Darek Zaluski na K2

Data: 2011-08-24 15:18:27
Autor: Titus Atomicus
Darek Zaluski na K2
Witam,
Darek Zaluski stanal na K2.
Gratulacje.
A pomyslec, ze watpilem w niego 25 lat temu uwazajac go wtedy za tzw. 'lazika tatrzanskiego'.
:-)
TA

Data: 2011-08-24 15:31:45
Autor: Olin
Darek Zaluski na K2
Dnia Wed, 24 Aug 2011 15:18:27 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Darek Zaluski stanal na K2.
Gratulacje.
A pomyslec, ze watpilem w niego 25 lat temu uwazajac go wtedy za tzw. 'lazika tatrzanskiego'.

Pod poniższa linką piszą, że to jego piąty ośmiotysięcznik, więc czasu na
rewizję poglądów było dosyć.

http://off.sport.pl/off/1,111379,10161089,Darek_Zaluski_zdobyl_K2___.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Odnosi się wrażenie, jakby wszystkie siły zła przystąpiły z pasją
 do kamienowania Ojca Dyrektora. Nie ma bowiem dnia, aby w artykułach,
 audycjach, filmach, wiadomościach itp. nie było obelg i manipulacji,
 których głównym celem jest ojciec Tadeusz Rydzyk."
prof. Janusz Kawecki

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-24 15:47:21
Autor: Titus Atomicus
Darek Zaluski na K2

napisał(a):

> [...]

Pod poniższa linką piszą, że to jego piąty ośmiotysięcznik, więc czasu na

Ojej, przeciez wiem. Tak sobie tylko zartowalem.
Kibicuje mu juz dawna.

TA

Darek Zaluski na K2