Dariuszu Smosarski znowu łamiesz regóły i prawo

Data: 2010-05-06 18:06:56
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz regóły i prawo
DarekS podał ten Twój e-mail publicznie do wiadomości.
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=198733&sid=36caf43434ee658b06f9951700f6639a#198733

Dostałem taką wiadomość, poproszę o podanie podstawy prawnej do takiego
działania, prosiłem o skasowanie mojego adresu e-mailowego z bazy danych, nie
wyrażałem zgody na upublicznianie.

Czy w ramach rewanżu mam podać dane podlegające ochronie szanownego pana i
jego rodziny?
Co znowu narozrabiałem na FN że znowu spotyka mnie łamanie reguł, również prawa.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-06 13:01:51
Autor: neuro
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz regóły i pra wo

    Proszę, najpierw zainwestuj w słownik ortograficzny, potem wylewaj
swoje idiotyczne i kompletnie nie związane z tematyką grupy żale.

p.

Data: 2010-05-06 20:15:32
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz regóły i prawo
neuro <neuro6@gmail.com> napisał(a):

    Prosz=EA, najpierw zainwestuj w s=B3ownik ortograficzny, potem wylewaj
swoje idiotyczne i kompletnie nie zwi=B1zane z tematyk=B1 grupy =BFale.

Bardzo przepraszam weryfikator ortograficzny nie działa w tytułach.
Również poproszę o wpisanie właściwej strony kodowej.
FN i sekta to tematyka nurkowa.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-06 21:16:18
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrv0fv$be2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz jakiś sposób na udowodnienie, że podjąłeś jakąkolwiek czynność prawną? Np dowód tożsamości na nazwisko Rc byłby odpowiedni, ale pozostaje jeszcze kwestia imienia.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-06 19:58:24
Autor:
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
Np dowód tożsamości na nazwisko Rc byłby odpowiedni, ale pozostaje jeszcze kwestia imienia.

Sprawdź na stronie UP do kogo należy zgłoszenie P-377789, bup09_2007.pdf str 7.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-06 22:37:23
Autor: _Slnt_
demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Sprawdź na stronie UP do kogo należy zgłoszenie P-377789, bup09_2007.pdf str 7.

A kogo to obchodzi?

Równie dobrze możesz sprawdzić na stronie, kto czyścił wychodek na stacji BP na A4 w Katowicach. Strona wisi na prawo od wejścia do wychodka...

Data: 2010-05-07 00:13:13
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hrv710$6ss$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zadam pytanie wyraźniej.
Czy posiadasz jakikolwiek dokument (np dowód os.) świadczący o tym, że masz wyłączne prawo reprezentować prawnie, bliżej nieokreślony byt wirtualny podpisujący się jako "rc"?
Mogę znaleźć kilka osób, które również zechcą przypisać sobie to prawo i będą zeznawać coś przeciwnego niż Ty, że nie wspomnę o reprezentowanych przez moją osobę, obdarzonych krnąbrną samoświadomością układach rezystor - kondensator w moim kompie czy innej elektronice.
Zaraz je wyłączę... Dość tego...

Data: 2010-05-07 00:15:36
Autor: Haw
demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

to co nie jest prawem zabronione jest dozwolone.

prosiłem o skasowanie mojego adresu e-mailowego z bazy danych, nie
wyrażałem zgody na upublicznianie.
adres email jesli nie jest dowiazany do imienia i nazwiska nie jest dana osobowa, wiec Twoja zgoda nie jest wymagana.
gdyby napisal ze pan XXX YYY ma adres xxx@xxx to owszem (pod warunkiem, ze pan XXX YYY jest jeden i jednoznacznie mozna go okreslic).
za dane osobowe uwaza sie dane, ktore pozwalaja jednoznacznie ustalic o jaka osobe chodzi. ustawodawca nie precyzuje jakie to dane, ale na pewno nie adres email :). nie sa takimi danymi rowniez wyrazenia RC i $$.

Czy w ramach rewanżu mam podać dane podlegające ochronie szanownego pana i
jego rodziny?
jesli podasz dane ktore podlegaja ochronie zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych to zlamiesz prawo. wielu pewnie czeka zeby zalozyc kabel ;-)))
Co znowu narozrabiałem na FN że znowu spotyka mnie łamanie reguł, również prawa.
regul moze, chodz i to watpliwe. prawa na pewno nie.

swoja droga co Ci zrobil Darek ze sie czepiasz? bo bigus i Spychal tez podali adresy, a jakos Ci nie przeszkadza :).

pozdrawiam rc

pzd,
Haw.

Data: 2010-05-07 06:27:56
Autor:
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
adres email jesli nie jest dowiazany do imienia i nazwiska nie jest dana osobowa, wiec Twoja zgoda nie jest wymagana.

To jest niespójność z regulaminem FN, zakładając konto dysponujesz czy adres
e-mail będzie udostępniony czy nie. To suwerenne prawo użytkownika.
Jak pokazała praktyka FN administrator zmienia zapisy profilu bez zgody
użytkownika. Miały miejsce 2 takie przypadki. Również wszystkim na FN włącza
ignorowanie konkretnej osoby nie powiadamiając na PW o takim działaniu.
Możecie być pewni, żaden zapis na serwerze FN nie jest niedostępny dla
Administratora.
[...]

Danymi nie są? a jednoznacznie identyfikujesz "$$" ze mną, dziwne czy
jednoznaczne, tak jak tablica rejestracyjna.
Dygresja na temat: jak administrator blokował pisanie na zapasowym profilu
założonym z innego IP, to poprosiłem przyjaciół o założenie konta "pozdrawiam rc", widnieje na FN, ale zostało natychmiast zablokowane pod
względem możliwości pisania z niego. Czy szanowny administrator nie wiedział o
kogo chodzi ? Wolne żarty.

swoja droga co Ci zrobil Darek ze sie czepiasz?

Nic wielkiego, stosował niesymetrycznie reguły, blokował pisanie postów w
działach w których jestem ekspertem. Wprowadził globalne ignorowania i głupio
pochwalono się na forum wewnętrznym o takim działaniu. Kasowanie PW ze
skrzynki to też działanie które mnie spotkało na FN. Dopiski w mój post w
wykonaniu "KasiaK" Katarzyny Kapłan nie spotkało się z żadną reprymendą.

Gdyby adres e-mailowy przesłał na PW nie było by sprawy.
Takie rozwiązanie było zbyt inteligenckie, wybrał obwieszczenie, do tego nie
miał prawa, zwłaszcza po prośbie usunięcia tego adresu z bazy.

Dariusz Smosarski nie przestrzega własnego regulaminu. O dobrym zwyczaju nie
wspominając. pozdrawiam rc

Data: 2010-05-07 23:07:35
Autor: Pszemol
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hs0btb$c2r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po co w ogóle odwiedzasz takie forum skoro dzieją się tam takie rzeczy????
Czemu ich nie olejesz sikiem prostym? Niech się bawią sami...

Data: 2010-05-08 14:12:12
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> [...]

Po co w ogóle odwiedzasz takie forum skoro dzieją się tam takie rzeczy????
Czemu ich nie olejesz sikiem prostym? Niech się bawią sami...

Bardzo przepraszam że wysyłałem Ciebie do zapisania się na Forum-Nuras
Dariusza Smosarskiego. To mały fragment tego co tam się dzieje. pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 09:57:38
Autor: Pszemol
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hs3rfs$384$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dariusza Smosarskiego.
To mały fragment tego co tam się dzieje.

Niezależnie od zaproszeń ja nie używam internetu od wczoraj więc znam się na
takich problemach - dlatego nie mam ciągot do takich cenzurowanych forum.

Data: 2010-05-08 15:31:46
Autor: jacekplacek
> [...]

Po co w ogóle odwiedzasz takie forum skoro dzieją się tam takie rzeczy????
Czemu ich nie olejesz sikiem prostym? Niech się bawią sami...
Odwiedza? Ten gość zarejestrował siebie pod kilkoma nickami i po komedii z wywaleniem go jako $$(co dziwne, kilka osób się za nim ujęło) dalej wypisywał swoje bzdury. Dopiero jak stracił tam resztki poważania, zamilkł(przynajmniej na razie). Jak wybuchła afera ze zblokowaniem go w profilach użytkowników, parę osób odeszło z F-N i w przeciwieństwie do rc przestali tam pisać. I tym różnią się ludzie honoru od rc...

Data: 2010-05-08 12:10:12
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hs4052$hhb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

parę osób odeszło z F-N i w przeciwieństwie do rc przestali tam pisać. I tym

No właśnie się go pytam po co się pcha na prywatne forum gdzie go
właściciele wyraźnie nie chcą?? To tak jakby kogoś w domu na siłę
odwiedzać niezaproszony i dziwić się, że ktoś nie odpowiada na pukanie.

Data: 2010-05-08 15:46:44
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Po co w ogóle odwiedzasz takie forum skoro dzieją się tam takie rzeczy????
> Czemu ich nie olejesz sikiem prostym? Niech się bawią sami... > Odwiedza? Ten gość zarejestrował siebie pod kilkoma nickami i po komedii z wywaleniem go jako $$(co dziwne, kilka osób się za nim ujęło) dalej wypisywał swoje bzdury. Dopiero jak stracił tam resztki poważania, zamilkł(przynajmniej na razie).

"jacekplacek" mam 2 zgłoszenia w sprzęcie nurkowym, tego nie ma nikt inny z
FN. Z faktu że nic z tego nie rozumiesz nie wynika że to bzdury, może wynikać
że jesteś głupek.

Jak wybuchła afera ze zblokowaniem go w profilach użytkowników, parę osób odeszło z F-N i w przeciwieństwie do rc przestali tam pisać. I tym różnią się ludzie honoru od rc...

Ludzie którzy odeszli łączy pewna cecha potrafią być bezinteresowni.
Ponieważ zostałeś to jesteś gnidą bez honoru, czy tak mam zaklasyfikować Twoją
postawę ? (Znowu będzie za trudne do zrozumienia dla "jacekplacek")
Nie mogłem uciec musiałem dalej napieniczać się.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 16:02:32
Autor: jacekplacek
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz regóły i prawo
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > Po co w ogóle odwiedzasz takie forum skoro dzieją się tam takie
rzeczy????
> [...]

postawę ? (Znowu będzie za trudne do zrozumienia dla "jacekplacek")
Nie mogłem uciec musiałem dalej napieniczać się.

Dokładnie za powyższy styl, klasę i rzeczowość wyleciałeś z FDT i F-N a na fora, których jesteś uczestnikiem, nikt się nie zapisuje. Pienisz się, bo prawda boli.

Data: 2010-05-08 16:15:10
Autor:
> [...]

Dokładnie za powyższy styl, klasę i rzeczowość wyleciałeś z FDT i F-N a na fora, których jesteś uczestnikiem, nikt się nie zapisuje. Pienisz się, bo prawda boli.

FDT co to jest ? może to forum DiW, przypomnij to tam "ktoś" pisał w stylu
Żabierka w postach Agaty Kuśnierek "Kluski" ?
A Ty wypisałeś się bo było to profesjonalne forum i nie chciałeś podwyższać
czy obniżać poziomu ?
Zapisałem się na rebreathers.pl jestem z nr 7, czy możesz powiedzieć jaki nikt
ma nr 8. Gdybyś nie wiedział ty TY "jacekplacek", napisałeś aż 0 postów.
Znowu wyszedłeś na nie zorientowanego głupka, plującego i próbującego kopać. Za mały jesteś.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 16:32:55
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > Ludzie którzy odeszli łączy pewna cecha potrafią być bezinteresowni.
> [...]

ma nr 8. Gdybyś nie wiedział ty TY "jacekplacek", napisałeś aż 0 postów.
Znowu wyszedłeś na nie zorientowanego głupka, plującego i próbującego

Pomiędzy wypisaniem się a byciem wywalonym jest spora różnica. Nie pisuję na rebreathers.pl jak i na kilkunastu innych forach nurkowych. Tutaj piszę bo dawno przestało to być forum nurkowym i zamiast wychodzić co pięć minut na papierosa, bawi mnie komedia jaką z dudzińskim odstawiasz.

Data: 2010-05-08 17:34:21
Autor:
> [...]
> Pomiędzy wypisaniem się a byciem wywalonym jest spora różnica. Nie pisuję na rebreathers.pl jak i na kilkunastu innych forach nurkowych. Tutaj piszę bo dawno przestało to być forum nurkowym i zamiast wychodzić co pięć minut na papierosa, bawi mnie komedia jaką z dudzińskim odstawiasz.

Bądź spójny, mówisz że nikt się nie zapisuje na fora na których jestem.
Wychodzi że tym nikim jesteś TY, przeczytaj kto jeszcze zapisał się na tamto
forum. Po co dajesz przykład w którym natychmiast robisz z siebie kretyna ?

Co do Dudzińskiego to chamstwem jest pisanie z małej litery cudzego nazwiska.
Druga sprawa ponieważ byłem zostawiony pod wodą i ekipa powierzchniowa
zmieniła pozycję, to ja jemu odpuszczam. Bo byłem po drugiej stronie podobnej
sytuacji. Znam ludzi którzy z nim nurkowali ich opinie o nim również.

Co do forum DiW znasz mechanizmy jakimi tam się posługuje administracja forum ?
Jest nasyłany szczekacz, twoje posty są kasowane jego nie. Takie metody
przejęło też FN. Tle że na FN nie ma zakazu polemiki z moderatorami na PW. na
DiW jest takowy zakaz.

To odpowiedz na prostą zagadkę, dlaczego na forach na których jestem nie
dostałem żadnego ostrzeżenia ?
 pozdrawiam rc

Data: 2010-05-07 09:22:01
Autor: Wiesiek
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz reguły i prawo
.... i znowu jak zwykle o dupie Maryni!

A tak przy okazji co się dzieje z Manią ? Coś sie nie udziela na grupie.

Data: 2010-05-07 07:32:16
Autor:
Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
.... i znowu jak zwykle o dupie Maryni!

A tak przy okazji co się dzieje z Manią ? Coś sie nie udziela na grupie.

Lubiłeś cenzurowanie postów po uważaniu w rytmie falowania hormonalnego ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-07 17:28:26
Autor: Lot
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz reguły i prawo
Pewnie ma w dupie pieniacza...

Lot

Data: 2010-05-07 18:44:17
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz reguły i prawo
Lot <Lot> napisał(a):
Pewnie ma w dupie pieniacza...

Została wyrzucona z funkcji moderatorki bo było wielu rozzłoszczonych na
ordynarne cenzurowanie. Dodatkowo miało to miejsce jak byłem poza forum.
Potem pojawił się moderator "Radek" jakoś się dziwnie składało że logował się
tuż po wyjściu "Manii " z FN. Było to zbyt częste jak na przypadkową zbieżność.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 10:35:40
Autor: Mania

Użytkownik "Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.000023f6.4be3bf99newsgate.onet.pl...
... i znowu jak zwykle o dupie Maryni!

A tak przy okazji co się dzieje z Manią ? Coś sie nie udziela na grupie.
Bo grupa juz praktycznie w calosci nalezy do faceta socjopaty, glownego trolla wszystkich sekt oraz szurnietego, najlepszego instruktora swiata. Cala trojka wypowiada sie juz w kazdym watku i na kazdy temat, nawet na te, o ktorych nie maja zielonego pojecia.
To co tu sie udzielac. Nuda, kochany, nuda :D:D:D

Data: 2010-05-08 09:25:43
Autor:
Mania <mbnin@onet.pl> napisał(a):
[...]

Waćpanna fakty miesza.
Czy to waćpanna była usłużną moderatorką ?
Kasującą wpisy jednego z dyskutujących, żeby drugi wypadał lepiej.
Znowu pani polonistka nie rozumie znaczenia słowa "każdy", proponowałem
używania określeń precyzyjnych: prawie wszystkich lub większości.
Co do treści to jako jeden z niewielu robię kolejne kroki P-377789 i P-386700.
Może szanowna hrabianka podać przykład ze swojej strony podobnego efektu.

Powiedz wszystkim co znaczy "40h na handsecie", znasz osobę której to dotyczy
(mam twarde dowody).

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 11:38:03
Autor: Mania

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hs3amn$97p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesiek - juz wiesz dlaczego sie nie udzielam? Bo wszystko musi sie obracac wokol jednej osoby. Caly swiat, w tym i sekta. Nie chce mi sie po prostu
Pozdrowienia
Mania

Data: 2010-05-08 09:47:27
Autor:
> [...]

Wiesiek - juz wiesz dlaczego sie nie udzielam? Bo wszystko musi sie obracac wokol jednej osoby. Caly swiat, w tym i sekta. Nie chce mi sie po prostu

40h na hansecie dotyczy kogo ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 19:13:04
Autor: mcgregorius
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz reguły i prawo
Mania <mbnin@onet.pl> napisał(a): > > Powiedz wszystkim co znaczy "40h na handsecie", znasz osobę której to > > dotyczy

> Wiesiek - juz wiesz dlaczego sie nie udzielam? Bo wszystko musi sie obracac > wokol jednej osoby. Caly swiat, w tym i sekta. Nie chce mi sie po prostu
> [...]

a jaka jest twoja wersja smoleńskiej katastrofy? P-1234 czy TU-6789?nie uwazasz,ze ich przydent w końcu jednak przytuliłby naszego?hm.........dziwne nie?

Data: 2010-05-08 17:38:34
Autor:
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> 40h na hansecie dotyczy kogo ?

a jaka jest twoja wersja smoleńskiej katastrofy? P-1234 czy TU-6789?nie uwazasz,ze ich przydent w końcu jednak przytuliłby naszego?hm.........dziwne nie?

Akurat kogo dotyczy 40h powinieneś wiedzieć. "Mania" wie.
Co do spekulacji na temat przyczyn katastrofy, to nie jest to moim zajęciem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 20:52:13
Autor: Mania

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hs47ip$bdi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Akurat kogo dotyczy 40h powinieneś wiedzieć. "Mania" wie.
Co do spekulacji na temat przyczyn katastrofy, to nie jest to moim zajęciem.

Ja wiem, ze gadasz glupoty kompletne. Wiem tez kto Ci to opowiedzial. Tylko, ze Twoj informator nie umie przeczytac handsetow.
 I zamknijmy juz ten temat bo naprawde nudny jestes.
Mania

Data: 2010-05-08 19:09:51
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz reguły i prawo
Mania <mbnin@onet.pl> napisał(a):
Ja wiem, ze gadasz glupoty kompletne. Wiem tez kto Ci to opowiedzial. Tylko, ze Twoj informator nie umie przeczytac handsetow.

To są to głupoty, czy informacja ?
Możesz powiedzieć na jakiej podstawie twierdziłaś że moje zgłoszenie to plagiat ? Nie znasz zastrzeżeń patentowych. Czy po prostu powtarzałaś "swojego guru" dla
którego ta konstukcja:
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
jest zerżnięta z tej
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=44
fig 2.
Jesteś po prostu głupia, czy nie rozgarnięta Mario Bnińszczanko.

 I zamknijmy juz ten temat bo naprawde nudny jestes.
Mania

To że się odzywasz daje podniesienie tematu na początek listy.
Możesz tak prosty związek przyczynowo skutkowy zrozumieć ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 22:00:25
Autor: _Slnt_
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz reguły i prawo
demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Możesz powiedzieć na jakiej podstawie twierdziłaś że moje zgłoszenie to plagiat ?

Długo będziesz się brandzlował tym swoim zgłoszeniem?
Gdyby coś jeszcze z tego wynikło... ;)

Data: 2010-05-09 05:12:42
Autor:
_Slnt_ <po.co@komu.to> napisał(a):
Długo będziesz się brandzlował tym swoim zgłoszeniem?
Gdyby coś jeszcze z tego wynikło... ;)

Z pierwszego wniknęło drugie zgłoszenie, ze znacznym uproszczeniem struktury.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=47
Dla "KasiaK" ponieważ nic nie rozumie z tych zagadnień i kiedyś pytała,
elementy 3 i 4 to układ ADV, konkretniej AIV dodawany jest inert.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
tu 16 to AIV.

Długo będziesz się brandzlował tym swoim zgłoszeniem?

Co do słownictwa to mogę odpowiedzieć na 3 sposoby.
1 Używasz typowego słownictwa dla sekty wyznaniowej "IANTD Żabierek"
2 Nie masz fiuta (jak "Mania") a chętnie byś się pobawił ?
3 jest to ulubione zajęcie "ekspertów" z FN.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-09 09:34:42
Autor:
Specjalnie dla Kasi Kapłan "KasiaK"
[...]

http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=59
Tu przykład ADV o wysokich oporach oddechowych. Wiem że nadal gówno z tego zrozumiesz ale pytałaś i dla jaj odpowiadam.

Dopisek dla "czreśniaka" ("TomekR" Tomasz Rzepecki) rosjanie używają tego ADV
z drugą butlą z tlenem. Wtedy całość pracuje jako tleniak.
Jak widzisz są ADV na tlenie. pozdrawiam rc

Data: 2010-05-09 12:39:18
Autor: KasiaK
specjalnie dla mnie?
uhm, slaby tytul watku, bo tu nic dla mnie nie ma.....

generalnie to slabo wiem, o co w ogole chodzi, ale jakos niespacjalnie
mnie to interesuje.

milego wieczoru

K.

> Dla "KasiaK" ponieważ nic nie rozumie z tych zagadnień i kiedyś pytała (...)

czlowieku, nawet jesli uwazasz, ze nic nie rozumiem, to mam to w
dupie,
i uwierz, ze jestes ostatnia osoba na swiecie o ktorej zdanie bym
spytala, w jakimkolwiek temacie.

EOT

Data: 2010-05-09 19:54:07
Autor:
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisał(a):
generalnie to slabo wiem, o co w ogole chodzi, ale jakos niespacjalnie
mnie to interesuje.

To wie wiele osób, że nie orientujesz się w tematyce działu w którym moderujesz.

yta=B3a (...)

[...]

Pewien moderator z FN polecił przejście na e-maile, bo młoda czyta PW.
Wiesz kogo miał na myśli ?

Pozdrawiam rc

--

Dariuszu Smosarski znowu łamiesz regóły i prawo