Danuta Morel - "W moich stronach"...

Data: 2011-03-31 14:09:35
Autor: Tzva Adonai
Danuta Morel - "W moich stronach"...
Data: 2011-03-31 23:14:26
Autor: Ptica
Danuta Morel - "W moich stronach"...
Cwel, mow o co ci sie konkretnie rozchodzi. O jakas kamienice?

Data: 2011-03-31 14:16:15
Autor: Tzva Adonai
Ptica napisał(a):

Cwel, mow o co ci sie konkretnie rozchodzi. O jakas kamienice?

Polski antysemityzm wygnał Danutkę Morel do Izraela.. Nie boli cię to
jako Polaka?..

Data: 2011-03-31 21:55:22
Autor: obserwator
Danuta Morel -
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Polski antysemityzm wygnał Danutkę Morel do Izraela.. Nie boli cię to
jako Polaka?..

Polacy nigdy nie byli antysemitami. To komunisci Moczara pozbyli sie zydokomuny.
Zreszta oni chetnie skorzystali z tej mozliwosci.

Teraz antysemityzm jest przez niemce, resztki potomkow zydokumuny ktore
przetrwaly w Polsce i agenture ruska.

Data: 2011-03-31 21:57:17
Autor: obserwator
Danuta Morel -

Teraz antysemityzm jest wywolywany.

Ten antysemityzm jest wywolywany celowo.

Data: 2011-04-01 00:23:39
Autor: Ptica
Danuta Morel -

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:in2tbt$ans$1inews.gazeta.pl...

Teraz antysemityzm jest wywolywany.

Ten antysemityzm jest wywolywany celowo.

W jakim celu? $ oczywiscie...

Data: 2011-03-31 22:56:17
Autor: obserwator
Danuta Morel -
Ptica <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
> Ten antysemityzm jest wywolywany celowo.

W jakim celu? $ oczywiscie...

Tak, ale nie tak bezposrednio jak by sie w pierwszym momencie wydawalo.
Problem jest powazniejszy.

W Polsce bardziej chodzi o robienie zamieszania i dezorientacje spoleczenstwa.
Podejrzenie zydowskich korzeni, jest niezlym kijem bejzbolowym w rekach ludzi korzy w ten sposob moga w oczach spoleczenstwa zdyskredytowac kazdego
dobrego polskiego polityka.

Popatrz jak sie tym oszczerstwem posluguje na tej grupie tzva ktory dodatkowo
poniza Polakow wychwalajac jednoczesnie niemcow i bekon oficjalnie wielbiciel
PRL-u, ktory to system zawdzieczamy przeciez zydokomunie.

To zydokomuna wraz z sowietami z NKWD wytlukla elity polskie.

Zauwaz, ze tego typu nastroje od *okraglego stolu* podsyca GW
(np.popularyzacja paszkwilu Grossa). Celem tego typu dzialan, jest rowniez
ponizanie Polakow i wywolywanie w nich poczucia winy, za niepopelnione winy.
Antysemityzm jest uzywany instrumentalnie glownie przez srodowiska wrogie
Polsce aby siac zamet w polskich glowach. A przeciez w rzadzie Tuska zydokomuny tez nie brakuje. Inny przyklad to
Giertych, ktory tak naglasnial antysemityzm, a teraz brata sie ze srodowiskiem
GW. Jego ojciec latal po parlamencie UE z idiotycznymi broszurkami. W 2008, JKM nagral ciekawa wypowiedz pt. Anty-semityzm i dwa semityzmy.

Mysle, ze JKM dosc dokladnie wylozyl na czym ten problem polega zarowno w USA
jak i UE, ktora o dziwo kultywuje anysemityzm, a tam tyle parlamentarzystow o
korzeniach rzydowskich  przeciez zasiada. JKM mowi o zagrozeniach ktore z tego
typu nieporozumien moga wynikac dla swiata.

http://www.youtube.com/watch?v=eD8IccI_nlg

Data: 2011-03-31 23:01:55
Autor: obserwator
rzydowskich, napisalem celowo z bledem
 bo to nie Zydzi, ale lewizna czesto majaca w pochodzenie zydowskie.

Data: 2011-04-01 10:55:56
Autor: boukun
Danuta Morel -

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in30qh$k3s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

poniza Polakow wychwalajac jednoczesnie niemcow i bekon oficjalnie wielbiciel
PRL-u, ktory to system zawdzieczamy przeciez zydokomunie.

Idioto, ten system trwa do dziś, w Polsce żadnej rewolucji nie było. Polska była w miarę wolna tylko od sierpnia 1980 roku do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej...

Odpowiedz w końcu, kiedy twoim zdaniem PRL upadł i jak?

boukun

Data: 2011-04-01 10:53:43
Autor: boukun
Danuta Morel -

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2t89$aae$1inews.gazeta.pl...
[...]

Żydokomuny nigdy się nie pozbyli łgarzu, żydokomuna odzyskała pełnię władzy w 1989 roku i ma się dobrze do dziś...

boukun

Data: 2011-04-01 12:47:27
Autor: Ptica
Danuta Morel -

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:in449i$5dl$1mx1.internetia.pl...

[...]

Czy wiazesz w jakikolwiek sposob te zydokomune z SLD?

Data: 2011-03-31 23:23:42
Autor: Ptica

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:42bd4d39-2385-4b0e-8d87-6610f115c62ed28g2000yqf.googlegroups.com...
Ptica napisał(a):

Cwel, mow o co ci sie konkretnie rozchodzi. O jakas kamienice?

Polski antysemityzm wygnał Danutkę Morel do Izraela.. Nie boli cię to
jako Polaka?..
-- -

Nie. Antysemityzm nie bral/bierze sie z niczego. Ja nie ani wtedy ani teraz nie chce takich zydow za sasiadow:
http://www.rp.pl/artykul/634742_Rosensaft-wzywa-do-bojkotu-Polski.html

Data: 2011-04-01 13:40:18
Autor: Aszxse
Danuta Morel - "W moich stronach"...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f4ef127a-79b3-4608-b7ad-f3788f8f30c6k7g2000yqj.googlegroups.com...
http://dano2005.wrzuta.pl/audio/9C4HYA0uBGM/danuta_morel_-_w_moich_stronach

Te, beznapletkowy, nie podoba ci się polska wiosna? To won!

AAA

Danuta Morel - "W moich stronach"...