Danny Boyle, "Trans" - gniot

Data: 2013-08-06 12:46:25
Autor: Poldek
Danny Boyle, "Trans" - gniot

Niedawno obejrzałem "Trance" Danny Boyle'a. Skusiłem się czyimś pozytywnym komentarzem i nazwiskiem reżysera, którego znam tylko z "Trainspotting" (film bdb.). Niestety, film "Trans" da się oglądać do ok. 15 minuty. Dalej jest coraz gorzej i gorzej. Dzika fantazja pogalopowała, oj pogalopowała. Nie ma w tym jednak żadnego sensu, szybciutko można się zgubić w tym o co w ogóle chodzi. Jedna niebrzydka azjatka to za mało, żeby wytrwać do końca. Przestrzegam.

Data: 2013-08-06 13:03:16
Autor: Skylla
Danny Boyle, "Trans" - gniot
W dniu 2013-08-06 12:46, Poldek pisze:

Niedawno obejrzałem "Trance" Danny Boyle'a. Skusiłem się czyimś
pozytywnym komentarzem i nazwiskiem reĹĽysera, ktĂłrego znam tylko z
[...]

Nie azjatka tylko pół-latynoska :-).
Poza tym nie jest tak źle. Mimo wielu wad film zaliczyłbym za oglądalnych. Takie słabe 6/10.

Data: 2013-08-06 23:06:20
Autor: Habeck Colibretto
Danny Boyle, "Trans" - gniot
Dnia 06.08.2013, o godzinie 13.03.16, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

Niedawno obejrzałem "Trance" Danny Boyle'a. Skusiłem się czyim¶
pozytywnym komentarzem i nazwiskiem reżysera, którego znam tylko z
"Trainspotting" (film bdb.). Niestety, film "Trans" da się ogl±dać do
[...]
Poza tym nie jest tak Ľle. Mimo wielu wad film zaliczyłbym za ogl±dalnych. Takie słabe 6/10.

Och... słabe tak, że leci w dół u mnie do 4/10.
W ogóle jaki¶ taki bez sensu film.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*