Data: 2009-09-09 13:22:07 | |
Autor: | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
niebrzydki Szadoł:
http://powersports.honda.com/2010/shadow-phantom.aspx myslalem, ze to specjalnmie na amerykanski rynek tylko, ale jednak np. Niemcy pisza o Black Spirit, ktory wyglada tak samo -- pozdr janku -- |
|
Data: 2009-09-09 16:02:12 | |
Autor: Rafal T. | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
janku.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
niebrzydki Szadoł: Jak dla mnie nawiazuje bardzo do Street Bob-a z 2009 i Fat Boy-a LO z 2010 http://hairdobyharley.files.wordpress.com/2009/08/fat-boy-lo1.jpg http://www.visordown.com/news/images/DYNA%5B1%5D.jpg Cena atrakcyjna z tego co widać. IMO brakuje tej Hondzie surowości. Masakrycznie mnie rażą te lustereczka - ale to już kwestia gustu. pozdr rt |
|
Data: 2009-09-09 21:01:33 | |
Autor: Kuczu | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
Rafal T. pisze:
Jak dla mnie nawiazuje bardzo do Street Bob-a z 2009 i Fat Boy-a LO z 2010 Nie tyle nawiazuje co probuje niedolnie nasladowac. Cena atrakcyjna z tego co widać. IMO brakuje tej Hondzie surowości. Znajac zycie to brakuje jej tez mocy i dzwieku. Masakrycznie mnie rażą te lustereczka - ale to już kwestia gustu. Ale to nic. Tutj to dopiero Honda zrobila maniane: http://powersports.honda.com/2010/fury.aspx Zbiornik pasuje do ramy jakby go ktos na sztuke przymocowal a potem zapomnial i tak juz zostalo. O tylnym blotniku nie wspomne przez grzecznosc i wrodzana kulture osobista. Przelaczniki zreszta tez wygladaja jak zdemontowane z jakiegos niskobudzetowego pierdzidla 125 ccm. Dotychczas myslalem ze Yamaha Rider to najbrzydszy japonski niby-custom. Ale to ja pobilo :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-09 20:57:05 | |
Autor: zarafiq | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
Kuczu wrote:
Zarówno w Fury jak i w Shadow podoba mi się zakładka Innowacje - są nimi np. niskie siodło, wtrysk, czy kolor :) Pozdrawiam, zarafiq |
|
Data: 2009-09-09 22:16:23 | |
Autor: zbigi | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
Kuczu napisał(a):
Rafal T. pisze:Tak, czy siak - oba skutecznie wyrozniaja sie z tlumu wybajerzonych VTXow i innych niuIntruderow :) Ale to nic. Tutj to dopiero Honda zrobila maniane: To Onda jest? A ja myslalem, ze nowa wersja Intrudera 800? ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-09-09 23:01:36 | |
Autor: Laphroaig | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
Kuczu wrote:
I pewnie jest z plastiku :) Pamietam, pare lat temu zastanawialem sie czy dragstar czy honda. Poprosilem zone o pomoc w wyborze, na zasadzie co jej sie bardziej podoba (sama zero zainteresowania motocyklami). Zona postukala po blotnikach i przy hondzie stwoierdzila "to plastik, bierz yamahe" :) -- pozdr Laphroaig Sportster 883 i glosne wydechy ;) |
|
Data: 2009-09-09 14:51:56 | |
Autor: Lukasz Baranski | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
On 9 Wrz, 23:01, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:
Kuczu wrote: A mi się podoba. I to nawet bardzo. Najładniejszy stock'owy Shadow, jakiego widziałem do tej pory. -- Lukasz Baranski, Honda Deauville '02, WAW |
|
Data: 2009-09-10 08:12:52 | |
Autor: Kuczu | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
Lukasz Baranski pisze:
A mi się podoba. I to nawet bardzo. Najładniejszy stock'owy Shadow, Jak na Shadowa wyglada ok. Tyle ze wlasciwie zaden Shadow nie byl i nie jest ok. Ot taka namiastka cruisera/choppera, zwlaszcza w wersji 600 i 750 ccm. Za duzo plastiku i gabarytowo za maly silnik, nie pasujacy do reszty. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-10 16:10:51 | |
Autor: Lukasz Baranski | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
On 10 Wrz, 08:12, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Jak na Shadowa wyglada ok. Tyle ze wlasciwie zaden Shadow nie byl i nie No niestety, z silnikami to fakt, Honda nigdy nie blyszczala w typowo turystycznych moto (wliczam w to chopki) o pojemnosciach <1000ccm. Fakt, ze trwale i ciezkie do zaorania, ale z moca zawsze bylo kiepawo. O stosunku proporcji silnik:moto sie nie wypowiadam, nie zwracalem na to uwagi. Ale z drugiej strony popatrz na nowego Sportstera 883. Ze jest surowy i stylistyka nie grzeszy (IMHO wygladem ten Shadow bije go na leb, ale w sumie kwestia gustu) to jestem w stanie zrozumiec, ok, tak mialo byc. Ale jak mu sie przyrzalem z bliska, chocby na budzik to tez z lekka bije tandeta. Jakis taki plastikowy, czcionka uzyta jak w chinskich charlejach. O kontrolkach nie wspomne, jest podobnie. Przewody (kable) w oplocie z siatki jak od mandarynek z Tesco. Wiecej grzechow (juz) nie pamietam. Cos mi tam jeszcze nie pasowalo, ale ogladalem na wiosne, a zle wspomnienia podobno sie wyplaszczaja ;) -- Lukasz Baranski Honda Deauville '02, WAW |
|
Data: 2009-09-11 15:07:35 | |
Autor: Rafal T. | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
Lukasz Baranski pisze:
Ale z drugiej strony popatrz na nowego Sportstera 883. Ale ciężko porównać tą Hondę do Sporstera 883 IRON - bo to z inną koncepcją robiony motocykl. Mi w Ironie podoba się to, że to jest taki "motór". Surowy, ciężki masywny i skomponowany z tym swoim specyficznym kształtem daje fajny efekt końcowy. Wracając do tej Hondy to widać, że naśladuje (może i nieudolnie) te dwa modele HD o których pisalem wcześniej. Jak dla mnie to tylko kwota "ratuje" taki zakup - moto jest relatywnie tanie w stosunku do HD. pozdr rt |
|
Data: 2009-09-11 08:29:39 | |
Autor: Lukasz Baranski | |
"Dark Custom" wg Hondy | |
On 9 Wrz, 21:01, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Ale to nic. Tutj to dopiero Honda zrobila maniane: O fuck, tu to faktycznie po bandzie pojechali, niezly kasztan. Wogole, to rozumiem ze mozna cos takie w garazu sobie zmontowac dla siebie dla przyjemnosci. Wtedy jest custom bo wlasciciel sam sobie po kolei czesci wybiera, pasuje, itd i albo sie komus podoba albo nie. A tu gotowy 'custom' wyprodukowany seryjnie. Smiech na sali. Honda po raz kolejny pokazala ze wie lepiej od klientow, co chcieli by kupic. Spierdolili Transalpa, wyrzucili AT, bezawaryjny (na kolach zebatych) rozrzad w VFR tez byl be, za to mimo wysokiej awaryjnosci gowniana pompa paliwa z AT uszczesliwili posiadaczy jeszcze kilku innych modeli. I moglbym tak dalej, ale to OT. A teraz wiedza lepiej co (ja/ty/ktokolwiek) chcialbym złozyc w garazu. A takiego ch..ja! -- Lukasz Baranski, Honda Deauville '02, WAW |