Danijel Ljuboja w Legii

Data: 2011-06-16 08:11:30
Autor: yamma
Danijel Ljuboja w Legii
Sklavin wrote:
http://www.legia.com/www/index.php?akt=23230

Dość nieoczekiwanie w naszej lidze pojawi się głośne swego czasu
nazwisko. Otwartą pozostaje kwestia, czy nawet tak znane nazwisko
przy nędznej motywacji może coś dać zespołowi. Zobaczymy.

Dla mnie to podobna sytuacja jak z Vrdoljakiem. Solidne nazwisko i solidne CV i mam nadzieję, że, podobnie jak Ivica, potwierdzi to na boisku. Piłkarz obunożny, co w naszej lidze jest raczej niespotykane, potrafi tak samo mocno i precyzyjnie uderzyć z każdej pozycji. W sumie, pod względem czysto piłkarskim to ten transfer można spokojnie określić mianem hitu ale jak to będzie wyglądać w rzeczywistości, to się oczywiście okaże. O motywację to ja jestem raczej spokojny, w poprzednim sezonie tej motywacji to czasami było aż za dużo i czasami brakowało bardziej spokojnych głów.
yamma

Danijel Ljuboja w Legii