Darko w Wolves

Data: 2010-07-01 20:14:19
Autor: sooobi
Darko w Wolves
20/4.

Ok, Darko jest jaki jest, ale przy kontrakcie Goodena ten kontrakt wyglada solidnie.

Data: 2010-07-01 21:16:29
Autor: wiLQ
Darko w Wolves
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

20/4.

Czyli 3 lata rozczarowania i 1 sezon intrygowania ;-)

Ok, Darko jest jaki jest, ale przy kontrakcie Goodena ten kontrakt wyglada solidnie.

Mnie i tak najbardziej bawi to:
"With Darko Milicic in agreement on a four-year extension, the Wolves
will increase their efforts to trade Al Jefferson.
Minnesota is hoping to use Jefferson as trade bait in a deal with the
Knicks or Grizzlies, according to sources."

a) Swietne priorytety,
b) Odslonili swoje karty - swietna strategia negocjacyjna - teraz
dostana za Ala co najwyzej czyjes smieci,
c) Z Darko nie mozna bylo poczekac bo przeciez ustawila sie po niego
dluga kolejka chetnych (zwlaszcza przy takiej kwocie).

Patrzac na te decyzje mozna naprawde dojsc do wniosku, ze najlepsze
ruchy to te, ktorych sie nie robi.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 21:39:48
Autor: Tomasz Radko
Darko w Wolves
W dniu 2010-07-01 21:16, wiLQ pisze:

a) Swietne priorytety,
b) Odslonili swoje karty - swietna strategia negocjacyjna - teraz
dostana za Ala co najwyzej czyjes smieci,

Nie sądzę. Jefferson ma swoją wartość, to nie jest tak, że trzeba go
upychać.

c) Z Darko nie mozna bylo poczekac bo przeciez ustawila sie po niego
dluga kolejka chetnych (zwlaszcza przy takiej kwocie).

Przestraszył ich kontrakt Goodena. Wychodzi na to, że rynkowa wartość
rezerwowego PF/C wynosi obecnie 4-5 za sezon. Może i Trybański się załapie.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-02 13:08:02
Autor: wiLQ
Darko w Wolves
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> dostana za Ala co najwyzej czyjes smieci,

Nie sądzę. Jefferson ma swoją wartość, to nie jest tak, że trzeba go

Trzeba go upychac skoro GM uwaza, ze nie pasuje do koncepcji i juz
sciagnal wysokich na peczki.

> [...]

Przestraszył ich kontrakt Goodena. Wychodzi na to, że rynkowa wartość
rezerwowego PF/C wynosi obecnie 4-5 za sezon. Może i Trybański się załapie.

Wszystko fajnie tylko, ze Wolves maja juz trzech takich gosci!
Ewidentnie szykuja sie jakby Darko byl starterem... albo ich rezerwowi
centrzy beda zarabiac w sumie ponad 11M$/y...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 13:18:44
Autor: Tomasz Radko
Darko w Wolves
W dniu 2010-07-02 13:08, wiLQ pisze:
[...]

Ale powinna być więcej niż jedna drużyna zainteresowana Jeffersonem.

[...]

Próbują zmonopolizować rynek? "Chcecie długasa, aby wchodził z ławki
jako czwarty wysoki? Nie ma sprawy, dacie nam trzy jedynki i załatwione".

Ewidentnie szykuja sie jakby Darko byl starterem... albo ich rezerwowi
centrzy beda zarabiac w sumie ponad 11M$/y...

Milicic ma startować. Z jakichś przyczyn uważają, że Love i Jefferson
nie mogą grać razem.

Data: 2010-07-02 04:26:08
Autor: Leszczur
Darko w Wolves
On Jul 2, 1:18 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Wszystko fajnie tylko, ze Wolves maja juz trzech takich gosci!

Próbują zmonopolizować rynek? "Chcecie długasa, aby wchodził z ławki
jako czwarty wysoki? Nie ma sprawy, dacie nam trzy jedynki i załatwione".

Trzy jednodolarowki? Ktos sie znajdzie ;-)

> [...]
> centrzy beda zarabiac w sumie ponad 11M$/y...

Milicic ma startować. Z jakichś przyczyn uważają, że Love i Jefferson

Love i Jefferson nie moga byc razem. Mimo najszczerszych checi ten
uklad nie mial szans ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 13:58:43
Autor: Tomasz Radko
Darko w Wolves
W dniu 2010-07-02 13:26, Leszczur pisze:

Milicic ma startować. Z jakichś przyczyn uważają, że Love i Jefferson
nie mogą grać razem.

Love i Jefferson nie moga byc razem. Mimo najszczerszych checi ten
uklad nie mial szans ;-)

Ktoś napisał, że żałuje, iż nie będzie lineupu Gay Johnson Love Sessions.

Data: 2010-07-02 05:02:19
Autor: Leszczur
Darko w Wolves
On Jul 2, 1:58 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Love i Jefferson nie moga byc razem. Mimo najszczerszych checi ten
> uklad nie mial szans ;-)

Ktoś napisał, że żałuje, iż nie będzie lineupu Gay Johnson Love Sessions.

Ale na pewno nie byl to Johnson ;-)

Data: 2010-07-02 05:05:52
Autor: Leszczur
Darko w Wolves
On Jul 2, 2:01 pm, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> Love i Jefferson nie moga byc razem. Mimo najszczerszych checi ten
> uklad nie mial szans ;-)

Dlaczego?

No wiesz - zbyt wiele róznic. Jeden czarny, drugi bialy. Jeden blue
collar - drugi white collar. Jeden mlody - drugi juz nie tak mlody.
Jeden katolik - drugi protestant....
Byli bez szans w tym bezdusznym swiecie pelnym zaklamania ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-10 23:06:46
Autor: wiLQ
Darko w Wolves
> [...]

> dostana za Ala co najwyzej czyjes smieci,

Nie sądzę. Jefferson ma swoją wartość, to nie jest tak, że trzeba go

"Sources say Minnesota has been urging Dallas to part with Dampier's
contract in exchange for Al Jefferson, who has three years left on his
contract at $42 million."

Nie, Wolves wcale nie probuja go upychac... i w sumie zadziwiajace, ze
Cuban na to nie poszedl... ma cos lepszego na oku?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-11 01:10:31
Autor: Leszczur
Darko w Wolves
On 10 Lip, 23:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Nie, Wolves wcale nie probuja go upychac... i w sumie zadziwiajace, ze
Cuban na to nie poszedl... ma cos lepszego na oku?

Sama wymiana Damp-Jefferson nie jest zla. Ale Cuban wie ze za miesiac
i dwa tez bedzie w stanie ja (albo cos podobnego) klepnac. Moze chodzi
o picki, a moze o jakiegos mlodziaka.

Pozdro

L'e-szczur

Darko w Wolves