13:38:41
Autor: J-23
On 26 Lis, 22:29, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> No to niech sobie podwyższą tamy.
> Polecamhttp://prawda2.info/viewtopic.php?t=5628

Polecam wpisanie w Google:

Kiribati ocieplenie.

Też mają tamy budować?

katabasy maja to w .....
dla nich liczy sie jedynie kasa
pycha i chciwosc to jedyne motywy dzialania
swiat mozna zalac lub zaorac byle, im d*py rosly z dobrobytu.

J-23 itede

Data: 2009-11-26 23:41:58
Autor: zeusx

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ayn938gfa3o3.yri87gsf2eaw$.dlg40tude.net...
[...]

A co, sto lat temu schodzili na plaże z dwudziestometrowego urwiska? Moze mają przestać rodzić dzieci za radą wymoczonej Dunki i to pomorze?
zx

Data: 2009-11-27 06:24:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:41:58 +0100, zeusx napisał(a):

[...]

Bredzisz od rzeczy prawaku. Urwisko z koralowców?

Data: 2009-11-27 06:35:36
Autor: Prawusek
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

Pomyśl zGrzesiu, że twoje ruchy frykcyjne też nadmiernie ogrzewają klimat.

Data: 2009-11-27 06:40:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Nov 2009 06:35:36 +0100, Prawusek napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

Pomyśl zGrzesiu, że twoje ruchy frykcyjne też nadmiernie ogrzewają klimat.

O moich ruchach przestań myśleć, skup się na ruchach tego który zabawia się
obecnie z sylinkiem. (prawdopodobnie księdza)

Data: 2009-11-26 20:35:34
Autor: wt
[...]

Jak się klimat ociepli to więcej wody wyparuje i poziom wody się obniży, powstaną nowe lądy. Nie decyduje te trochę lodu na biegunach, tylko to co w atmosferze i w roślinach. Chińczycy więcej wydychają gazu cieplarnianego niż produkują w Europie. Jeden profesor, bardzo uczony, w telewizorze tłumaczył, że Chińczycy wydychają "ekologicznie". Pewnie to nie jest prawda, że kopią i spalają najwięcej węgla, że kilka tysięcy rocznie ginie w wypadkach w kopalniach. Jak już zachęli handlować dwutlenkiem, to pewnie niedługo i kolumnę z królem sprzedadzą.

Data: 2009-11-26 11:50:00
Autor: J-23
On 26 Lis, 20:35, "wt" <safi...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

spalają najwięcej węgla, że kilka tysięcy rocznie ginie w wypadkach w
kopalniach. Jak już zachęli handlować dwutlenkiem, to pewnie niedługo i

Gdzie dana woda wyparuje?
No gdzie?
W kosmos?
Do atmosfery wyparuje.
I spadnie w postaci opadow atmosferycznych.
Powodzie i huragany, tornada... itede.
To jest efekt ocieplenia klimatu.
A takze podniesienie sie wod morz i oceanow.
Jakies bleblanie w TV, to polityka

J-23 itede...
ktora ma sie do rzeczywistosci jak

Data: 2009-11-26 23:44:42
Autor: zeusx

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ae9253e1-f652-466a-8334-508347130784b2g2000yqi.googlegroups.com...
Powodzie i huragany, tornada... itede.
To jest efekt ocieplenia klimatu.
A takze podniesienie sie wod morz i oceanow.
Jakies bleblanie w TV, to polityka

Niejeden efekt ocieplenia a nawet przegrzania ,to jest tu na grupie.
zx

Data: 2009-11-26 22:33:05
Autor: J-23
On 26 Lis, 23:44, "zeusx" <ze...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ae9253e1-f652-466a-8334-508347130784b2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Tak jak to widac na Twoim przykladzie:
przegrzanie szarych komorek

J-23 itede...

Data: 2009-11-27 06:28:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:44:42 +0100, zeusx napisał(a):

[...]

No więc gdzie wyparuje?

Data: 2009-11-26 23:33:01
Autor: zeusx

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ae4350a6-1f8d-4cd7-a7d1-0ea898a215b3r5g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Duńczycy owszem. Znowu Grenlandia będzie zielona. A poważnie, to wrzuć se do pełnej szklanki kostkę lodu i poczekaj jak się roztopi. Potem wyciągnij wnioski i więcej się nie ośmieszaj.
zx

Data: 2009-11-26 22:31:17
Autor: J-23
On 26 Lis, 23:33, "zeusx" <ze...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ae4350a6-1f8d-4cd7-a7d1-0ea898a215b3r5g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

"se" wrzucaj sam, nieuku
ziemia to nie jest szklanka,
choc jeszcze niedawno KK twierdzil rzeczone ziemia ze jest plaska.
pozniej ze slonce sie kreci wokol niej
KK jeszcze w sporo innych pierdol kaze wierzyc naiwniakom.

J-23 ited...

Data: 2009-11-27 06:28:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:33:01 +0100, zeusx napisał(a):

[...]

Ale ten lód na Antarktydzie i na Grenlandii znajduje się na lądzie i trafia
do oceanu dopiero podczas topnienia.

Czyli raczej powinno być:

"Weź szklankę pełną wody i wrzuć do niej pięć kostek lodu a następnie
wyciągnij wnioski"

Data: 2009-11-27 07:47:05
Autor: raff
J-23 pisze:
[...]

No argument bardzo trafiony.

Zastanowmy sie chwile co nas obchodzi Holandia. Tak... ? yhmm... ? wlasciwie nic...

Moze Holandia powinna nam placic za laskawe przylaczenie sie do polityki klimatycznej ?

R.

Data: 2009-11-26 23:29:18
Autor: zeusx

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:45c6b1df-a2b7-4d47-9b18-d2b28577d4dek19g2000yqc.googlegroups.com...
Bo Dania jest panstwem, ktore bardzo stara sie o realizacje pro
rodzinnej polityki panstwa.
Ale tez, widzi problem szerzej, tzn. w globalnym aspekcie.
Ziemi grozi przeludnienie!

A Londynowi zasranie przez konie.

[...]

Znaczy rasistowskie pobudki w klimatyzowanych rękawiczkach?
zx

Data: 2009-11-26 22:27:06
Autor: J-23
On 26 Lis, 23:29, "zeusx" <ze...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:45c6b1df-a2b7-4d47-9b18-d2b28577d4dek19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Chyba Tobie "walenie konia" wypalilo szare komorki.

"Znaczy rasistowskie pobudki w klimatyzowanych rękawiczkach?"

Rasistowskie, to jest szczegolnie w odniesieniu do glodujacej ludnosci
Afryki.
Bo na cholere murzyni maja jesc. Wystarczy ze sie pomodla.
Wazne zeby sie namnozyli jak szarancza!!!
Liczy sie ilosc "duszyczek".

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 18:31:51
Autor: Hans Kloss
Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
I maja racja!

Jak tylko wynajdą skuteczną metodę eliminowania urodzeń takich jak ty to będę
wszelkimi dostępnymi środkami popierał jej stosowanie.
J-23

Data: 2009-11-26 10:48:05
Autor: J-23
On 26 Lis, 19:31, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> I maja racja!

Jak tylko wynajdą skuteczną metodę eliminowania urodzeń takich jak ty to będę
wszelkimi dostępnymi środkami popierał jej stosowanie.
J-23

spie*dalaj

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 23:27:04
Autor: zeusx

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d7e73b55-dcd2-4a38-8766-0b0d25e98d2db15g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A to trzeci rodzaj prawdy.
zx

Dania: Nie rodzić dzieci, bo ocieplają klimat