Darek "Słoń" Sekuła - "Wrócę , gdy skończą mi się filmy" ... ...

Data: 2010-01-10 17:05:39
Autor: mayky
Darek "Słoń" Sekuła - "Wrócę , gdy skończą mi się filmy" ... ...
Witam ......

Będąc konsekwentnym po roku posiadania Albumu Darka
wystawiam go na Allegro dla WOSP.

Mam nadzieję że Album Darka będzie cieszył przez kolejny rok oczy innych pasjonatów fotografii , a pieniądze kolejny rok z rzędu zasilą konto fundacji.

http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=340176

Z fotograficznym pozdrowieniem
Mayky

Darek "Słoń" Sekuła - "Wrócę , gdy skończą mi się filmy" ... ...