Danuta Wałęsa o toruńskim oszuście.

Data: 2011-11-23 11:10:05
Autor: Antenka
Danuta Wałęsa o toruńskim oszuście.
On 23 Lis, 08:26, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Dla mnie Tadeusz Rydzyk to nie jest ojciec, to polityk i biznesmen. Bardzo
mi smutno, że w polskim kościele dzieją się takie rzeczy. Słowo ojciec nie
może mi przejść przez usta, bo dobry ojciec wprowadza pokój, nie podpuszcza
i nie napuszcza na innych ludzi, nie żeruje na biednych. Bo ta część
społeczeństwa, która w tym uczestniczy, to ludzie bezradni, którym Radio
Maryja i Telewizja Trwam narzuciły swoje myślenie. To ludzie bezwolni -
powiedziała Danuta Wałęsa, zapytana o Tadeusza Rydzyka przez Monikę Olejnik
w porannym programie Radia Zet.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10686079,_Rydzyk_to_n...

Przemek

Danuta i jej stary nie są żadnymi autorytetami, dlatego takich bredni
nie należy w ogóle brać pod uwagę. Niech się lepiej zajmie pouczaniem
swoich dzieciaków, zwłaszcza synami,  piratami polskich dróg.:-o))

Antenka

Data: 2011-11-27 08:12:00
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Nos ci rośnie, Pinokio!

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-27 05:25:46
Autor: Antenka
Danuta Wałęsa o toruńskim oszuście.
On 27 Lis, 08:12, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nos ci rośnie, Pinokio!<

Tobie, tobie podszywaczu paktujący z szatanem! Spadów!

Antenka

Data: 2011-11-27 17:31:15
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c8ba9b5a-8264-43c3-b81a-b6aa0b373ef1b32g2000yqn.googlegroups.com...
On 27 Lis, 08:12, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nos ci rośnie, Pinokio!<

Tobie, tobie podszywaczu paktujący z szatanem! Spadów!

Co to jest spadów, trans?

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława Kaczyńskiego". Prokurator dodaje, że znał materiał dowodowy i wiedział, że
"nie pozwala on na stawianie zarzutów".

Data: 2011-11-30 15:40:15
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

Trans zadławił się w pół słowa marcińskim rogalem :)))

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-30 12:47:33
Autor: Antenka
Danuta Wałęsa o toruńskim oszuście.
On 30 Lis, 15:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Trans zadławił się w pół słowa marcińskim rogalem :)))<

Zazdrościsz? Rogala, w rzeczy samej. Taka śmierć przez zadławienie się
tą aksamitną- mniam,mniam - masą z białego maku, rodzynkami,
migdałami, orzechami byłaby naprawdę piękna! :-P

Antenka

Data: 2011-12-01 06:35:58
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

A tymczasem biedaku zdechniesz na zwykły, pospolity nowotwór.

Zdecydowałeś się już kiedy mniej więcej to nastąpi - no i jakiego rodzaju?