Danske Bank Poland

Data: 2009-02-23 16:26:19
Autor: Marcin Kuczera
Danske Bank Poland
czp wrote:
A tutaj można obejrzeć tych co rządzą w Danske Bank Poland. Czy to zdrajcy?
www-2.danskebank.com/Link/PolentreasurydepartmentPL

Proponuję napisać kilka słów podziękowania od rodaków. Napiszcie jak bardzo się cieszycie, że robią nam z naszego zyla prostytutkę. Ja w każdym razie jestem w....iony. Jak takie coś może istnieć w Polsce.

hehe, dobre - widzieliście ten link teraz ?
Zniknęły zdjęcia i bezpośrednie adresy e-mail.
Boją się ze ktoś ich personalnie zjebie z góry na dół ;-)

A skoro się boją...

Marcin

Data: 2009-02-23 18:14:37
Autor: jack
Danske Bank Poland

jest jeszcze tu http://tinyurl.com/abltot

http://209.85.129.132/search?q=cache:q_rkv3MYrnAJ:www-2.danskebank.com/Link/PolentreasurydepartmentPL+%22Maciej+Semeniuk,+Dr+(PL%2BEN)%22&hl=pl&ct=clnk&cd=7&gl=pl

Data: 2009-02-23 18:17:30
Autor: jack
Danske Bank Poland
mysle ze boja sie dostac w ryj, np. od wszechpolakow

Data: 2009-02-23 18:23:56
Autor: Tomasz Nowicki
Danske Bank Poland
Dnia Mon, 23 Feb 2009 18:17:30 +0100, jack napisał(a):

mysle ze boja sie dostac w ryj, np. od wszechpolakow

Ja na ich miejscu bardziej bym się bał zielonoarmistów i innych lewaków -
mają wielką wprawę w zadymach

T.

Danske Bank Poland