Danuta Hubner 1,5 mln $

Data: 2009-06-05 00:26:08
Autor: MH
Danuta Hubner 1,5 mln $
[ciach]

Znakomity artykuł !! Jak sądzisz , po co się tam pchają (jakiekolwiek nie byłoby
to ugrupowanie polityczne) ? Robią spoty TV za nasze pieniądze , a interes
obywatela głęboko w d.... Idziesz na wybory ? Ja NIE !!!

MH

Data: 2009-06-05 00:34:05
Autor: boukun
Danuta Hubner 1,5 mln $

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.000004a0.4a284a00newsgate.onet.pl...
[...]

On chce tym z PiSu podstawionym pchać forsę w kieszeń.

boukun

Data: 2009-06-05 07:45:59
Autor: Piotr
Danuta Hubner 1,5 mln $
Dnia Fri, 5 Jun 2009 00:34:05 +0200, boukun napisał(a):

On chce tym z PiSu podstawionym pchać forsę w kieszeń.

Wypłaty tam biorą wszyscy, rozwielitko.
Piotr

Data: 2009-06-05 10:42:39
Autor: awe
Danuta Hubner 1,5 mln $

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16c6j4070abo.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 5 Jun 2009 00:34:05 +0200, boukun napisał(a):

On chce tym z PiSu podstawionym pchać forsę w kieszeń.

Wypłaty tam biorą wszyscy, rozwielitko.
Piotr
sa ich tam tysiace. to 35 tysiecy miejsc pracy - wysoko oplacanych gdzie miedzy innymi zastanawiaja sie nad linia zakrzywienia banana. W PL przed przystapieniem do UE banany byly bardzo tanie, ale o ile pamietam cala unia jest zmuszana do kupowania bananow z bylej koloni francuskiej po wyzszych cenach. Wiec Polska Matka dotuje przemysl bananowy gdzies na antypodach w zamian za to ze Francja mogla kiedys ekspolatowac tamtejsza tubylcza ludnosc. Tak wiec zamiast 1,8 zl placi 4-5 zl za kg.
Nie mam nic przeciwko Unii dopoki nasza obecnosc w tym stworze bedzie bardzo zdystansowana.
awe

Danuta Hubner 1,5 mln $