Darmowa nawigacja offline dla Android'a

Data: 2013-01-24 00:29:06
Autor: Kamikazee
Darmowa nawigacja offline dla Android'a
Znalazłem na razie dwie nawigacje offline dla Androida
MapFactor Navigator
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mapfactor.navigator

OsmAnd
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.osmand

Możecie polecić jakiś inne **darmowe** programy do nawigacji offline na Androida?

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2013-01-24 08:53:00
Autor: K
W dniu 24-01-2013 00:29, Kamikazee pisze:
[...]

a jak z aktualnoscia tych map ew. jak czesto aktualizuja i kto jest prowajderem?

Data: 2013-01-24 09:50:24
Autor: ToMasz
W dniu 24.01.2013 08:53, K pisze:
W dniu 24-01-2013 00:29, Kamikazee pisze:
Znalazłem na razie dwie nawigacje offline dla Androida
byłoooooo.....
MapFactor Navigator
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mapfactor.navigator
dobra nawigacja ale mapy ma z open street map, a jak wiadomo ostatnio im dróg ubyło, zamiast przybyć...
OsmAnd
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.osmand
tutaj trzeba sobie pobrać mapę UMP, żeby wogóle był sens używania programu. niestety wyliczanie trasy to wczesna beta. Długich tras nie wylicza wcale, a krótkie tak sobie.

Możecie polecić jakiś inne **darmowe** programy do nawigacji offline na
Androida?
Mimo że jestem przeciwnikiem, dla 99% społeczeństwa automapa jest darmowa.

a jak z aktualnoscia tych map ew. jak czesto aktualizuja i kto jest
prowajderem?
napisałem wyzej.
ToMasz

PS
jest parę dobrych nawigacji online  (targeo ma te same mapy co automapa). skoro masz androida, to na 99% możesz mieć albo Aero2 albo taniutką kartę sim orange free. jak nawigujesz sporadycznie zastanów się czy nie warto zapłacić piątaka za internet zamiast za nawigacje. inne rozwiązanie. załóż nowe konto , sciągnij tygodniową wersje automapy z googlepaly, po tygodniu wywal automapę i konto.
rozwiązań jest dużo

Data: 2013-01-24 12:22:39
Autor: Iksiński

Użytkownik "ToMasz" <Nieczytam@orange.pl> napisał w wiadomości news:5100f492$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

 inne
rozwiązanie. załóż nowe konto , sciągnij tygodniową wersje automapy z googlepaly, po tygodniu wywal automapę i konto.

Automapa łączy licencje z urządzeniem lub kartą. Konto google nie ma nic do tego.

Data: 2013-01-24 12:49:20
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-24 09:50, ToMasz pisze:

PS
jest parę dobrych nawigacji online  (targeo ma te same mapy co automapa).

Chodzi Ci Targeo na Androidzie? Bo mi jako jedyna aplikacja którą do tej pory zainstalowałem na Tablecie, zamiast się uruchomić - wyrzuca błąd.

Data: 2013-01-24 12:52:50
Autor: K
W dniu 24-01-2013 09:50, ToMasz pisze:

[...]

ja mam NaviExperta. nie szukam darmowej, aczkolwiek gdy bedzie cos godnego uwagi to chetnie przetestuje. abo mam w t-mobile i raczej nie bede zmienial operatora.

Data: 2013-01-24 14:53:27
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 24 Jan 2013 09:50:24 +0100, ToMasz wrote:
 skoro masz androida, to na 99% możesz mieć albo Aero2

Do nawigacji sredni pomysl, ze wzgledu na dosc... wybiorczy zasieg tego
operatora (chociaz ostatnio na CMK zasieg się znakomicie poprawil, to
watpie aby te bialy plamy na mapie calkiem poznikaly).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-24 12:11:21
Autor: J.F
Użytkownik "K"  napisał w wiadomości
[...]

providerem dla osmand jest OSM, aktualizuje sie to na biezaco, ale jesli offline ... no to jak czesto chcesz :-)

Tylko jak kazdy spolecznosciowy projekt - pewne obszary sa swietnie pokryte, a inne wcale i poki sie jakis pasjonat nie trafi to nie beda.

No ale wezmy takie google, rok im zajelo dorysowanie AOW.

J.

Data: 2013-01-24 12:23:55
Autor: Michal Jankowski
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Dla jednego programu może być więcej niż jedna mapa, to nie jest tak,
jak z automapą, że mapa i program stanowią nierozłączny komplet.

Dla osmand - do nawigowania po Polsce masz na przykład mapę UMP
http://ump.fuw.edu.pl/wiki/Dla_Androida#UMPpcPL_dla_programu_OsmAnd

  MJ

Data: 2013-01-24 12:52:44
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-24 12:23, Michal Jankowski pisze:
Dla osmand - do nawigowania po Polsce masz na przykład mapę UMP http://ump.fuw.edu.pl/wiki/Dla_Androida#UMPpcPL_dla_programu_OsmAnd MJ

I jeżeli chodzi o pokrycie drogowe Polski to ta mapa chyba nie ma sobie równych.

Data: 2013-01-24 11:55:17
Autor: dizel
On Thu, 24 Jan 2013 00:29:06 +0100, Kamikazee <niema@niema.pl> wrote:

[...]

Czasem korzystam z navfree, są nie tylko mapy Polski ale i innych
krajów. Tyle że akutalizacje map miały być co 2 miesiące a dla Polski
ostatnia aktualizacja to listopad 2011r. No i aplikacja jest po
angielsku ale to akurat najmniejszy problem.
Ewentualnie możesz sobie pobrać z marketu navmax i potestować, kiedyś
trial był na 30 dni teraz nie wiem jak to wygląda ale całka fajna
navigacja.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-24 12:56:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-24 00:29, Kamikazee pisze:
[...]

Prawdę mówiąc nie ma dobrych nawigacji na Andka. Wypróbowaqłem chyba wszystkie, i zatrzymałem tylko OsmAnd. Też nie jest ideałem, ale może się przydać jako zastępstwo do prawdziwej nawigacji.

Data: 2013-01-24 14:30:50
Autor: Krystek
[...]

Locus Map - <https://play.google.com/store/apps/details?id=menion.android.locus.pro&feature=more_from_developer> (jest także wersja bezpłatna)

MapsWithMe - <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mapswithme.maps.pro&feature=related_apps> (także występuje w wersji bezpłatnej)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-01-24 14:55:33
Autor: ToMasz
W dniu 24.01.2013 14:30, Krystek pisze:
[...]

Locus potrafi nawigować? po jakich mapach? OSM?

ToMasz

Data: 2013-01-24 15:20:42
Autor: Krystek
W dniu 2013-01-24 14:55, ToMasz pisze:
[...]