Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo

Data: 2010-05-07 09:22:01
Autor: Wiesiek
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo
.... i znowu jak zwykle o dupie Maryni!

A tak przy okazji co siê dzieje z Mani± ? Co¶ sie nie udziela na grupie.

Data: 2010-05-07 07:32:16
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo
Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³(a):
.... i znowu jak zwykle o dupie Maryni!

A tak przy okazji co siê dzieje z Mani± ? Co¶ sie nie udziela na grupie.

Lubi³e¶ cenzurowanie postów po uwa¿aniu w rytmie falowania hormonalnego ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-07 17:28:26
Autor: Lot
Dariuszu Smosarski znowu łamiesz reguły i prawo
Pewnie ma w dupie pieniacza...

Lot

Data: 2010-05-07 18:44:17
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo
Lot <Lot> napisa³(a):
Pewnie ma w dupie pieniacza...

Zosta³a wyrzucona z funkcji moderatorki bo by³o wielu rozz³oszczonych na
ordynarne cenzurowanie. Dodatkowo mia³o to miejsce jak by³em poza forum.
Potem pojawi³ siê moderator "Radek" jako¶ siê dziwnie sk³ada³o ¿e logowa³ siê
tu¿ po wyj¶ciu "Manii " z FN. By³o to zbyt czêste jak na przypadkow± zbie¿no¶æ.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 10:35:40
Autor: Mania
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo

U¿ytkownik "Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3461.000023f6.4be3bf99newsgate.onet.pl...
... i znowu jak zwykle o dupie Maryni!

A tak przy okazji co siê dzieje z Mani± ? Co¶ sie nie udziela na grupie.
Bo grupa juz praktycznie w calosci nalezy do faceta socjopaty, glownego trolla wszystkich sekt oraz szurnietego, najlepszego instruktora swiata. Cala trojka wypowiada sie juz w kazdym watku i na kazdy temat, nawet na te, o ktorych nie maja zielonego pojecia.
To co tu sie udzielac. Nuda, kochany, nuda :D:D:D

Data: 2010-05-08 09:25:43
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo
Mania <mbnin@onet.pl> napisa³(a):
[...]

Waæpanna fakty miesza.
Czy to waæpanna by³a us³u¿n± moderatork± ?
Kasuj±c± wpisy jednego z dyskutuj±cych, ¿eby drugi wypada³ lepiej.
Znowu pani polonistka nie rozumie znaczenia s³owa "ka¿dy", proponowa³em
u¿ywania okre¶leñ precyzyjnych: prawie wszystkich lub wiêkszo¶ci.
Co do tre¶ci to jako jeden z niewielu robiê kolejne kroki P-377789 i P-386700.
Mo¿e szanowna hrabianka podaæ przyk³ad ze swojej strony podobnego efektu.

Powiedz wszystkim co znaczy "40h na handsecie", znasz osobê której to dotyczy
(mam twarde dowody).

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 11:38:03
Autor: Mania
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo

U¿ytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hs3amn$97p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesiek - juz wiesz dlaczego sie nie udzielam? Bo wszystko musi sie obracac wokol jednej osoby. Caly swiat, w tym i sekta. Nie chce mi sie po prostu
Pozdrowienia
Mania

Data: 2010-05-08 09:47:27
Autor:
> [...]

Wiesiek - juz wiesz dlaczego sie nie udzielam? Bo wszystko musi sie obracac wokol jednej osoby. Caly swiat, w tym i sekta. Nie chce mi sie po prostu

40h na hansecie dotyczy kogo ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 19:13:04
Autor: mcgregorius
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo
Mania <mbnin@onet.pl> napisa³(a): > > Powiedz wszystkim co znaczy "40h na handsecie", znasz osobê której to > > dotyczy

> Wiesiek - juz wiesz dlaczego sie nie udzielam? Bo wszystko musi sie obracac > wokol jednej osoby. Caly swiat, w tym i sekta. Nie chce mi sie po prostu
> [...]

a jaka jest twoja wersja smoleñskiej katastrofy? P-1234 czy TU-6789?nie uwazasz,ze ich przydent w koñcu jednak przytuli³by naszego?hm.........dziwne nie?

Data: 2010-05-08 17:38:34
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo
mcgregorius@poczta.onet.pl napisa³(a):
> 40h na hansecie dotyczy kogo ?

a jaka jest twoja wersja smoleñskiej katastrofy? P-1234 czy TU-6789?nie uwazasz,ze ich przydent w koñcu jednak przytuli³by naszego?hm.........dziwne nie?

Akurat kogo dotyczy 40h powiniene¶ wiedzieæ. "Mania" wie.
Co do spekulacji na temat przyczyn katastrofy, to nie jest to moim zajêciem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 20:52:13
Autor: Mania
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo

U¿ytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hs47ip$bdi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Akurat kogo dotyczy 40h powiniene¶ wiedzieæ. "Mania" wie.
Co do spekulacji na temat przyczyn katastrofy, to nie jest to moim zajêciem.

Ja wiem, ze gadasz glupoty kompletne. Wiem tez kto Ci to opowiedzial. Tylko, ze Twoj informator nie umie przeczytac handsetow.
 I zamknijmy juz ten temat bo naprawde nudny jestes.
Mania

Data: 2010-05-08 19:09:51
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo
Mania <mbnin@onet.pl> napisa³(a):
Ja wiem, ze gadasz glupoty kompletne. Wiem tez kto Ci to opowiedzial. Tylko, ze Twoj informator nie umie przeczytac handsetow.

To s± to g³upoty, czy informacja ?
Mo¿esz powiedzieæ na jakiej podstawie twierdzi³a¶ ¿e moje zg³oszenie to plagiat ? Nie znasz zastrze¿eñ patentowych. Czy po prostu powtarza³a¶ "swojego guru" dla
którego ta konstukcja:
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
jest zer¿niêta z tej
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=44
fig 2.
Jeste¶ po prostu g³upia, czy nie rozgarniêta Mario Bniñszczanko.

 I zamknijmy juz ten temat bo naprawde nudny jestes.
Mania

To ¿e siê odzywasz daje podniesienie tematu na pocz±tek listy.
Mo¿esz tak prosty zwi±zek przyczynowo skutkowy zrozumieæ ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-08 22:00:25
Autor: _Slnt_
demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Mo¿esz powiedzieæ na jakiej podstawie twierdzi³a¶ ¿e moje zg³oszenie to plagiat ?

D³ugo bêdziesz siê brandzlowa³ tym swoim zg³oszeniem?
Gdyby co¶ jeszcze z tego wynik³o... ;)

Data: 2010-05-09 05:12:42
Autor:
Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo
_Slnt_ <po.co@komu.to> napisa³(a):
D³ugo bêdziesz siê brandzlowa³ tym swoim zg³oszeniem?
Gdyby co¶ jeszcze z tego wynik³o... ;)

Z pierwszego wniknê³o drugie zg³oszenie, ze znacznym uproszczeniem struktury.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=47
Dla "KasiaK" poniewa¿ nic nie rozumie z tych zagadnieñ i kiedy¶ pyta³a,
elementy 3 i 4 to uk³ad ADV, konkretniej AIV dodawany jest inert.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
tu 16 to AIV.

D³ugo bêdziesz siê brandzlowa³ tym swoim zg³oszeniem?

Co do s³ownictwa to mogê odpowiedzieæ na 3 sposoby.
1 U¿ywasz typowego s³ownictwa dla sekty wyznaniowej "IANTD ¯abierek"
2 Nie masz fiuta (jak "Mania") a chêtnie by¶ siê pobawi³ ?
3 jest to ulubione zajêcie "ekspertów" z FN.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-09 09:34:42
Autor:
Specjalnie dla Kasi Kap³an "KasiaK"
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
[...]

http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=59
Tu przyk³ad ADV o wysokich oporach oddechowych. Wiem ¿e nadal gówno z tego zrozumiesz ale pyta³a¶ i dla jaj odpowiadam.

Dopisek dla "czre¶niaka" ("TomekR" Tomasz Rzepecki) rosjanie u¿ywaj± tego ADV
z drug± butl± z tlenem. Wtedy ca³o¶æ pracuje jako tleniak.
Jak widzisz s± ADV na tlenie. pozdrawiam rc

Data: 2010-05-09 12:39:18
Autor: KasiaK
specjalnie dla mnie?
uhm, slaby tytul watku, bo tu nic dla mnie nie ma.....

generalnie to slabo wiem, o co w ogole chodzi, ale jakos niespacjalnie
mnie to interesuje.

milego wieczoru

K.

> Dla "KasiaK" poniewa¿ nic nie rozumie z tych zagadnieñ i kiedy¶ pyta³a (...)

czlowieku, nawet jesli uwazasz, ze nic nie rozumiem, to mam to w
dupie,
i uwierz, ze jestes ostatnia osoba na swiecie o ktorej zdanie bym
spytala, w jakimkolwiek temacie.

EOT

Data: 2010-05-09 19:54:07
Autor:
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisa³(a):
generalnie to slabo wiem, o co w ogole chodzi, ale jakos niespacjalnie
mnie to interesuje.

To wie wiele osób, ¿e nie orientujesz siê w tematyce dzia³u w którym moderujesz.

yta=B3a (...)

[...]

Pewien moderator z FN poleci³ przej¶cie na e-maile, bo m³oda czyta PW.
Wiesz kogo mia³ na my¶li ?

Pozdrawiam rc

--

Dariuszu Smosarski znowu ³amiesz regu³y i prawo