Danuta Wałęsa o toruńskim oszuście.

Data: 2011-11-23 08:46:15
Autor: sofu
Danuta Wałęsa o toruńskim oszuście.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:jai784$7bs$1news.onet.pl...
Dla mnie Tadeusz Rydzyk to nie jest ojciec, to polityk i biznesmen. Bardzo mi smutno, że w polskim kościele dzieją się takie rzeczy. Słowo ojciec nie może mi przejść przez usta, bo dobry ojciec wprowadza pokój, nie podpuszcza i nie napuszcza na innych ludzi, nie żeruje na biednych. Bo ta część społeczeństwa, która w tym uczestniczy, to ludzie bezradni, którym Radio Maryja i Telewizja Trwam narzuciły swoje myślenie. To ludzie bezwolni - powiedziała Danuta Wałęsa, zapytana o Tadeusza Rydzyka przez Monikę Olejnik w porannym programie Radia Zet.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10686079,_Rydzyk_to_nie_ojciec__Zeruje_na_biednych___Danuta.html

-- -- -- -- -- -

Ona była i jest mądrzejsza od męża. A przez ostatnie dziesięciolecia nieźle się wyrobiła.
Widać, że klasyk miał racje: byt określa świadomość.

sofu

Data: 2011-11-23 08:54:36
Autor: Przemysław W
Danuta Wałęsa o toruńskim oszuście.
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Ona była i jest mądrzejsza od męża.

Coś w tym jest. Z Kaczyńskim było podobnie.

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-23 09:33:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:jai8s7$cfm$1news.onet.pl...
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Ona była i jest mądrzejsza od męża.

Coś w tym jest. Z Kaczyńskim było podobnie.

Z tą różnicą, że mąż do tej pory nie ujawnił się.

Danuta Wałęsa o toruńskim oszuście.