Darkroomy w homo klubach na wzór ciemnic klasztornych

Data: 2013-02-25 13:11:28
Autor: Aleksander
Darkroomy w homo klubach na wzór ciemnic klasztornych
Nie rozumiem, przecież już tylko z faktu, że celibat , klasztory, seminaria to zgrupowania facetów, wynika że najwięcej homo jest własnie w czarnym przebraniu, a to że publicznie tępią innych homo, to jasne, bo przecież trzeba tępić kogoś kto nie jest z mojej organizacji, gdyż z tego faktu wynika że jest wrogiem. To wszystko tak oczywiste, że próby wybielenia czarnych przez abc sa po prostu śmieszne.  Oczywiście rozwój duchowy i emocjonalny czarnych jest większy niż przeciętnego człowieka, kształceni, więc u większości z nich pojawia się pedofilia, często niedostepna dla zwykłego człowieka. Sam kiedyś przez przypadek pomogłem takiemu jednemu, nawet byłem miły dla niego jako klienta, bo niewiedziałem kim jest . On w podzięce przysłał mi maila z załacznikami gołych dzieci, w których to zdjęciach ja za cholerę nie mogłem dostrzec nic , zwłaszcza podniecającego, a on widział.

Tak czy siak, czarny gdyby rzeczywiście chciał oddac się bogu, to powinien się w dniu swięcenia dać wykastrować. Tylko w tym przypadku jestem skłonny uwierzyć w jego umusłowe i cielesne - pełne oddanie wyigimanowanemu bogu. Inaczej to po prostu wielkie oszustwo, życie w homoseksualiźmie ciemnic klasztorno kosćielnych, pedofilia itd.... sam margones i zboczenie.

Alx

Darkroomy w homo klubach na wzór ciemnic klasztornych