Danijel Ljuboja w Legii

Data: 2011-06-15 23:18:26
Autor: Sklavin
Danijel Ljuboja w Legii
http://www.legia.com/www/index.php?akt=23230

Dość nieoczekiwanie w naszej lidze pojawi się głośne swego czasu nazwisko.
Otwartą pozostaje kwestia, czy nawet tak znane nazwisko przy nędznej
motywacji może coś dać zespołowi. Zobaczymy.

Data: 2011-06-16 00:25:31
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Sklavin" <sklavin.s@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1uxuz9iy0lgd9$.f5rsrmc5l2j7.dlg40tude.net...
http://www.legia.com/www/index.php?akt=23230

Dość nieoczekiwanie w naszej lidze pojawi się głośne swego czasu nazwisko.
Otwartą pozostaje kwestia, czy nawet tak znane nazwisko

LOL !!!!
Gdzie głośne i komu znane?

Data: 2011-06-16 08:35:03
Autor: Marcin Kasperski
Danijel Ljuboja w Legii
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

[...]

Kiedyś tam mi się o uszy obiło... Inna sprawa, że przypomina mi się Borowka.

Data: 2011-06-16 08:45:27
Autor: Sklavin
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 00:25:31 +0200, Cavallino napisał(a):

LOL !!!!
Gdzie głośne i komu znane?

Myślę, że każdy kto trochę interesuje sie piłką europejską to nazwisko
słyszał wielokrotnie. Skoro dla Ciebie to tajemnicza postać to coż .. :-P

Data: 2011-06-16 09:03:21
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 08:45:27 +0200, Sklavin napisał(a):

Myślę, że każdy kto trochę interesuje sie piłką europejską to nazwisko
słyszał wielokrotnie. Skoro dla Ciebie to tajemnicza postać to coż .. :-P

Ja interesuje sie pilka, a uslyszalem dopiero jak media zaczely trabic o
"wielkim hicie transferowym Legii".
Nawet z tego ze przesiedzial na lawce caly mecz z Polska go nie
zapamietalem.

--
Mark

Data: 2011-06-16 10:23:36
Autor: yamma
Danijel Ljuboja w Legii
Mark wrote:
[...]

A co to oznacza te twoje "interesuję"? Bo dla mnie prawdziwe interesowanie się piłką, to te 2-3 mecze w weekend z takich lig jak angielska, niemiecka, hiszpańska, francuska, holenderska i włoska (no i oczywiście polska). Dla kogoś kto nawet sporadycznie oglądał Ligue 1 nazwisko Ljuboji na pewno jest znane.
yamma

Data: 2011-06-16 10:30:43
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 10:23, yamma pisze:
Mark wrote:
[...]

Wiesz, jak ktos zaczalby sie interesowac 2 lata temu, to jeszcze bylby
usprawiedliwiony, bo teraz to on za wiele nie znaczy i gra w
nie istotnych klubach. Ale wczesniej wyrobil sobie taka marke, ze
taki Smolarek to jednak rzad nizej od niego jesli chodzi o
rozpoznawalnosc...

Data: 2011-06-16 10:44:10
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Mark wrote:
[...]

Z tego co widzę w 90 minut to Wcześniej to jest 10 lat temu, a nie 2.
I pewnie tylko na szczeblu ligowym, a to mocno za mało, żeby powiedzieć o marce, a już szczególnie znanej.

ze
taki Smolarek to jednak rzad nizej od niego jesli chodzi o
rozpoznawalnosc...

ROTFL !!!!
BTW: ile bramek dla reprezentacji strzelił rzeczony Ljuboja?

ODP: 1, w 19 meczach.

Naprawdę chcesz porównywać rezerwowego strzelającego w karierze 1 bramkę, z 20 bramkami Smolarka - w tym kilkoma takimi, które dały reprezentacji awans i decydowały o wynikach bardzo istonych meczy z uznanymi przeciwnikami?

To już Lewandowski czapką nakrywa dokonaniami tego Waszego "znanego" gwiazdora.

Ochłoń.

Data: 2011-06-16 10:56:04
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Rozpoznawalnosc w Europie, nie mowie o skali naszego podworka.

[...]

Daly awans reprezentacji slabego kraju, w dodatku byl to jednorazowy
wyskok zawodnika, ktory ogolnie byl mocno przecietny na skale
europejska.

A piec bramek strzelil San Marino w sumie, reszte Kazchstanom itd.
OK, dwie Portugalii.

Poza tym zauwaz jedno: porownyjesz go do goscia, ktory rywalizowal
o miejsce w  skladzie repry wlasnie z Kezmanem (ktorego znasz) czy Milosevicem (ktorego nie znasz LOL), wiec sila rzeczy
czesto wchodzil z LAWKI.

To już Lewandowski czapką nakrywa dokonaniami tego Waszego "znanego"
gwiazdora.

Znowu sie mylisz. Blaszczykowski tez jeszcze nie znaczy tyle co on.
Tylko Lewy jest mlody i obiecujacy wciaz.

Ochłoń.

Ale mnie sam transfer nie grzeje, zwlaszcza jako kibica Lecha...
Teraz to juz prawie emeryt, chociaz pewnie z 10 bramek wladuje,
jak nie wiecej, bo trafia do zespolu stosunkowo mocnego w swojej lidze.

Ale fakt jest taki, ze kogos tak rozpoznawalnego jeszce po prostu
nie bylo jesli chodzi o zagranicznych graczy.

Data: 2011-06-16 11:07:51
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itch0s$g62$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rozpoznawalnosc w Europie,

Nie czaruj.
Ile?

[...]

Ale jednak dały mu rozpoznawalność o klasę wyższą niż jakiegoś wyrobnika.

To już Lewandowski czapką nakrywa dokonaniami tego Waszego "znanego"
gwiazdora.

Znowu sie mylisz.

Niestety nie.
Wystarczy sprawdzić co zdobył w swoim życiu.

Blaszczykowski tez jeszcze nie znaczy tyle co on.

Błaszczykowski być może - bo on jest przereklamowany jak diabli.

Dla Ciebie.
Dla większości to anonim i o tym mówię.

Data: 2011-06-16 11:15:18
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> Ale fakt jest taki, ze kogos tak rozpoznawalnego

Dla Ciebie.
Dla większości to anonim i o tym mówię.

Bo większość (ta grupa jest dobrym przykładem) ma w dupie europejską piłkę
więc nic dziwnego, że go nie kojarzą. Ja tak do 2006 roku interesowałem się
rozgrywkami poza naszym podwórkiem i magazyny sportowe w C+ wystarczyły, żeby
jego nazwisko kojarzyć. Potrafię uwierzyć, że jest rozpoznawalny ale raczej z
powodu charakteru bo statystyki ma kiepskie.

Data: 2011-06-16 13:19:20
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itcok6$qc1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

rozgrywkami poza naszym podwórkiem i magazyny sportowe w C+ wystarczyły, żeby

No tak jak piszę - kojarzyć go mogą tylko tacy co się mocno interesują zagranicznymi ligami.
Co oznacza, że jest anonimem dla większości.

Data: 2011-06-16 11:27:30
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
No tak jak piszę - kojarzyć go mogą tylko tacy co się mocno interesują zagranicznymi ligami.

Uważasz, że jak ktoś ogląda magazyn sportowy w c+ to znaczy że mocno
interesuje się zagranicznymi ligami? Bo ja Ligue 1 to nie trawię do dziś i
chyba nigdy nie obejrzałem pełnego meczu. Po prostu gość sobie hasał po
boisku, czasem coś strzelił to nazwisko wpadło do ucha.

Data: 2011-06-16 13:29:58
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itcpb1$slo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ok - niech będzie bez "mocno".

Data: 2011-06-16 13:30:57
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:29, Cavallino pisze:
[...]

Czyli zostaje "interesuje". Czyli ty sie nie interesujesz,
a zatwierdzasz kto jest znany a kto nie. I o to mi chodzilo :P

Data: 2011-06-16 13:34:12
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcq38$jjg$3mx1.internetia.pl...
[...]

Tak, zagraniczna ligowa młócka praktycznie mnie nie interesuje.
Przecież cały czas o tym piszę, skąd zdziwienie?
Dzisiaj się urodziłeś?

Data: 2011-06-16 13:23:03
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:15, UGI pisze:
[...]

Ale ja tez sie juz nie interesuje od jakiegos czasu, i za piec
lat jak przyjdzie ktos kto obecnie jest kims podobnym do Ljuboji
z poczatku XXIw. to pewnie tez nie bede go kojarzyc.

Tylko ze nie twierdze, ze znam sie na tym i wszystko wiem
"bo ogladam LM" (nie mowiac o LE xD).

Data: 2011-06-16 13:29:32
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:

Tylko ze nie twierdze, ze znam sie na tym i wszystko wiem
"bo ogladam LM" (nie mowiac o LE xD).

Ja też nie.
Twierdzę tylko że znani piłkarze to tacy, co się wznoszą ponad ligowy poziom.
A jeśli chodzi o znanych dla znawców, to nie było takiego zastrzeżenia, więc nie mówimy o tym kryterium.

Data: 2011-06-16 13:32:21
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Mylisz znanych z gwiazdami. A znawca to dla Ciebie ktos, kto "sie
interesuje". Punkt widzenia zalezy od miejsca siedzenia itd.

Data: 2011-06-16 13:35:08
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Mylisz znanych z gwiazdami.

Nie, nie mylę.
Gwiazdy są znane, anonimy nie.

Data: 2011-06-16 13:54:23
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:35, Cavallino pisze:
[...]

Zalezy jak kto ocenia. Dla wielu Piotr Kupicha jest gwiazda.

Tak btw. Schalke - gwiazdy, czy nie ?

Data: 2011-06-16 13:58:48
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcrf6$s6m$2mx1.internetia.pl...
[...]

Zalezy jak kto ocenia.

Dokładnie.
Więc czemu chcesz mi zabronić oceny?

Tak btw. Schalke - gwiazdy, czy nie ?

W całości na pewno nie.

Data: 2011-06-16 14:08:24
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:58, Cavallino pisze:
[...]

Ale nie zabraniam, tylko pisze ze jest niemiarodajna
kompletnie.

Tak btw. Schalke - gwiazdy, czy nie ?

W całości na pewno nie.

Na podstawie czego tak sadzisz?
Ogladales ich wszystkie mecze w LM?

To zespol KTORY DOTARL DO 1/2!!! Ty myslisz, ze to tak
przypadkiem mozna?
W najwazniejszych rozgrywkach?!
:>

Data: 2011-06-16 14:19:10
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcs9f$1ce$1mx1.internetia.pl...
[...]

Moje zdanie jest dokładnie odwrotne.
Możemy na tym poprzestać?

Tak btw. Schalke - gwiazdy, czy nie ?

W całości na pewno nie.

Na podstawie czego tak sadzisz?
Ogladales ich wszystkie mecze w LM?

Nie.
Skróty jak kazałeś. ;-)

Data: 2011-06-16 14:49:57
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 13:54:23 +0200, Doomin napisał(a):

Zalezy jak kto ocenia. Dla wielu Piotr Kupicha jest gwiazda.

... a dla wielu jest badziewiem.
Ale mimo to jest znany

Byc moze te 5-6 lat temu slyszalem nazwisko Ljuboia. Nie wiem, nie pamietam,
to bylo dawno - bo gosc przez ostatnie lata nie robil nic by je utrwalic, a
i wtedy nie byl na tyle dobry by "generowac" dziesiatki artykulow o sobie.

Cala ta dyskusja przestaje miec sens - dla mnie na dzien dzisiejszy to gosc
pokroju obecnego Zurawskiego - a z jakakolwiek rzeczowa ocena wstrzymam sie
do startu ligi.
Tylko troche smieszne jest  wielkie halo z powodu goscia ktorego ostatnie
lata to katastrofa - ja ustawialbym go w rzedzie transferow "wielka
niewiadoma, byc moze ktos na plus"
Z naciskiem na byc moze

--
Mark

Data: 2011-06-16 15:10:07
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 14:49, Mark pisze:
Dnia Thu, 16 Jun 2011 13:54:23 +0200, Doomin napisał(a):

Zalezy jak kto ocenia. Dla wielu Piotr Kupicha jest gwiazda.

.. a dla wielu jest badziewiem.
Ale mimo to jest znany

Ta, i ceniony :P

[...]

Ale to na takiej zasadzie, na jakiej hitem bylby transfer
dajmy na to Stoiczkowa w wieku 37 lat (Ljuboja nie Stoiczkow,
ale tez i wiek nie az taki:P) . Zwyczajnie znane
nazwiska nie pojawialy sie u nas nawet pod koniec kariery.
Troche sie ruszylo ostatnio, moze z czasem beda i troche
swiezsze.

Data: 2011-06-16 11:16:39
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 11:07, Cavallino pisze:
[...]

Ebi strzelil 5 San Marino, inne  Kazachom, Austriakom.
I nie rywalizowal o miejsce z takim Kezmanem, ktorego o dziwo znasz.
Milosevicem, ktorego juz nie znasz. I innymi, ktorych sam pozapominalem
ale jedno co mozna powiedziec to ze Serbii na poczatku XXIw nie
brakowalo znanych zawodnikow.
A my sie zachwycalismy Matusiakiem :D

[...]

Przez pol roku, moze rok. Sumarycznie Ebi jest o szczebel
nizej, raczej porownywalny z Verpakovskisem. Pogodz sie z tym.

[...]

Zdajesz sobie sprawe, ze porownujesz rezerwowego zawodnika
Mistrza Niemiec ktory jest dopiero u progu kariery i
jeszcze absolutnie nic nie znaczy?

Blaszczykowski tez jeszcze nie znaczy tyle co on.

Błaszczykowski być może - bo on jest przereklamowany jak diabli.

Ale znaczy wiecej niz Lewy.

Dla Ciebie.
Dla większości to anonim i o tym mówię.

To zdefiniuj ta wiekszosc.

Data: 2011-06-16 11:55:46
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Owszem.
Ale i tak znaczy już więcej i więcej dokonał niż ten emeryt którego kupiła Legia.

Blaszczykowski tez jeszcze nie znaczy tyle co on.

Błaszczykowski być może - bo on jest przereklamowany jak diabli.

Ale znaczy wiecej niz Lewy.

W jakim sensie znaczy?
Że jest bardziej znany?
Owszem, trochę dłużej gra.

Dla Ciebie.
Dla większości to anonim i o tym mówię.

To zdefiniuj ta wiekszosc.

Większość jedyne co ogląda z meczów z zachodu to transmisje z pucharów i reprezentacji.
Jeśli ktoś tam się nie wyróżnia, a i w magazynach ligowych z bramkami (w Wiadomościach na przykład) nie pojawia się jakoś szczególnie często, to nie ma szans o nim usłyszeć.

Data: 2011-06-16 11:22:51
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Tak samo jak większość pewnie nie wie kto jest mistrzem Europy szachistów. Bez
jaj, nie mówimy o niedzielnych kibicach, którzy mecze to do piwa oglądają,
tylko o osobach, którzy angażują się na tyle, że nie wystarcza im sport po
wiadomościach na tvp.

Data: 2011-06-16 13:27:13
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itcp2a$rng$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale wie kto to Kasparow czy Fischer - to byli znani szachiści. ;-)

Data: 2011-06-16 11:37:22
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
> [...]

Dokładnie.
Ale wie kto to Kasparow czy Fischer - to byli znani szachiści. ;-)

No właśnie, dlatego uważam, że nie należy brać pod uwagę zdania ludzi, którzy
daną dyscypliną się nie interesują lub gdy są kibicami turniejowymi. Tacy
pewnie i bardziej znanych nazwisk niż Ljuboja nie skojarzą. --

Data: 2011-06-16 13:46:50
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itcpti$1eg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

daną dyscypliną się nie interesują lub gdy są kibicami turniejowymi.

A ja uważam, ze nie należy brać pod uwagę zdania wąskiej grupy ludzi śledzących ligi zagraniczne, do oceny czy ktoś jest znany czy nie.

Data: 2011-06-16 12:51:00
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A ja uważam, ze nie należy brać pod uwagę zdania wąskiej grupy ludzi śledzących ligi zagraniczne, do oceny czy ktoś jest znany czy nie.

Nie chcę tego rozstrzygać. Napisze tylko tyle, że dawno mi się nie zdarzyło,
żebym potrafił na podstawie nazwiska, przypisać gościa do konkretnej ligi i
klubu bez używania google, a który właśnie przyszedł do ligi polskiej.  --

Data: 2011-06-16 14:56:23
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itcu7k$g9s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli możesz zeznać tylko tyle że Tobie był znany.
Ja tam Borowkę też skojarzyłem prawidłowo. ;-)

Data: 2011-06-16 13:02:31
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Czyli możesz zeznać tylko tyle że Tobie był znany.

Póki co, nawet na podstawie tego watku, to Ty możesz zeznać że tylko Tobie był
nieznany :-)

Data: 2011-06-16 15:04:34
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itcut7$inp$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Czyli możesz zeznać tylko tyle że Tobie był znany.

Póki co, nawet na podstawie tego watku, to Ty możesz zeznać że tylko Tobie był
nieznany :-)

Nie mogę, Mark też twierdzi że był mu nieznany.
A nawet gdyby - ciężko zarzucić że nie interesuję się choć TROCHĘ piłką zagraniczną, więc i to wystarczy.
Na pewno znajdziej interesujących się o wiele mniej niż ja.

Data: 2011-06-16 13:25:15
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A nawet gdyby - ciężko zarzucić że nie interesuję się choć TROCHĘ piłką zagraniczną, więc i to wystarczy.

A może zwyczajnie go nie pamiętasz. 6 lat to dużo (tym bardziej, że przez
ostatni czas albo grzał ławę albo grywał po niższych ligach) a nie każdy musi
mieć super pamięć do nazwisk. Z pewnością miałeś okazję, żeby usłyszeć jego
nazwisko bo w Lidze Mistrzów zagrał 11 meczów a w pucharze UEFA 8 (w tym 4
gole). Tyle ze właśnie było to dawno temu.

Data: 2011-06-16 15:30:50
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itd07r$nmc$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

A nawet gdyby - ciężko zarzucić że nie interesuję się choć TROCHĘ piłką
zagraniczną, więc i to wystarczy.

A może zwyczajnie go nie pamiętasz.

Oczywiście że o tym piszę.
Znane nazwiska zapadają w pamięć, a to kompletnie nie.
Co nie znaczy że nigdy go nie widziałem.

Data: 2011-06-16 13:48:03
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> A może zwyczajnie go nie pamiętasz.

Oczywiście że o tym piszę.
Znane nazwiska zapadają w pamięć, a to kompletnie nie.

Ale też nie traktujmy tego w sposób dwubiegunowy, że albo ktoś był bardzo
znany albo wcale. Ljuboja ma przeciętne statystyki w rozgrywkach, które Ty
oglądałeś więc nic dziwnego, że go nie zapamiętałeś. Zresztą najbardziej
miarodajnym przekaźnikiem są w tym wypadku, o ironio, media. Znaczy, gdyby
Ljuboja był nikim to jego przyjście do Legii nie wzbudziłoby więcej
zainteresowania niż przyjście poprzedników. A jednak generuje on większe
zainteresowanie. Czyli ktoś go jednak pamięta.

Data: 2011-06-16 15:54:06
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itd1ij$s0q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

znany albo wcale. Ljuboja ma przeciętne statystyki w rozgrywkach, które Ty
oglądałeś więc nic dziwnego, że go nie zapamiętałeś.

No to też piszę, że sam udział to za mało, żeby być znanym to trzeba w tych meczach błysnąć, zwłaszcza że ani w pucharach, ani w reprezie za wielu ich nie ma.

Znaczy, gdyby
Ljuboja był nikim to jego przyjście do Legii nie wzbudziłoby więcej
zainteresowania niż przyjście poprzedników.

No i nie wzbudziło, poza legionistami.
Ja kompletnie przeszedłem do porządku dziennego nad tą informacją, gdyby nie info na grupie i od Miklasa to w życiu bym nie wiedział że to nie kolejny Jugol z ichniej ligi.

Data: 2011-06-16 14:11:04
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
No to też piszę, że sam udział to za mało, żeby być znanym to trzeba w tych meczach błysnąć

Tak do końca to też nie działa. Można nie błyszczeć i być kojarzonym a
błyszczeć i nikt ciebie nie zapamięta. Z czasów dobrej gry Ljuboji była taka
ekipa w LM co się zwała Petrzałka i nastukała trochę tych punktów. Kojarzysz
tam kogoś? Rozpoznawalność to nie tylko umiejętności, szczególnie w tych
czasach, a Ljuboja to dość bogata osobowość.
No i nie wzbudziło, poza legionistami.

Mijasz się z prawdą. Większość tych dużych portali poświęciło mu co najmniej
dwa artykuły. --

Data: 2011-06-16 16:28:03
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itd2to$3l0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kilku chyba tak, bo później do Polski trafili.

No i nie wzbudziło, poza legionistami.

Mijasz się z prawdą. Większość tych dużych portali poświęciło mu co najmniej
dwa artykuły.

Owszem - inspirowane pieniem legionistów.
A przynajmniej ja takie czytałem.
Na tutejszej grupie podobnie się stało.
Sam news nie wzbudził większego zainteresowania.

Data: 2011-06-16 14:49:11
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Owszem - inspirowane pieniem legionistów.

Dziwne, bo na ich forum i nawet tu na grupie dominują raczej umiarkowane
opinie. A negatywnych jest więcej niż hurraoptymistycznych.

Na tutejszej grupie podobnie się stało.

Znaczy któryś z Legionistów zachwycał się nim czym sprowokował watek na 130
postów? --

Data: 2011-06-16 16:54:43
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Zachwycał się znanym nazwiskiem.
Na więcej na razie nie są zdolni, po KOLEJNYM blamażu transferowym sprzed roku.
Ale spoko, do lipca dużo czasu, więc jeszcze się podpalą bardziej.
Cały ten szum informacyjny o którym piszesz, to nic innego jak warszawskie podbijanie bębenka.

Data: 2011-06-16 15:51:52
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 13:25:15 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

A może zwyczajnie go nie pamiętasz. 6 lat to dużo (tym bardziej, że przez
ostatni czas albo grzał ławę albo grywał po niższych ligach)

No wlasnie ja o tym pisze.
Byc moze 6 lat temu goscia moglem skojarzyc, ale od tego czasu gosc byl w
pilkarskiej czarnej dziurze. Na dzien dzisiejszy to dla mnie niewiele
mowiace nazwisko po prostu, rownie znane jak np melikson czy Genkov przed
przyjsciem do Wisly - czyli wcale.

--
Mark

Data: 2011-06-16 14:01:22
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
Mark <tajny@adres.w.pl> napisał(a):
No wlasnie ja o tym pisze.
Byc moze 6 lat temu goscia moglem skojarzyc, ale od tego czasu gosc byl w
pilkarskiej czarnej dziurze. Na dzien dzisiejszy to dla mnie niewiele
mowiace nazwisko po prostu,

Co nie znaczy, że WTEDY nie był rozpoznawalny. Był na tyle, że wystarczyły
skróty ligowe, by do dziś go pamiętać mimo późniejszego pobytu w czarnej
dziurze. Oczywiście ma się to nijak do jego obecnych umiejętności i Legia
zagrała w loterię, ale to jednak pierwsze od lat nazwisko u nas, które coś mi
mówi mimo, że jeszcze piłki nie kopnął.  --

Data: 2011-06-16 13:53:03
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:46, Cavallino pisze:
[...]

Ty masz jakies przeswiadczenie, ze ci ktorzy znaja tych, ktorych
ty nie znasz to musza sleczec godzinami i Bog wie jak studiowac
ligi, zeby to wiedziec.

Dla Ciebie  Schalke to obecnie megagwiazdy w koncu. A ja wiem,
poswiecajac moze 3-4 przez caly sezon na lige niemiecka, ze nie
do konca tak jest.

Po prostu nie chcesz sam przed soba przyznac, ze nie znasz sie na pilce.
Taki podswiadomy mechanizm samoobronny :P

Data: 2011-06-16 13:58:02
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Nie baw się w yammę, w wiedzeniu lepiej co kto ma za przeświadczenia.
Skup się na meritum.

Po prostu nie chcesz sam przed soba przyznac, ze nie znasz sie na pilce.

Oczywiście - możesz sobie tak twierdzić.
Wisi mi to i powiewa.

A ja po prostu rozróżniam piłkę prawdziwą, od ligowej.
Wyjątek to nasz liga, bo jej kibicuję.

Data: 2011-06-16 12:10:35
Autor: Marek W.
Danijel Ljuboja w Legii
> [...]

Oczywiście - możesz sobie tak twierdzić.
Wisi mi to i powiewa.

A ja po prostu rozróżniam piłkę prawdziwą, od ligowej.

Dla zobrazowania czy Ljuboja jest znany czy nieznany napiszę tak: uznałem za stosowne poinformować żonę, że ktoś taki będzie grał w polskiej lidze. Nie informowałem o transferach Rudnevsa, Jaliensa, Vrdoliaka itp. bo wiedziałem, że to nic jej nie powie. W tym przypadku sądziłem, że jednak spotka się to z jakimś odzewem. I nie pomyliłem się, od razu skojarzyła, że chodzi o gościa z "ciekawymi" włosami :) A żona interesuje się piłką tyle ile przeciętna kobieta dla której piłka nie jest czymś zupełnie obcym. Z tym że jeśli akurat np. malowała sobie paznokcie w czasie gdy oglądałem jakiś magazyn piłkarski to siłą rzeczy musiały jej się o uszy jakieś nazwiska obić. Więc jeśli ktoś pisze, że Ljuboji nie zna stawia się w rzędzie.... wnioski pozostawiam do wyciągnięcia.

Data: 2011-06-16 15:56:27
Autor: RedLite
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 14:10, Marek W. pisze:
I nie pomyliłem się, od razu skojarzyła, że chodzi o gościa
z "ciekawymi" włosami

ROTFL^2
W xuja to my, a nie nas :)

--

*RedLite*

Data: 2011-06-16 14:18:01
Autor: Marek W.
Danijel Ljuboja w Legii
RedLite <ezcribir@berdichev.ua> napisał(a):
W dniu 2011-06-16 14:10, Marek W. pisze:
> I nie pomyliłem się, od razu skojarzyła, że chodzi o gościa
> z "ciekawymi" włosami

ROTFL^2
W xuja to my, a nie nas :)

Czujesz się zrobiony w to co tam napisałeś - trudno, Twoja kiepska samoocena to nie mój problem. Nie czujesz - to dobrze, bo napisałem prawdę i nie było moją intencją nikogo w nic robić.

Data: 2011-06-16 16:32:49
Autor: RedLite
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 16:18, Marek W. pisze:

[...]

Łups, chyba musisz troszkę podrasować swoje umysłowe moce przerobowe ;)

--
*RedLite*

Data: 2011-06-16 14:05:44
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Ale to jest czesc meritum.
Tobie sie wydaje, ze tacy jak owczesny Ljuboja to sa znani tym,
ktorzy nie wiadomo jak poswiecaja sie sledzeniu pilki.

Na dodatek stopniujesz to tak, jakby byla LM a potem dlugo,
dlugo nic, co jest kompletna bzdura.
Nie mowiac o LE czy reprezentacjach.

A ja po prostu rozróżniam piłkę prawdziwą, od ligowej.

Zeby rozrozniac trzeba znac. A ty ligowej nie znasz.
Ba, pewnie nawet Ci przez mysl nie przejdzie, ze ktoras ligowa
moze byc wazniejsza - a Premier League kto wie czy nie jest
wlasnie bardziej prestizowa niz LM.

Wyjątek to nasz liga, bo jej kibicuję.

Tak jak i ja :)

Data: 2011-06-16 14:18:27
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcs4f$cb$1mx1.internetia.pl...
[...]

G... wiesz co mi się wydaje.
Więc skup się na tym co jest, a nie co się Tobie wydaje co się innym wydaje.
A jest tak, że znany jesteś jak pograsz dobrze w pucharach/reprezie, no może superdobrze w lidze też wystarczy jakiemuś królowi strzelców.
Koniec/Kropka.

A ja po prostu rozróżniam piłkę prawdziwą, od ligowej.

Zeby rozrozniac trzeba

To co Tobie trzeba to Twój problem, więc racz nie zawracać nim gitary.

Data: 2011-06-16 14:23:25
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 14:18, Cavallino pisze:
G... wiesz co mi się wydaje.
Więc skup się na tym co jest, a nie co się Tobie wydaje co się innym
wydaje.
A jest tak, że znany jesteś jak pograsz dobrze w pucharach/reprezie

W ktorych pucharach?
Ty naprawde wierzysz, ze Rudnevsa cala Europa zna?

no
może superdobrze w lidze też wystarczy jakiemuś królowi strzelców.
Koniec/Kropka.

Na tej samej zasadzie mozna powiedziec, ze znana kapela jestes jak puszczaja cie w RMF FM. Tylko kogo obchodzi, kto jest przez pania Gosie,
55 letnia kucharke, fanke RMF,  uznawany za obecne gwiazdy rocka?

A ja po prostu rozróżniam piłkę prawdziwą, od ligowej.

Zeby rozrozniac trzeba

To co Tobie trzeba to Twój problem, więc racz nie zawracać nim gitary.

Nie mnie. Nie znasz lig - nie wiesz jak sie maja do LM.
Niby skad? Telepatycznie odbierasz z niewiadomych zrodel?

Data: 2011-06-16 14:27:14
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itct5k$69l$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale po występach ligowych znałoby go jeszcze mniej ludzi.
Ale zapewne i tak mogliby mówić, że jest znany, bo przecież każdy kto chce to oceniać ma obowiązek oglądać wszystkie ligi. ;-)

[...]

Albo nie rozumiesz tematu, albo Twój trolling przekracza granice.
Możesz sobie oczywiście twierdzić, ze ktoś nieznany jest znany (bo jakiś ekspert go zna) tyle że ma się to nijak to prawdy.

A ja po prostu rozróżniam piłkę prawdziwą, od ligowej.

Zeby rozrozniac trzeba

To co Tobie trzeba to Twój problem, więc racz nie zawracać nim gitary.

Nie mnie.

Tobie.

Data: 2011-06-16 14:36:15
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Zeby ocenic czy napastnik z ligi polskiej jest dobry nie trzeba
sie meczyc z ogladaniem, wystaraczy spojrzec, czy ma ponad 15 bramek.
Jesli tak, to ile mial poprzednio, podobnie?
Nie? To niech sobie znawcy szukaja czegos ciekawego wsrod nich.

[...]

Jaki znawca?
Nie potrzeba znawcy, wystarczy po prostu troche interesowac sie pilka. Ty sie nia nie interesujesz, bo samo LM nie daje nic, poza ciekawa
acz troche PRZYPADKOWA rozrywka do piwa.

Data: 2011-06-16 14:40:25
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcttm$9vg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale my nie oceniamy tylko sprawdzamy czy jest znany.
Cały czas próbujesz pisać nie na temat.

[...]

Jakikolwiek.

Nie potrzeba znawcy, wystarczy po prostu troche interesowac sie pilka.

No właśnie słowo kluczowe to "trochę".

Cotygodniowe oglądanie choćby Sport+, to jest dużo, dużo więcej niż trochę.
Trochę to właśnie to co ja robię - skupiam się na obserwacji pucharów, plus np. Gran Derbi. ;-)

Data: 2011-06-16 14:49:57
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 14:40, Cavallino pisze:
[...]

Jestem na grupie o pilce, nie spodziewam sie dyskusji, czy jest znany
wsrod ludzi ktorzy sie pilka nie interesuja, lub ogladaja ja
raz na ruski rok.

[...]

To nie jest "troche" interesowac sie, to jest zwykla rozrywka na pare wieczorow. Nie masz kontekstu w ogole wtedy, nie wiesz kto z kim. Tak jakbys sobie ogladal co dwudziesty odcinek Klanu - mozna, bo polapiesz sie szybko co i jak, tylko wiedzy tak naprawde zadnej nie masz. Dobra, EOT.

Data: 2011-06-16 14:55:28
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcunc$dvf$1mx1.internetia.pl...
[...]

To trzeba było czytać na co się odpowiada.

[...]

Powtarzam - proponuję EOD, bo nie jestem ciekaw dalszych wynurzeń nie na temat.

Data: 2011-06-16 13:30:01
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:27, Cavallino pisze:
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Dokładnie.
Ale wie kto to Kasparow czy Fischer - to byli znani szachiści. ;-)

Nie. To byly megagwiazdy.

Data: 2011-06-16 13:33:02
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcq1g$jjg$2mx1.internetia.pl...
[...]

Właśnie dlatego.
Dla kopaczy próg jest dużo niższy.

Data: 2011-06-16 12:08:13
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 11:55, Cavallino pisze:
[...]

A to Ty z tych polskich kibicow, ktorzy bramke rodaka mierza
zupelnie inna skala, niz dokonania reszty? Ochlon i wylacz
emocje na chwile.

Ale znaczy wiecej niz Lewy.

W jakim sensie znaczy?
Że jest bardziej znany?
Owszem, trochę dłużej gra.

Chodzi o podsumowanie dotychczasowej kariery, nie tylko to kim
jest obecnie. Gra dluzej, kariere na polskie warunki zrobil spora, a czy Lewy bedzie mial podobna tego zwyczajnie nie wiadomo - wierze ze tak, ale rownie dobrze moze za rok wyladowac na wypozyczeniu w 2. Bundeslidze, nigdy nie wiadomo.

[...]

Wiec wybacz, ale ta wiekszosc g.. wie i powinna sluchac tych, ktorzy
maja chocby srednie rozeznanie (ja sie do tych z rozeznaniem
bynajmniej nie zaliczam, ale troche kojarze...).

Data: 2011-06-16 12:18:02
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Nie, ja z tych, którzy na nieznanych zawodników mówią że są nieznani.
A mistrzostwo Niemiec cenią DUŻO wyżej od wicemistrzostwa Francji, a 10 goli w reprezentacji wyżej niż 1.

Chodzi o podsumowanie dotychczasowej kariery, nie tylko to kim
jest obecnie. Gra dluzej, kariere na polskie warunki zrobil spora,

Jak na mój gust na dziś zrobili taką samą.
Z tą różnicą, że Lewy jest rozwojowy, Kuba z racji kontuzjogenności dokładnie odwrotnie.

Ale wie czy kogoś zna czy nie.
A tylko o tym mówimy.

Data: 2011-06-16 12:31:58
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii

Ale wie czy kogoś zna czy nie.
A tylko o tym mówimy.

Nie, nie mowimy o tym, kogo znaja ci , ktorzy
pilka sie nie interesuja, ktorym 80% jak nie wiecej
umyka.

Mowimy o tym, kto byl lub jest znany, wsrod tych ktorzy
choc troche o niej wiedza, a nie sugeruja sie
meczami reprezentacji ktore akurat miarodajne
na poziomie sredniakow zazwyczaj nie sa.

Ebi kiedykolwiek znanym i cenionym w Europie - prosze Cie :)
Za duzo TVP.

Data: 2011-06-16 12:46:14
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcmkm$dj4$1mx1.internetia.pl...

Ale wie czy kogoś zna czy nie.
A tylko o tym mówimy.

Nie, nie mowimy o tym, kogo znaja ci , ktorzy
pilka sie nie interesuja

Interesowanie się liagmi zagrnicznymi<>interesowanie się piłką.

Mowimy o tym, kto byl lub jest znany, wsrod tych ktorzy
choc troche o niej wiedza

Nie - to ja o tym mówię, Ty mówisz o czymś innym.

Ebi kiedykolwiek znanym i cenionym w Europie - prosze Cie :)

Nic takiego nie pisałem.
Tylko że Ljuboja tym bardziej nie.

Data: 2011-06-16 12:54:02
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 12:46, Cavallino pisze:
[...]

Wiekszej bzdury nie slyszalem. Jesli nie wiesz literalnie nic
co sie dzieje w ligach, to nie wiesz w zasadzie nic o pilce.

Mowimy o tym, kto byl lub jest znany, wsrod tych ktorzy
choc troche o niej wiedza

Nie - to ja o tym mówię, Ty mówisz o czymś innym.

Tak Ci sie tylko wydaje.

Ebi kiedykolwiek znanym i cenionym w Europie - prosze Cie :)

Nic takiego nie pisałem.
Tylko że Ljuboja tym bardziej nie.

Nie masz pojecia o zagranicznej pilce, przynajmniej sprzed paru lat
i masz bardzo dziwny sposob oceniania.
EOT.

Data: 2011-06-16 13:01:14
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:

Interesowanie się ligami zagrnicznymi<>interesowanie się piłką.

Wiekszej bzdury nie slyszalem. Jesli nie wiesz literalnie nic
co sie dzieje w ligach, to nie wiesz w zasadzie nic o pilce.

Wolno Ci tak uważać.

Mowimy o tym, kto byl lub jest znany, wsrod tych ktorzy
choc troche o niej wiedza

Nie - to ja o tym mówię, Ty mówisz o czymś innym.

Tak Ci sie tylko wydaje.

Nie - to Tobie się wydaje.

Ebi kiedykolwiek znanym i cenionym w Europie - prosze Cie :)

Nic takiego nie pisałem.
Tylko że Ljuboja tym bardziej nie.

Nie masz pojecia o zagranicznej pilce

O ligowej kopaninie nie mam i dlatego jestem w stanie stwierdzić czy ktoś z niej wyrasta, więc jest znany, czy z niej nie wyrasta - czyli jest anonimem.

Data: 2011-06-16 13:05:26
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii

O ligowej kopaninie nie mam i dlatego jestem w stanie stwierdzić czy
ktoś z niej wyrasta, więc jest znany, czy z niej nie wyrasta - czyli
jest anonimem.

Premier League - ligowa kopanina :D
Zebys wiedzial jakie herezje wypisujesz...

Data: 2011-06-16 11:26:45
Autor: yamma
Danijel Ljuboja w Legii
Doomin wrote:

Teraz to juz prawie emeryt, chociaz pewnie z 10 bramek wladuje,
jak nie wiecej, bo trafia do zespolu stosunkowo mocnego w swojej
lidze.

Ljuboja przychodzi na miejsce Szałachowskiego i prawdopodobnie jako rywal dla Rybusa na lewej stronie. Jeśli rozpatrywać to w tym kontekście, to w ogóle nie ma dyskusji - ten piłkarz pod względem piłkarskim bije na głowę obydwu tych grajków. A dla skorżowej taktyki, gdzie boczni pomocnicy bardzo mocno angażują się w akcje bramkowe to wręcz wymarzony kandydat. Natomiast przy tym piłkarzu jest po prostu dużo znaków zapytania jeśli chodzi o jego mentalność. Skorża dostał dwie bomby z opóźnionym zapłonem (Żewłak też lubi sobie pogadać) i tak naprawdę nie wiadomo, co tam się będzie działo w szatni w przerwie meczu, który Legii nie będzie wychodził. Jest zaciąg serbsko-chorwacki, który genetycznie nie odstawia nogi na boisku i nasi rodzimi grajkowie, którzy czasami lubią się poukrywać za plecami przeciwników.
yamma

Data: 2011-06-16 11:56:24
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:itci9k$544$1inews.gazeta.pl...
Doomin wrote:

[...]

Zobaczymy jak będzie z chęciami.

Data: 2011-06-16 11:28:49
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:56:04 +0200, Doomin napisał(a):

BTW: ile bramek dla reprezentacji strzelił rzeczony Ljuboja?

Rozpoznawalnosc w Europie, nie mowie o skali naszego podworka.

I pilkarz "rozpoznawalny w europie" laduje w Legii?
Bez jaj, *ZADNGO* polskiego klubu NIE STAC na zatrudnianie klasowych
zawodnikow z dorobkiem, bedacych w formie.
Mozemy jedynie sciagac tych troche mniej znanych, chcacych sie wybic - albo
"gwiazdy" bez formy lub u schylku kariery.

--
Mark

Data: 2011-06-16 11:35:11
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 11:28, Mark pisze:
[...]

Rozpoznawalny oczywiscie ze wzgledu na wczesniejsza kariere,
oczywiste jest ze teraz zadnym klasowym zawodnikiem w skali
Europy nie jest.

Data: 2011-06-16 11:06:54
Autor: UGI
Danijel Ljuboja w Legii
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Dla kogoś kto nawet sporadycznie oglądał Ligue 1 nazwisko Ljuboji na pewno jest znane.

Nawet nie tyle całe mecze, co zwykłe skróty ze Sportu+ na C+. Inna sprawa, że
jego statystyki z ostatnich 4 lat to jakis koszmar. Wcale nie jestem
przekonany, że to taki fantastyczny transfer. --

Data: 2011-06-16 13:08:46
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:06, UGI pisze:
yamma<yamma@wp.pl>  napisał(a):

[...]

Przeciez wiadomo, ze nikt w formie do nas nie przyjdzie. Ale i tak
jest jeden kroczek do przodu, bo zaczynaja przybywac ci, ktorzy
kiedys byli znani. Na Ukrainie czy w Turcji tez sie chyba tak zaczynalo.

Data: 2011-06-16 11:49:11
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:23:36 +0200, yamma napisał(a):

Dla kogoś kto nawet sporadycznie oglądał Ligue 1 nazwisko Ljuboji na pewno jest znane.

Liga francuska mi zwisa i  powiewa, sporadycznie zagladam tam teraz, a co
dopiero 6 lat temu gdy gral tam Ljuboia

Przegladnalem sobie dorobek goscia i co widze? od czasu PSG zjazd po rowni
pochylej.
Stuttgard i przesuniecie do rezerw, Hsv i przesuniecie do rezerw, znnowu
rezerwy stuttgartu, Wolfsburg i znow rezerwy Stuttgartu.
W efekcie od 2006 do 2009 zagral zaledwie 28 meczy
28 meczy w trzy lata - i byl glownie w rezerwach.

--
Mark

Data: 2011-06-16 13:16:08
Autor: yamma
Danijel Ljuboja w Legii
Mark wrote:

Przegladnalem sobie dorobek goscia i co widze? od czasu PSG zjazd po
rowni pochylej.

Ale przecież tego nikt nie kwestionuje.
yamma

Data: 2011-06-16 12:50:01
Autor: Aman
Danijel Ljuboja w Legii

[...]

Tu sie z Yamma zgodze, jak ktos interesuje sie pilka od kilkunastu lat i to zainteresowanie nie sprowadza sie tylko do wlasnego klubu i reprezentacji tylko do skali bardziej globalnej , to powinien slyszec o tym pilkarzu. Nie twierdze , że była to jakaś wielka gwiazda. Ale jego występy w PSG w 1 skladzie bardzo dobrze pamiętam .  Tak , wiec twierdzac ze jest to czlowiek znikad mozna tylko wykazac sie wlasna niewiedza pilkarska :) . A i nie bronie tego transferu bo wiem , ze facet moze przyjechac tu na wczasy , ale nazwisko jakies ma i swego czasu 1 sklad PSG to jest dobre osiagniecie a i w Bundeslidze tez troche pogral

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-06-16 13:05:27
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 12:50:01 +0200, Aman napisał(a):

 a i w Bundeslidze tez troche pogral

No wlasnie w Bundeslidze to on sobie nie pogral za bardzo, i wiecej "gral" w
rezerwach

--
Mark

Data: 2011-06-16 09:40:40
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Sklavin" <sklavin.s@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1uba4dt644x4n.ohw0alugnw4l.dlg40tude.net...
[...]

Nie słyszałem go nigdy.
Co nie znaczy że europejską piłką nie interesuję się wcale.

Data: 2011-06-16 09:57:15
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 09:40, Cavallino pisze:
[...]

A MŚ 2006? Z reszta gosc byl charakterystyczny przez swoja
fryzure pofarbowana na srodku na jasno, jakby ktos pedzlem
przejechal...

Data: 2011-06-16 10:02:03
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcdii$tv5$1mx1.internetia.pl...
[...]

A MŚ 2006?

Co z nimi?

Data: 2011-06-16 10:04:02
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
A MŚ 2006?

Co z nimi?

Odpowiedz nizej, bo sie dwie "galezie" niepotrzebnie zrobily...

Data: 2011-06-16 11:53:22
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 09:57:15 +0200, Doomin napisał(a):

A MŚ 2006? Z reszta gosc byl charakterystyczny przez swoja
fryzure pofarbowana na srodku na jasno, jakby ktos pedzlem
przejechal..

NA MS 2006 gosc byl rezerwowym i pojawil sie w drugich polowach meczow z
Holandia (0:1) i Argentyna (0:6)
Wiec, delikatnie mowiac, niewiele sie przyczynil by go dobrze zapamietac.

--
Mark

Data: 2011-06-16 12:12:05
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 11:53, Mark pisze:
[...]

Tylko ze w Serbii zazwyczaj napastnikow nie brakuje, wiec sam
wyjazd tam znaczy, ze na codzien byl ciekawym napastnikiem, to raz
a dwa to chocby Kezman i Milosevic z ktorymi musial rywalizowac.
To troche co innego, niz pojechac z reprezentacja Polski na MS.
A ze nie zapisal sie w tych meczach - duzo wiekszym od niego
sie zdarza ze na MS nie blyszcza..

Data: 2011-06-16 13:42:48
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 12:12:05 +0200, Doomin napisał(a):

[...]

Sranie w banie i dorabianie ideologi
Sam wyjazd jest, za przeproszeniem, g. wart - liczy sie ile (i czy w ogole)
i jak zagral.

 ze na codzien byl ciekawym napastnikiem, to raz
a dwa to chocby Kezman i Milosevic z ktorymi musial rywalizowac.
To troche co innego, niz pojechac z reprezentacja Polski na MS.

Na tych MS Serbia wypadla gorzej niz zle, zas Polska od nich lepiej, wiec
nie wiem czemu masz manie umniejszania naszej wartosci.
Serbia tam nawet punktu nie zdobyla a od argentyny dostala becki

--
Mark

Data: 2011-06-16 13:56:45
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:42, Mark pisze:

Sranie w banie i dorabianie ideologi
Sam wyjazd jest, za przeproszeniem, g. wart - liczy sie ile (i czy w ogole)
i jak zagral.

Bzdura, zeby stopniowac dalej - jak ktos jest w kadrze Argentyny
czy Brazyli, to chyba jednak cos znaczy, nawet jak nie zagra.

Ta, jasne, POKONALISMY KOSTARYKE :D
(A Bosy jest znana gwiazda ;P)

Data: 2011-06-16 13:59:46
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcrjn$t8g$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie - to dokładnie NIC nie znaczy.
Cabral przykładem.

[...]

Bardziej znaną niż Ljuboja, czy Ci się to podoba czy nie.
Dał po prostu szansę ludziom żeby go poznali.

Data: 2011-06-16 14:13:00
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:59, Cavallino pisze:
[...]

W kadrze na _MŚ_ oczywiscie.
A tej Argentynie z Cabralem do niej daleko.
Mecze towarzyskie absolutnie nic nie znacza.

Ta, jasne, POKONALISMY KOSTARYKE :D
(A Bosy jest znana gwiazda ;P)

Bardziej znaną niż Ljuboja, czy Ci się to podoba czy nie.
Dał po prostu szansę ludziom żeby go poznali.

Tym ludziom, ktorzy podniecali sie jak pilkarze
trafiaja w slupki i poprzeczki.
Kogo obchodzi, kto jest znany dyletantom ?

Data: 2011-06-16 14:20:29
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcsi3$3cu$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak wezmą Cabrala na MS to dalej dokładnie nic nie będzie znaczyło.

Bardziej znaną niż Ljuboja, czy Ci się to podoba czy nie.
Dał po prostu szansę ludziom żeby go poznali.

Tym ludziom,

Tak, tym ludziom.
Przykro, że nie uznajesz nikogo poza sobą samym.

Data: 2011-06-16 14:27:33
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 14:20, Cavallino pisze:
[...]

Widziales kiedys takiego Cabrala w kadrze ARG na MS?

[...]

Nie poza mna, bo mi daleko do tego zeby powiedziec, ze jestem
czy bylem znawca.
Ale nie gadam bzdur o tym, ze ktos nie byl wartosciowy i znany bo
nie widzialem go na pierwszej stronie gazety.

To Ty piszesz, ze ligi sie nie licza, podczas gdy jest zupelnie
inaczej przynajmniej w paru przypadkach. Mam oceniac kto jest
gwiazda a kto nie na podstawie 2-7 meczow w LM? Grup nie licze,
bo chyba nie bedziesz twierdzic ze mecze w nich maja wieksze
znaczenie w ustalaniu hierarchii grajkow ?

Data: 2011-06-16 14:33:43
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itctdc$7bs$1mx1.internetia.pl...
[...]

A skąd mam wiedzieć co prezentują wszyscy zawodnicy z wszystkich kadr ARG na MS?
Chodzi o tych co nie grali.

[...]

Nie poza mna,

A jednak.

Ale nie gadam bzdur o tym, ze ktos nie byl wartosciowy

Chyba zaczynasz kompletnie rozjeżdżać się z wątkiem.
Przypomnę że dyskusja idzie o prawdziwość twierdzenia:

"Myślę, że każdy kto trochę interesuje sie piłką europejską to nazwisko
słyszał wielokrotnie"

Niestety jest to kompletna nieprawda, bo interesowanie się grami pucharowymi jak najbardziej łapie się pod "trochę" a nijak nie oznacza wielokrotnego słyszenia tego nazwiska.

To Ty piszesz, ze ligi sie nie licza

Nie kłam tak bezczelnie.
Ja piszę, że znani są ci, co grają w pucharach, a nie że ligi się nie liczą, tylko ze nimi interesuje się niewielu.

Data: 2011-06-16 14:44:36
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 14:33, Cavallino pisze:

[...]

Ja tego nie napisalem.

Niestety jest to kompletna nieprawda, bo interesowanie się grami
pucharowymi jak najbardziej łapie się pod "trochę" a nijak nie oznacza
wielokrotnego słyszenia tego nazwiska.

Wg mnie srednio sie lapie. Mozesz poznac zawodnikow ze slabszych lig
w konfrotnacji z tymi z dobrych, ale jesli chodzi o tych dobrych to
daleko wiecej dowiesz sie o nich z lig w ktorych graja.

To Ty piszesz, ze ligi sie nie licza

Nie kłam tak bezczelnie.
Ja piszę, że znani są ci, co grają w pucharach, a nie że ligi się nie
liczą, tylko ze nimi interesuje się niewielu.

Znany znaczy sie wartosciowy, co mnie obchodzi, kogo znaja ci ktorzy
nie interesuja sie pilka ? A czy wartosciowy to widac przede wszystkim w lidze a nie pojedynczych meczach.

Jesesmy na grupie o pilce, wiec nie bralem pod uwage, ze mozna uznac
"znany" w kontekscie znajomosci gracza przez laikow.

Data: 2011-06-16 14:54:05
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Zgadza się.
Ty się włączyłeś w wątek i (świadomie lub nie) bronisz tej tezy.

Niestety jest to kompletna nieprawda, bo interesowanie się grami
pucharowymi jak najbardziej łapie się pod "trochę" a nijak nie oznacza
wielokrotnego słyszenia tego nazwiska.

Wg mnie srednio sie lapie.

No i nigdy nie zbliżymy stanowisk w tej kwestii, więc proponuję EOD.

Znany znaczy sie wartosciowy

Nie - znany to znany, może być znany i bezwartościowy, albo nieznany i wartościowy.

, co mnie obchodzi,

A co mnie obchodzi co Ciebie obchodzi?

Data: 2011-06-16 15:13:36
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
Innymi slowy przez analogie  na tej grupie mialoby sens
powiedziec o pilkarzu ekstraklasy, ze ten jest wsrod
kibicow znany, ktory zagral swietny mecz z Legia, Wisla czy Lechem
a reszta spotkan nie warto sobie zaprzatac glowy.
Pomieszanie z poplataniem, ale dobra, eot.

Data: 2011-06-16 15:18:29
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itd03r$lkh$1mx1.internetia.pl...
[...]

Analogii brak, bo jednak dla większości na tej grupie nasza ekstraklasa to chleb codzienny.
Za to tak by można powiedzieć o piłkarzu z II ligi - wtedy analogia pełna.

Data: 2011-06-16 15:24:55
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 15:18, Cavallino pisze:
[...]

No jak, nie mozna ocenic pilkarzy ekstraklasy na podstawie
kilku najwiekszych meczow? Przeciez to na nie patrzy najwiecej
ludzi, a reszta to dla zaintereswoanych i ekspertow...

Data: 2011-06-16 15:29:41
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itd0ov$oqo$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mowa nie o ocenianiu tylko o znaniu przez kibiców.

Data: 2011-06-16 15:41:03
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 15:29, Cavallino pisze:
[...]

Zapamietuje i zna sie tych wyrozniajacych sie czyms,
prawda?

Ale dobra, przyszedlby ktos, powiedzial ze widzial
wszystkie mecze miedzy Legia, Lechem , Wisla i Polonia
i powiedzial ze Niedzielan i Traore nie moga byc znani,
bo nie widzial ich w tych meczach, a przeciez wszyscy
najlepsi graja w tych klubach i ze go to nie obchodzi,
bo tamtych to tylko jakies maniaki znaja, co caly weekend
lige polska ogladaja.

Data: 2011-06-16 15:45:20
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

A i ten ktos twierdzilby , ze interesuje sie polska pilka.

Data: 2011-06-16 15:51:54
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Na pewno łatwiej się takich zapamiętuje, ale nawet jak oglądasz co tydzień największego drewniaka to też go znasz.

Ale dobra, przyszedlby ktos,

Napisałeś że na grupie, więc nie chodzi o to czy ktoś by przyszedł, tylko o ogół grupowiczów.
Czyli przykład z II ligą idealny - bo jej ogół nie ogląda co tydzień, więc nie znają piłkarzy którzy tam grają, poza tym którzy zagrali np. w Podbeskidziu przeciwko Wiśle czy Lechowi, no i jeszcze się wyróżnili.

Data: 2011-06-16 16:00:31
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 15:51, Cavallino pisze:
[...]

No ale drewniak tez sie czyms wyroznia.

[...]

Przeciez wiadomo ze pije do Twojego pisania o LM i ligach
europejskich.
Tak wlasnie to wyglada - jakby ktos przyszedl, zaczal pisac ze kto
to jest Niedzialan, Kazmierczak, czy Glavina, ze co to za jedni,
chyba jacys maniacy ich znaja, bo nie widzial zadnego w najwiekszych meczach miedzy czworka najmocniejszych, a po co ogladac
pozostala kopanine. Tak wyglada Twoje pisanie o Europie.

Data: 2011-06-16 16:07:17
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:

Przeciez wiadomo ze pije do Twojego pisania o LM i ligach
europejskich.

Wiem.
Ale ja czytam co napisałeś, więc wnioski nie pasują do tezy.

Data: 2011-06-16 14:40:04
Autor: Mark
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Thu, 16 Jun 2011 14:27:33 +0200, Doomin napisał(a):

Jak wezmą Cabrala na MS to dalej dokładnie nic nie będzie znaczyło.

Widziales kiedys takiego Cabrala w kadrze ARG na MS?

Serbia to nie argentyna, a roznice *wtedy* mozna bylo zmierzyc prosto, na
tych samych MS - wyszlo 6:0 dla Argentyny

--
Mark

Data: 2011-06-16 14:46:20
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 14:40, Mark pisze:
[...]

No to obserwujemy dramatyczny upadek Argentyny, bo przegrala
0:4 z Niemcami :>

Data: 2011-06-16 19:15:54
Autor: maciej
Danijel Ljuboja w Legii
Doomin napisał:

[...]

Czy Ty nie widzisz co ten troll robi? Wmawia ci jakieś stwierdzenia, których nie napisałeś, Ty się z nich tłumaczysz, za chwilę przestanę zauważać różnicę...

Nie karm go :-)

Data: 2011-06-16 09:47:07
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 00:25, Cavallino pisze:
[...]

Jak ktos o nim nie slyszal, to sie slabo interesowal pare lat temu :)
Chyba najglosniejsze nazwisko ever w Polsce, nie liczac Borowki
ktory przyjechal sie tutaj pobawic...

Data: 2011-06-16 09:56:13
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itccvi$r7i$1mx1.internetia.pl...
[...]

Składami jakichś ligowych drużyn?
A kogo to interesuje?

Co rzeczony zawodnik osiągnął, strzelił jakieś bramki w LM, wygrał LE, czy był gwiazdą swojej reprezentacji?
Wtedy można by napisać o głośnym i znanym nazwisku.

Data: 2011-06-16 10:00:31
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 09:56, Cavallino pisze:
[...]

Napastnikow najbardziej sie kojarzy, zwlaszcza takich ktorzy na MS
wystapili. MS 06: Zigic, Kezman, Milosevic i on. No trudno nie
zapamietac jednak.

Co rzeczony zawodnik osiągnął, strzelił jakieś bramki w LM, wygrał LE,
czy był gwiazdą swojej reprezentacji?
Wtedy można by napisać o głośnym i znanym nazwisku.

To by chyba musieli Hulka sprowadzic :>

Data: 2011-06-16 10:03:48
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcdon$vgg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Występ to dużo za mało.
Musiałby w nim jeszcze mocno błysnąć.

MS 06: Zigic, Kezman, Milosevic i on. No trudno nie
zapamietac jednak.

Łatwo.
Nigdy o gościu nie słyszałem.

Co rzeczony zawodnik osiągnął, strzelił jakieś bramki w LM, wygrał LE,
czy był gwiazdą swojej reprezentacji?
Wtedy można by napisać o głośnym i znanym nazwisku.

To by chyba musieli Hulka sprowadzic :>

Na przykład.

Ale o Kezmanie jakoś słyszałem.
Widać coś tam kiedyś strzelił, a nie tylko koszulka wyszła na boisko. ;-)

Data: 2011-06-16 10:15:33
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
Napastnikow najbardziej sie kojarzy, zwlaszcza takich ktorzy na MS
wystapili.

Występ to dużo za mało.
Musiałby w nim jeszcze mocno błysnąć.

Sam wyjazd w takiej kadrze jak Serbia i Cz. juz czyni go
znanym. (choc Serbia akurat tam dala ciala, a na MS
byl tez Jaeliens, ale kto patrzy na rezerwowych obroncow:) ).

MS 06: Zigic, Kezman, Milosevic i on. No trudno nie
zapamietac jednak.

Łatwo.
Nigdy o gościu nie słyszałem.

Coz, to uwierz na slowo : tak, to jest znany zawodnik.
Nie jest to pierwsza setka pilkarzy ktorych kazdy, nawet
slabo interesujacy sie pilka zna, tylko drugi sort.

Tzn. byl, bo dzis juz pewnie jest szczebel nizej.

[...]

:D
Chyba mylisz skale, nikt nie mowi o transferze glosnym
w Europie.

Ale o Kezmanie jakoś słyszałem.
Widać coś tam kiedyś strzelił, a nie tylko koszulka wyszła na boisko. ;-)

A Zigica i Milosevica ? Do slawy Zigica jak najbardziej porownac jego
nazwisko mozna.

Data: 2011-06-16 10:26:32
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itceks$4ee$1mx1.internetia.pl...
[...]

LOL.
Chyba dla jakichś fanatyków.
A na pewno nie dla wszystkich, jak ktoś sugerował.

Coz, to uwierz na slowo : tak, to jest znany zawodnik.

Owszem - ale Tobie.

Nie jest to pierwsza setka pilkarzy ktorych kazdy,

No właśnie.
A o takich można powiedzieć że są znani.

A prawda jest taka, że Legia kupiła serbskiego Żurawskiego. ;-)

:D
Chyba mylisz skale

To nie ja.
To ktoś kto napisał o znanym i głośnym nazwisku.
Głośne nazwisko to było przymierzane przez Fakt do Wisły - Van Nistelrooy.

Ale o Kezmanie jakoś słyszałem.
Widać coś tam kiedyś strzelił, a nie tylko koszulka wyszła na boisko. ;-)

A Zigica i Milosevica ?

Nie bardzo.
Chociaż nazwisko Zigic gdzie mi w ucho wpadło.
Ale nie wiem czy nie w związku z koszykówką. ;-)

Data: 2011-06-16 10:41:54
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 10:26, Cavallino pisze:
[...]

Fanatyk to ktos, kto o europejskich ligach wie tyle
co np. Ty o polskiej.

A na pewno nie dla wszystkich, jak ktoś sugerował.

Nie fanatykow, tylko dla kogos, kto moze o sobie
powiedziec ze interesuje sie pilka europejska, a nie tylko
oglada mecze ManU, Interu czy Realu w LM.
I to bez fanatyzmu, a po prostu znanymi w Europie zespolami
grajacymi w znanych ligach. Wystarczylo skroty ogladac, czy
nawet Eurogole kiedys.

Coz, to uwierz na slowo : tak, to jest znany zawodnik.

Owszem - ale Tobie.

Mylisz sie.

Nie jest to pierwsza setka pilkarzy ktorych kazdy,

No właśnie.
A o takich można powiedzieć że są znani.

O takich mozna powiedziec ze sa znani ogolowi. Ot kadry
Barcy, ManU, Interu, Milanu, Realu i czterech - pieciu
innych klubow plus ci ktorzy kiedys tam grali.

Czyli poziom wiedzy Bravo Sport.

A prawda jest taka, że Legia kupiła serbskiego Żurawskiego. ;-)

On zrobil wieksza kariere w Europie, nie przychodzi tez na sam
jej koniec jak Zuraw. Transfer raczej porownywalny do Smolarka
(choc nazwisko Ljuboja glosniejsze).

[...]

Nikt nie pisze o glosnym w Europie transferze.

Ale o Kezmanie jakoś słyszałem.
Widać coś tam kiedyś strzelił, a nie tylko koszulka wyszła na boisko.
;-)

A Zigica i Milosevica ?

Nie bardzo.
Chociaż nazwisko Zigic gdzie mi w ucho wpadło.
Ale nie wiem czy nie w związku z koszykówką. ;-)

Nie interesowales sie pilka w przecietnym stopniu. Moze
polska tak, europejska na pewno nie.

Data: 2011-06-16 10:48:15
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

A nie tylko o fanatykach można powiedzieć że się interesują, nie sądzisz?

A na pewno nie dla wszystkich, jak ktoś sugerował.

Nie fanatykow, tylko dla kogos, kto moze o sobie
powiedziec ze interesuje sie pilka europejska, a nie tylko
oglada mecze ManU, Interu czy Realu w LM.

Czyli dla fanatyków.

Coz, to uwierz na slowo : tak, to jest znany zawodnik.

Owszem - ale Tobie.

Mylisz sie.

Znaczy Ty też go nie znasz?

Nie jest to pierwsza setka pilkarzy ktorych kazdy,

No właśnie.
A o takich można powiedzieć że są znani.

O takich mozna powiedziec ze sa znani ogolowi.

To to samo.

A prawda jest taka, że Legia kupiła serbskiego Żurawskiego. ;-)

On zrobil wieksza kariere w Europie

Ale w reprezie mniejszą.
Wychodzi na remis.

, nie przychodzi tez na sam
jej koniec jak Zuraw.

No jak to nie?

Transfer raczej porownywalny do Smolarka

Się zobaczy.

(choc nazwisko Ljuboja glosniejsze).

Dla Ciebie.

Głośne nazwisko to było przymierzane przez Fakt do Wisły - Van Nistelrooy.

Nikt nie pisze o glosnym w Europie transferze.

Znany jest Van Nistelrooy, a nie Ljuboja, a o tym pisaliście.

Nie interesowales sie pilka w przecietnym stopniu. Moze
polska tak, europejska na pewno nie.

Właśnie w przecietnym stopniu, a nie fanatycznym.

Nie interesowałem się za to zupełnie europejską piłką LIGOWĄ - to prawda.
Nie myl tych dwóch rzeczy.

Data: 2011-06-16 11:09:11
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 10:48, Cavallino pisze:
[...]

Z perspektywy kogos, kto sie nie interesuje pilka zagraniczna
moze i faktycznie slowo fanatyk pasuje.

Nie jest to pierwsza setka pilkarzy ktorych kazdy,

No właśnie.
A o takich można powiedzieć że są znani.

O takich mozna powiedziec ze sa znani ogolowi.

To to samo.

Jako ogol mam na mysli kogos, kto czasem tam cos obejrzy
a pilka jako taka sie nie interesuje. Ktos, kto na MŚ nie czeka,
a jesli ominie go final LE to wlasciwie nic sie nie stalo.

A prawda jest taka, że Legia kupiła serbskiego Żurawskiego. ;-)

On zrobil wieksza kariere w Europie

Ale w reprezie mniejszą.
Wychodzi na remis.

Porownaj rywali do pierwszej 11 w reprezie.
Poza tym Zuraw zadnej kariery w reprezie nie zrobil.

, nie przychodzi tez na sam
jej koniec jak Zuraw.

No jak to nie?

Troche wczesniej przychodzi, cos jakby Zuraw przyszedl
z 2-3 lata temu.

Transfer raczej porownywalny do Smolarka

Się zobaczy.

W sensie tego, co znaczy pilkarz w momencie przybycia, a nie
tego co bedzie gral, bo tego nie wiemy.

(choc nazwisko Ljuboja glosniejsze).

Dla Ciebie.

Dla wszystkich interesujacych sie choc troche pilka kilka lat temu
i potrafiacych obiektywnie spojrzec na dokonania.

Głośne nazwisko to było przymierzane przez Fakt do Wisły - Van
Nistelrooy.

Nikt nie pisze o glosnym w Europie transferze.

Znany jest Van Nistelrooy, a nie Ljuboja, a o tym pisaliście.

Ta, i Messi i Ronaldo. Zaczynamy ocierac sie o poziom
przasnych zartow z komentarzy Onetu w stylu "Messi w Pradniczance"

[...]

Nie myle - sam sie nigdy ligami europejskimi nie interesowalem,
jedynie przegladalem od czasu do czasu, i to w takim stopniu
ze glownie wiedzialem kto gdzie jest na ataku.

Data: 2011-06-16 11:52:12
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:

(choc nazwisko Ljuboja glosniejsze).

Dla Ciebie.

Dla wszystkich interesujacych sie choc troche pilka

Bzdura.
Interesowanie się piłką, nie oznacza tego co napisał yamma, czyli śledzenia składów każdej drużyny i każdej ligi europejskiej.

Nikt nie pisze o glosnym w Europie transferze.

Znany jest Van Nistelrooy, a nie Ljuboja, a o tym pisaliście.

Ta, i Messi i Ronaldo.

Dokładnie.
Ljuboja to nikt.

[...]

A ja nie, o ile nie zabłysnął gdziekolwiek poza ligą.
I to nie topową, ale jedną z wielu.

Data: 2011-06-16 12:40:42
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 11:52, Cavallino pisze:
[...]

Nie, oznacza przynajmniej kojarzenie zespolow i zawodnikow,
oraz czubow tabeli.
Przyjmij to : NIE INTERESOWALES sie zachodnia pilka.
Ja tez z reszta obecnie.

Nikt nie pisze o glosnym w Europie transferze.

Znany jest Van Nistelrooy, a nie Ljuboja, a o tym pisaliście.

Ta, i Messi i Ronaldo.

Dokładnie.
Ljuboja to nikt.

Teraz tak.
Ale wczesniej byl na tej samej polce co np. Jelen, jesli nie wyzej.

A ja nie, o ile nie zabłysnął gdziekolwiek poza ligą.
I to nie topową, ale jedną z wielu.

Zablysniecie w tej lidze zdarzylo sie ledwo jednemu Polakowi
w ciagu ostatnich 10 lat.

Data: 2011-06-16 12:48:35
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
[...]

Nieprawda.
To już jest interesowanie się ligową piłką europejską.

Przyjmij to : NIE INTERESOWALES sie zachodnia pilka.

Interesowałem.
Na poziomie pucharów, a nie ligowej młócki.

[...]

Jelenia znamy tylko dlatego że to Polak, więc jeśli Serb go nie zna, to ma prawo.

A ja nie, o ile nie zabłysnął gdziekolwiek poza ligą.
I to nie topową, ale jedną z wielu.

Zablysniecie w tej lidze zdarzylo sie ledwo jednemu Polakowi
w ciagu ostatnich 10 lat.

Dokładnie - i tak pewnie znają naszych graczy gdziekolwiek.
Dudka widzieli nawet w Wenezueli i to był jedyny polski piłkarz którego kojarzyli.
Zwłaszcza Dudek dans.

Data: 2011-06-16 13:00:12
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 12:48, Cavallino pisze:
[...]

Pilka nozna = rozgrywki.
Ty interesujesz sie slownie dwoma rywalizacjami, w tym
jedna kompletnie nie miarodajna. I smiesz twierdzic, kto
jest znany, a kto nie. W takim razie np. Bent jest nieznanym
zawodnikiem wg Ciebie zapewne. Brawo.

Przyjmij to : NIE INTERESOWALES sie zachodnia pilka.

Interesowałem.
Na poziomie pucharów, a nie ligowej młócki.

Yhm. Bardzo miarodajne, zwlaszcza LE z Braga w finale
i wczesniejszymi edycjami takze.

Data: 2011-06-16 13:03:15
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itco9k$vku$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na różnych poziomach.
Znani błyszczą w pucharach i reprezentacji.
Więc ten poziom wystarcza, żeby znać znanych. ;-)

Ty interesujesz sie slownie dwoma rywalizacjami

Nieprawda, czołowe ligi zdarza mi się oglądać.
Ale też nie tak, żeby znać jakiegoś ogórka z 5 drużyny danej ligi, która nigdy w pucharach nic nie zwojowała.

Kto?

Data: 2011-06-16 13:07:14
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:03, Cavallino pisze:
[...]

Nie. Nie wystarcza. A nieznani tez blyszcza w reprezentacjach
i nic z tego nie wynika.

Ty interesujesz sie slownie dwoma rywalizacjami

Nieprawda, czołowe ligi zdarza mi się oglądać.
Ale też nie tak, żeby znać jakiegoś ogórka z 5 drużyny danej ligi, która
nigdy w pucharach nic nie zwojowała.

Ja juz nie wiem, czy ty na serio, czy trollujesz...

Dziekuje za uwage.

Data: 2011-06-16 13:11:39
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:

Znani błyszczą w pucharach i reprezentacji.
Więc ten poziom wystarcza, żeby znać znanych. ;-)

Nie. Nie wystarcza.

Tobie nie wystarcza, więc sobie oglądasz więcej.
Mnie wystarcza.

Data: 2011-06-16 13:17:12
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:11, Cavallino pisze:
[...]

Czekaj, to ty zyjesz w swiecie, w ktorym Schalke jest wielka
druzyna, a nie ma czegos takiego jak Tevez i Manchester City
(a na dodatek nasz Lech jest rownorzednym zespolem do tego ostatniego).
Dobre.

Data: 2011-06-16 13:23:05
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcp9f$dpl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jakieś pierdoły wymyślasz.
Choćby dlatego, że ManC jednak grywa w pucharach, a Tevez zasłynął już wcześniej, właśnie dlatego że dobrze grał w pucharach i kadrze.
Czyli spełniają kryterium od którego zaczynają mnie interesować.

(a na dodatek nasz Lech jest rownorzednym zespolem do tego ostatniego).

Jeszcze większe pierdoły.
Co nie znaczy że Rudnevs nie dał się poznać pewnie dużo większej ilości ludzi niż legijny emeryt.
I też nie poprzez pokopywanie w ligach.

Data: 2011-06-16 13:29:05
Autor: Doomin
Danijel Ljuboja w Legii
W dniu 2011-06-16 13:23, Cavallino pisze:

(a na dodatek nasz Lech jest rownorzednym zespolem do tego ostatniego).

Jeszcze większe pierdoły.

Ale skad mozesz wiedziec? Nie interesuje Cie ligowa pilka.
Badzmy konsekwentni. Zeby stwierdzic ze Lech nie jest rownorzednym
partnerem ManC MUSISZ miec wiedze spoza pucharow.

Co nie znaczy że Rudnevs nie dał się poznać pewnie dużo większej ilości
ludzi niż legijny emeryt.

Troche przeceniasz LE :P

I też nie poprzez pokopywanie w ligach.

I ty wierzysz, ze przyszlaby oferta o jakiej byly plotki i Rutkowski
by go nie sprzedal?

Data: 2011-06-16 13:32:29
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości news:itcpvo$jjg$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-06-16 13:23, Cavallino pisze:

(a na dodatek nasz Lech jest rownorzednym zespolem do tego ostatniego).

Jeszcze większe pierdoły.

Ale skad mozesz wiedziec?

Z transmisji z pucharów?

Zeby stwierdzic ze Lech nie jest rownorzednym
partnerem ManC MUSISZ miec wiedze spoza pucharow.

Której potrzebny zakres nijak się ma do znajomości składów ligowych drużyn.

Co nie znaczy że Rudnevs nie dał się poznać pewnie dużo większej ilości
ludzi niż legijny emeryt.

Troche przeceniasz LE :P

Nie - to Ty trochę przeceniasz atrakcyjność ligowej młócki w kraju innym niż swój.

I też nie poprzez pokopywanie w ligach.

I ty wierzysz, ze przyszlaby oferta o jakiej byly plotki i Rutkowski
by go nie sprzedal?

To zupełnie inny temat.
Chodzi o to czy jest znany on, czy Ljuboja.

Data: 2011-06-16 13:01:54
Autor: Aman
Danijel Ljuboja w Legii

Bzdura.
Interesowanie się piłką, nie oznacza tego co napisał yamma, czyli śledzenia składów każdej drużyny i każdej ligi europejskiej.

owszem nie polega to na śledzeniu składów. Ale wystarczy ogladac mecze/skróty średniakow w anglii,hiszpanii,francji czy tez ogladac skroty europejskich pucharow , wtedy mozna poznac roznych ciekawych zawodnikow nie koniecznie z 1 stron gazet.
Tak jak nie każdy może pracować w Google i Microoft tak nie każdy może grać w Barcelonie czy MU. A mimo wszystko sa ciekawi zawodnicy i ciekawe mecze - czesto duzo lepsze od hitow LP.  Ogladajac takie mecze x lat wstecz , bez problemu trafiłbyś na nazwisko Ljuboja bo grał on w 1 składzie PSG i strzelal troche bramek i byl tam istotnym graczem .

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-06-16 13:04:32
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itcnr1$nsa$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale znani i znaczące nazwiska to są właśnie ci z pierwszych stron gazet.
A nie gość który zdobył kilka bramek w jakiejś tam lidze i nic ponad to.

Data: 2011-06-16 16:53:32
Autor: Aman
Danijel Ljuboja w Legii
Owszem.
Ale znani i znaczące nazwiska to są właśnie ci z pierwszych stron gazet.
A nie gość który zdobył kilka bramek w jakiejś tam lidze i nic ponad to.

zawodnik pokroju np Roberto Carlosa nawet na pilkarska emeryture to jeszcze dlugo do nas nie trafi. Chociaz JW sprzedal wlasnie Mierzejewskiego za 5 baniek to na gaże roczną dla emerytowanego gwiazdora ma :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-06-16 17:01:37
Autor: Cavallino
Danijel Ljuboja w Legii
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itd5db$bmp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zawodnik pokroju np Roberto Carlosa nawet na pilkarska emeryture to jeszcze dlugo do nas nie trafi.

Więc raczej ostrożnie szafowałbym słowami o znanych nazwiskach.

Data: 2011-06-16 08:11:30
Autor: yamma
Danijel Ljuboja w Legii
Sklavin wrote:
[...]

Dla mnie to podobna sytuacja jak z Vrdoljakiem. Solidne nazwisko i solidne CV i mam nadzieję, że, podobnie jak Ivica, potwierdzi to na boisku. Piłkarz obunożny, co w naszej lidze jest raczej niespotykane, potrafi tak samo mocno i precyzyjnie uderzyć z każdej pozycji. W sumie, pod względem czysto piłkarskim to ten transfer można spokojnie określić mianem hitu ale jak to będzie wyglądać w rzeczywistości, to się oczywiście okaże. O motywację to ja jestem raczej spokojny, w poprzednim sezonie tej motywacji to czasami było aż za dużo i czasami brakowało bardziej spokojnych głów.
yamma

Data: 2011-06-16 08:33:58
Autor: AJK
Danijel Ljuboja w Legii
Dnia Wed, 15 Jun 2011 23:18:26 +0200, Sklavin napisał:

[...]

Nieoczekiwanie, jak nieoczekiwanie - jego nazwisko pojawiało się na
giełdzie od dwóch lat bodaj. W drugim wislackim sezonie Skorży miał
przyjść do KRakowa (przy całej umowności "miał" w przypadu wiślackich
transferów :-))

--
AJK

Data: 2011-06-16 19:12:55
Autor: maciej
Danijel Ljuboja w Legii
Sklavin napisał:

Dość nieoczekiwanie w naszej lidze pojawi się głośne swego czasu nazwisko.

Kto ogląda największe turnieje (MŚ) na pewno go skojarzył od razu, bo ta jego fryzura była rzeczywiście bardzo charakterystyczna. Ja go zapamiętałem również z tego, że przez naszych komentatorów przedstawiany jako wielki talent serbskiej piłki, a grał wyjątkowo drewnianie (przy czym trzeba brać poprawkę na poziom MŚ).
Potem jeszcze dziwiłem się w związku z nim, że mające całkiem fajny budżet i chcące się odbudować po trochę słabszym okresie PSG sprowadzało go jako wzmocnienie (dla mnie po tym co pokazał na MŚ od razu wydawało się głupim pomysłem, nie ten poziom).

Otwartą pozostaje kwestia, czy nawet tak znane nazwisko przy nędznej
motywacji może coś dać zespołowi. Zobaczymy.

A to ciężko powiedzieć, ale dla ligi to chyba nienajgorzej. Tą drogą Cypryjczycy zrobili całkiem znaczące postępy ze swoimi klubami (chociaż mimo wszystko taki Savio to przy Ljubolji gigant piłki nożnej, więc nie ta klasa zawodników. No, ale od czegoś trzeba zacząć).

Danijel Ljuboja w Legii