Darmowa KK na zawsze - promocja w DB

Data: 2011-10-19 21:22:22
Autor: Marcin
Darmowa KK na zawsze - promocja w DB
Witam

Jezeli ktos nie wydaje KK tyle by miec ja za darmo to moze go zainteresuje promocja w DB. Karta za darmo przy przeniesieniu. Trzeba wykonac po aktywacji co najmniej jedna transakcje w okresie 30 dni. Innych haczykow nie widze. Darmowa moze byc zwykla karta lub Premium Club.
https://www.kartadb.pl/index-main.html

Jakies zastrzezenia? Zastanawiam sie czy nie wziac sobie jako darmowy backup.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-10-19 21:22:25
Autor: Józef Gołaś
Darmowa KK na zawsze - promocja w DB
ale przeniesienie to formalność u nich czy normalnie badają zdolność kredytową
itd.

Mój brat wnioskował u nich swego czasu o kartę premium - napocił się z pół
godziny z konsultantem a na końcu wyszła odmowa

pyta dlaczego?

- w DBanku warunkiem uzyskania KK są zarobki 2000 zł netto/m-c - on wtedy tyle
nie zarabiał

nie wiem jakie wy macie z nimi doświadczenia

Data: 2011-10-19 21:37:55
Autor: MarekZ
Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7n81f$op6$1@inews.gazeta.pl...

[...]

No nie wiem.

Już na starcie widzę, że jakiś pseudodoradca ma mi "pomagać" w tej prostej operacji. Czyli zapewne to on "oceni moje potrzeby" i "zaproponuje ofertę najlepiej dopasowaną do moich potrzeb". A ja takich operacji przeprowadzałem już dziesiątki i nie potrzebuję pomocy. A tu się nie da bez pomocy. No to ktoś musi to pierwszy na grupie przetestować i to nie będę ja.

Darmowa KK na zawsze - promocja w DB