Darmowa karta

Data: 2016-11-10 10:33:04
Autor: J.F.
Darmowa karta

Z jednej strony banki narzekaja na spadek przychodow ... a tu dzwoni BZ i oferuje darmowa kredytowke.
Tzn oplaty jakies tam sa, ale jak sie zrobi 10 transakcji w 3 miesiace to bedzie dozywotnio bezplatna.

Wskazniki musza polepszyc, czy z prowizji od kredytowek wiekszy zysk ?
Czy licza na to, ze klient jednak ten kredyt kiedys wezmie i wtedy zaplaci ?

Brac, nie brac, poczeka az doplaca ?

J.

Data: 2016-11-10 01:48:22
Autor: Dawid Rutkowski
Darmowa karta
citi dopłaca już od dawna - a teraz nawet do darmowej simplicity, tego to już nie rozumiem, jeszcze rozumiałem jak promowali tą swoją mc world - ale widać liczą na to, że klient skusi się na łatwy kredyt.
Co do żaby - jeśli już masz z nimi jakąś tzw. relację, to jak masz zdolność kredytową, to bierz - tylko doczytaj drobny druk.
Ale jak nie masz - i jeśli już masz darmową KK, a najlepiej dwie - to wg mnie nie warto, ja ich za poważny bank nie uważam.

Data: 2016-11-14 23:00:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Darmowa karta
Za Simplicity mój ojciec już dostał około 900PLN. I nie zapłacił
 nic poza odsetkami, których by nie zapłacił, gdyby  w terminie
 spłacał. Aby było jasne -- tych odsetek zapłacił kilka
 złotych.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --