Darkroomy w homo klubach

Data: 2013-02-24 21:43:24
Autor: abc
Darkroomy w homo klubach
Darkroom. Jest to pozbawione światła pomieszczenie w klubach
homoseksualistów. Amatorzy seksu wchodzą i w ciemnościach, na chybił-trafił,
spółkują z kim tam popadnie.

Darkroomy mają charakter pomieszczeń kultowych, bo też odzwierciedlają być
może nie do końca uświadamiany ideał homosiowskiej proletariacko-zastępczej
kontrkultury.

Tę ponurą zapamiętałość pokazali również na "paradzie", będącej żałosną
karykaturą swobodnej naturalności.

Darkroom jest też rodzajem obory, przygotowywanej przez rewolucjonistów dla
swego zastępczego proletariatu, kiedy socjalistyczna rewolucja osiągnie
ostateczne zwycięstwo.

Najwyraźniej mają oni nadzieję, że goje osiągną wtedy już taki poziom
zbydlęcenia, iż nawet nie zauważą, że są traktowani jak użytkowe stado.

Więcej
http://nczas.com/wiadomosci/polska/michalkiewicz-homoseksualisci-czyli-proletariat-zastepczy/

Data: 2013-02-24 22:04:02
Autor: pluton_
Darkroomy w homo klubach
Darkroom. Jest to pozbawione światła pomieszczenie w klubach
homoseksualistów. Amatorzy seksu wchodzą i w ciemnościach, na
chybił-trafił,
spółkują z kim tam popadnie.

Ach ta moda na angielskie słówka. Nazywajmy to po polsku : konfesjonał.

Nullification

Data: 2013-02-24 22:03:08
Autor: abc
Darkroomy w homo klubach
[...]

Po polsku to ciemnica, a nie konfesjonał.

Data: 2013-02-25 00:42:33
Autor: Lorn
Darkroomy w homo klubach
W dniu 2013-02-24 22:03, abc pisze:
[...]

Nazwałeś siebie i sobie podobnych w końcu po imieniu... :>

Data: 2013-03-01 19:26:32
Autor: pluton_
Darkroomy w homo klubach
> chybił-trafił, spółkują z kim tam popadnie.
>
> Ach ta moda na angielskie słówka. Nazywajmy to po polsku : konfesjonał.

Po polsku to ciemnica, a nie konfesjonał.

Przychodzi baba do lekarza z murzynkiem na rekach.
A lekarz: kto pani taka ciemnote wcisnal ?

Nullification

Data: 2013-02-24 22:33:14
Autor: Janek Wlodak
Darkroomy w homo klubach

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:512a7b70$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przynajmniej ludzie wchodzą tam z włąsnej, nieprzymuszonej woli. A co ma powiedzieć biedny ministrant, czy kleryk do przełożonego? Że mu lepiej, bo jest gwałcony w pełnym świetle gromnicy - poświęconej zresztą?

Data: 2013-02-24 22:40:14
Autor: abc
Darkroomy w homo klubach
Wszyscy księża to pedofile - taki mniej więcej przekaz dolatuje z mediów
głównego (albo, jak chcą niektórzy, mętnego) nurtu i zapisuje się w umysłach
gawiedzi.

Ksiądz pedofil, ksiądz krzywdzący dziecko, biskup chroniący księdza
zboczeńca, Kościół wymuszający milczenie ofiar, papież wiedział i nic nie
robił... i tak w kółko, aż się utrwali na tyle, że nikt już nie uwierzy w
uczciwość kapłana a koloratka i sutanna będzie kojarzona wyłącznie z
dziecięcą tragedią.

Co z tego, że to w większości informacje wyssane z palca?

Co z tego, że pedofilów wśród duchownych jest taki sam odsetek co wśród
przedstawicieli innych zawodów?

Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą a rzeczywistość tworzywem,
które zdolny artysta może kreować dowolnie, byle tylko starczyło mu
wyobraźni.

Nagonka na Kościół i kapłanów nie jest dziełem przypadku, wyrazem
autentycznego, społecznego oburzenia wywołanego przypadkami molestowania
seksualnego najmłodszych i najbezbronniejszych przedstawicieli ludzkiej
rodziny, które rzeczywiście miały miejsce.

To starannie zaplanowana akcja wymierzona w instytucję stojącą na straży
tradycyjnych wartości, która jako (praktycznie) jedyna może sprzeciwić się
wszechobecnej moralnej degrengoladzie.

Tęczowe lobby usiłujące przenicować świat na swoją modłę, wmówić mu, że
homoseksualizm to normalność a nie dewiacja,  musi najpierw zniszczyć jedyną
siłę mającą zdolność przeciwstawić się idei "postępu", musi zdyskredytować
jednoznaczną prawdę płynącą z Dekalogu i Pisma a najłatwiej to zrobić
uderzając w ludzi, którzy tę prawdę głoszą.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/ksiadz-pedofil-czyli-zaplanowana-akcja-aktywistow-homoseksualnych,26267.html

Data: 2013-02-24 14:26:08
Autor: Stachu Chebel
Darkroomy w homo klubach
Data: 2013-02-25 00:44:25
Autor: Lorn
Darkroomy w homo klubach
W dniu 2013-02-24 22:40, abc pisze:
szyscy księża to pedofile - taki mniej więcej przekaz dolatuje z mediów

Nie wszyscy... Tylko to ukrywanie... Przenoszenie z parafii do parafii, a bo dzieci kuszą jak to Pieronek powiedział... Podniecaja hehe... Ok, dzieci z invitro maja bruzdy, jakie bruzdy mają dzieci księży?

Data: 2013-03-02 19:31:00
Autor: pluton_
Darkroomy w homo klubach
[...]

No i nie zapominajmy o ksiedzu-mordercy, ktory zrobil dziecko swojej
parafiance i podczas porodu nie wezwal pogotowia.
Temu, co w nagrode zostal wyslany na misje na Ukraine.

Nullification

Data: 2013-02-25 00:34:40
Autor: Klin
Darkroomy w homo klubach
W dniu 2013-02-24 21:43, abc pisze:
[...]

Darkroom jest teĹź rodzajem obory, przygotowywanej przez rewolucjonistĂłw dla
[...]

   Choć masz 100% rację cioty wykorzystują podobnie wątki
   do reklamy swych zboczonych zachowań. Nie wiem czy warto
   ułatwiać im ten proceder.

Data: 2013-02-25 00:40:50
Autor: Lorn
Darkroomy w homo klubach
W dniu 2013-02-24 21:43, abc pisze:
Tę ponurą zapamiętałość pokazali również na "paradzie", będącej żałosną
karykaturą swobodnej naturalności.

Kogo _normalnego_ to obchodzi? Od wieków przed Chrystusem homoseksualizm istniał i będzie istniał, czy się z waszym katolickim prawem zgadza czy nie tak było i będzie na wieki... Paliliście niby czarownice. to w XXI wieku zabraliście się za homoseksualistów... Dzicz i zacofanie... Widzę bruzdę na waszych gębach, bruzdę grzechu poczynionego :>

Data: 2013-02-25 13:11:28
Autor: Aleksander
Darkroomy w homo klubach na wzór ciemnic klasztornych
Nie rozumiem, przecież już tylko z faktu, że celibat , klasztory, seminaria to zgrupowania facetów, wynika że najwięcej homo jest własnie w czarnym przebraniu, a to że publicznie tępią innych homo, to jasne, bo przecież trzeba tępić kogoś kto nie jest z mojej organizacji, gdyż z tego faktu wynika że jest wrogiem. To wszystko tak oczywiste, że próby wybielenia czarnych przez abc sa po prostu śmieszne.  Oczywiście rozwój duchowy i emocjonalny czarnych jest większy niż przeciętnego człowieka, kształceni, więc u większości z nich pojawia się pedofilia, często niedostepna dla zwykłego człowieka. Sam kiedyś przez przypadek pomogłem takiemu jednemu, nawet byłem miły dla niego jako klienta, bo niewiedziałem kim jest . On w podzięce przysłał mi maila z załacznikami gołych dzieci, w których to zdjęciach ja za cholerę nie mogłem dostrzec nic , zwłaszcza podniecającego, a on widział.

Tak czy siak, czarny gdyby rzeczywiście chciał oddac się bogu, to powinien się w dniu swięcenia dać wykastrować. Tylko w tym przypadku jestem skłonny uwierzyć w jego umusłowe i cielesne - pełne oddanie wyigimanowanemu bogu. Inaczej to po prostu wielkie oszustwo, życie w homoseksualiźmie ciemnic klasztorno kosćielnych, pedofilia itd.... sam margones i zboczenie.

Alx

Darkroomy w homo klubach