Daremne şale, próşny trud...

Data: 2017-08-12 11:01:08
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Daremne şale, próşny trud...
tak mi się zdawało z tym palcem tuska i dudą...

Panowie - czy Ktoś może widział gdzieś na youtube komentarz do tego?
chodzi o youtube nie o tvn...

Data: 2017-08-12 11:16:58
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Daremne şale, próşny trud...
(niesmaczny słabo europejski dżołk) no bo może trzeba by było zlustrować - jak by się okazało, że kolejny współpracował - no to by się noble posypały! (koniec żartu)

gdzie jest o tym wecie filmik albo jakoś dobrze wyjaśnione?
a gdzie jest coś o poprzednim wecie?

P.S.
przepraszam, ale całe dnie i noce ganiają mnie trepy - nie mam czasu szukać - dlatego chwała Piszącym na tą grupę.

Data: 2017-08-12 11:24:28
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Daremne şale, próşny trud...
(słabo intelektualny euro dżołk 2) no teraz widać, że tusk to czysta wolność (koniec żartu)

Daremne şale, próşny trud...