Daremne şale, próşny trud...

Data: 2017-08-12 09:25:01
Autor: pulsar
Daremne şale, próşny trud...

"Gdzie byłeś, panie prezydencie, gdy minister Macierewicz struktury dowódcze rozmontowywał, a doświadczonych oficerów na emerytury wysyłał? Gdy tworzył polityczny system nagród i armię na nieświeżą kiełbasę wyborczą przerabiał? Gdy programy zbrojeniowe rozorywane były widelcem staropolskim? Teraz, panie prezydencie, próbujesz przywracać swoje wpływy. Ale czy wstrzymywanie generalskich awansów w atmosferze awantury politycznej jest naprawdę najlepszym sposobem na zaznaczenie swej podmiotowości? Miała być dobra zmiana, a mamy wojnę na górze, awanturę i wrażenie chaosu jak nigdy wcześniej." (http://www.tvn24.pl)

http://www.tvn24.pl/magazyn-tvn24/prawie-generalowie-prawie-zwierzchnik-w-koncepcji-macierewicza-nie-ma-slowa-prezydent,112,2051

Dobry, analityczny tekst o tym, jak zabawiają się, naszym kosztem, mali ludzie...
-- -
pulsar

Data: 2017-08-12 02:45:24
Autor: Zenek Kapelinder
Daremne şale, próşny trud...
A gdzie pizdziak byl POprzedni prezydent, znany z wchodzenia na krzeselka, jak nas na vacie od paliw zlodzieje przez osiem lat okradli na 360 miliardow zlotych.

Data: 2017-08-13 08:26:19
Autor: Lord Donate
Daremne żale, próżny trud...
W O N !!!

Data: 2017-08-12 05:00:44
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Daremne şale, próşny trud...
użytkownik pulsar napisał:
"Gdzie byłeś, panie prezydencie, gdy minister Macierewicz struktury dowódcze rozmontowywał, a doświadczonych oficerów na emerytury wysyłał?

Peło w rok wywaliła 38 generałów i wtedy nikt mordy nie darł
o doświadczonych dowódcach? Łaj tel mi łaj?

Gdy tworzył polityczny system nagród i armię na nieświeżą kiełbasę wyborczą przerabiał?

Nu ale jak? Liczba wojsk zwiększyła się za pisiorstwa i wydatki
na obronność też, to za Brąka de Bula przesuwali kaskę z MON
na inne cele, bo kasy brakowało. Fakty Panie, fakty.

Gdy programy zbrojeniowe rozorywane były widelcem staropolskim?

Caracale może? Cwany myk pełoski. Podpisać kontrakt na caracale, a offset pozostawić pisiorstwu, he he plan był dobry ale pisiorstwo
wychujało peło:)

Teraz, panie prezydencie, próbujesz przywracać swoje wpływy. Ale czy wstrzymywanie generalskich awansów

Generałów w PL jak mrówków, daj spokój.

Data: 2017-08-12 05:18:19
Autor: japanizer
Daremne şale, próşny trud...
On Saturday, August 12, 2017 at 9:00:46 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
użytkownik pulsar napisał:
> [...]

Peło w rok wywaliła 38 generałów i wtedy nikt mordy nie darł
o doświadczonych dowódcach? Łaj tel mi łaj?

A podasz jakiś link o wywaleniu 38 generałów, najlepiej na stronach MON? Bo coś w google nie znajduję, więc ciężko się do tego odnieść.

> [...]

na obronność też, to za Brąka de Bula przesuwali kaskę z MON
na inne cele, bo kasy brakowało. Fakty Panie, fakty.

Czyli co dokładnie kupili pisiory? Długopisy "James Bond" do wybijania szyb, miotacze ulotek, pendolino ze schowkami na broń i dziesiątki niemieckich BWM i Mercedesów dla Miesiewiczów z MONu. Aha, no i te medale okolicznościowe "Bartłomiejowi Misiewiczowi" (za jazdę na sygnale po hamburgery).

Data: 2017-08-12 07:08:02
Autor: Zenek Kapelinder
Daremne şale, próşny trud...
Przypomniec tysiace Tablic Mendelejewa czy miec litosc? Ci chociaz kupili a POprzednicy tylko kradli. Jak na Ukraine koce na majdan czy inne gowno zawiezli to Ukraincy policzyli i bylo duzo mniej. Potem sprawdzili w magazynie w Polsce i tez bylo manko. Odpowiedzialni za kradziez zostali poprzenoszeni i sprawa przyschla. Karakale przekret jak chuj. pizdziak wyl ze czolgow po kapitalnym remoncie nie sprzedali po czterysta tysiecy dolarow za sztuke.

Data: 2017-08-12 07:31:28
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Daremne şale, próşny trud...
W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 14:18:21 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> o doświadczonych dowódcach? Łaj tel mi łaj?

A podasz jakiś link o wywaleniu 38 generałów, najlepiej na stronach MON? Bo coś w google nie znajduję, więc ciężko się do tego odnieść.

Może coś się zacięło?  Google "114 generałów" i będzie Pan zadowolony.

[...]

Piękne kwiki:)

Data: 2017-08-12 07:43:02
Autor: japanizer
Daremne şale, próşny trud...
On Saturday, August 12, 2017 at 11:31:29 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:

Może coś się zacięło?  Google "114 generałów" i będzie Pan zadowolony.

Podobno rozdają rowery na Placu Czerwonym.

Nie 114 generałów, tylko 114 wysokich rangą oficerów.
I nie zostali zdymisjonowani, tylko odeszli z armii, m.in. żeby się załapać na wcześniejsze emerytury, bo poźniej mieli robić jakieś zmiany.

> [...]
Długopisy "James Bond" do wybijania szyb, miotacze ulotek, pendolino ze schowkami na broń i dziesiątki niemieckich BWM i Mercedesów dla Miesiewiczów z MONu. Aha, no i te medale okolicznościowe "Bartłomiejowi Misiewiczowi" (za jazdę na sygnale po hamburgery)..

Dojna zmiana! Jeszcze więcej Mercedesów! Jeszcze więcej medali dla Misiewiczów!

Data: 2017-08-12 08:25:28
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Daremne şale, próşny trud...
[...]

GWno pisało co innego, odeszli bo podwyżek nie mieli. Tak czy siak,
odeszli, albo zostali odsunięci. Więc teraz morda w kubeł.

W ujeciu całościowym było jeszcze gorzej.

Od Blumka i Heleny:

jeszcze więcej żołnierzy odeszło w 2011 r., bo aż 7380

w 2016 r. odeszło z armii 4 884 żołnierzy.  Kwiki były tylko za pisiorstwa, przeza w 2011r kwiki zydoubeckich mediów
powinny być prawie 2x głośniejsze, a nic takiego nie pamiętam.

Jak jest tak źle jak wieszczysz, to Grzes z Ryśem wybory mają w kieszeni,
po co się martwisz?:)

Data: 2017-08-12 08:50:22
Autor: japanizer
Daremne şale, próşny trud...
On Sunday, August 13, 2017 at 12:25:29 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

GWno pisało co innego, odeszli bo podwyżek nie mieli. Tak czy siak,
odeszli, albo zostali odsunięci. Więc teraz morda w kubeł.

Dokładnie, czyli jednak nie rowery rozdawał PiS na Placu Czerwonym, tylko kradł.

W ujeciu całościowym było jeszcze gorzej.

Od Blumka i Heleny:

jeszcze więcej żołnierzy odeszło w 2011 r., bo aż 7380

w 2016 r. odeszło z armii 4 884 żołnierzy.

To tak jakbyś się żalił, że z kopalni znowu odeszło parę tysięcy górników.

Kwiki były tylko za pisiorstwa, przeza w 2011r kwiki zydoubeckich mediów
powinny być prawie 2x głośniejsze, a nic takiego nie pamiętam.

Ja też nie pamiętam zakupów miotaczy ulotek, długopisów wybijających szyby, amuletów im. Bartłomieja Misiewicza, i innych równie "udanych" reform polskiego wojska.

Data: 2017-08-12 19:52:14
Autor: boukun
Daremne żale, próżny trud...
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Ja też nie pamiętam zakupów miotaczy ulotek, długopisów wybijających szyby, amuletów im. Bartłomieja Misiewicza, i innych równie "udanych" reform polskiego wojska.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale była spowiedź u Sowy, że Polska istnieje tylko teoretycznie i... Amerykanom dupę liżemy...

boukun

Data: 2017-08-12 08:58:55
Autor: Zenek Kapelinder
Daremne şale, próşny trud...
Popros zeby ci kupili nowa plyte. Ta co masz z misiewiczami to stara jest, zdarta i przeskakuje. Od jej wytloczenia sporo sie dzieje. Nie moga sie doliczyc ile mikserow zginelo jak remanent po POprzednim "prezydęcie fszystkich ubekow" zrobili. Sprawdzaja czy u sowy gosc co Schetynie upierdolil glowe i nasral w szyje placil panstwowymi pieniedzmi za wodke lana do prywatnego gardla itp. Omowil bys tlumaczenie posla ze nic sie nie stalo, tego o ktorym gosc sowy mowil ze debil.

Data: 2017-08-12 11:01:08
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Daremne şale, próşny trud...
tak mi się zdawało z tym palcem tuska i dudą...

Panowie - czy Ktoś może widział gdzieś na youtube komentarz do tego?
chodzi o youtube nie o tvn...

Data: 2017-08-12 11:16:58
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Daremne şale, próşny trud...
(niesmaczny słabo europejski dżołk) no bo może trzeba by było zlustrować - jak by się okazało, że kolejny współpracował - no to by się noble posypały! (koniec żartu)

gdzie jest o tym wecie filmik albo jakoś dobrze wyjaśnione?
a gdzie jest coś o poprzednim wecie?

P.S.
przepraszam, ale całe dnie i noce ganiają mnie trepy - nie mam czasu szukać - dlatego chwała Piszącym na tą grupę.

Data: 2017-08-12 11:24:28
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Daremne şale, próşny trud...
(słabo intelektualny euro dżołk 2) no teraz widać, że tusk to czysta wolność (koniec żartu)

Daremne şale, próşny trud...