Darmowa nawigacja offline - tylko Ovi Maps?

Data: 2010-02-26 10:06:03
Autor: ks
Darmowa nawigacja offline - tylko Ovi Maps?
Hej,

Planuje kupno telefonu, takze pod katem okazjonalnej nawigacji
(pieszej i samochodowej). Szukam raczej darmowej nawigacji, w dodatku
dajacej mozliwosc pre-downloadowania map i uzywania ich w trybie
offline. Czy jedyna taka nawigacja jest Ovi Maps Nokii? Naviexpert z
tego co widze na stronie za darmo oferuje tylko mape Polski. Nie
interesuja mnie piraty itd.. OS dowolny, bo aparatu jeszcze nie mam.

Pozdrawiam,

Data: 2010-02-26 19:38:32
Autor: Piotr M
Dnia 26-02-2010 o 19:06:03 ks <strzalkowski@gmail.com> napisał(a):

Czy jedyna taka nawigacja jest Ovi Maps Nokii?

Niedawno wyszła jako free a już by się chciało przebierać, wybierać..

Naviexpert z tego co widze na stronie za darmo oferuje tylko mape Polski.

Oferuje offline mapę z nawigacj±?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-26 11:42:32
Autor: ks
On 26 Lut, 19:38, "Piotr M" <x...@xxx.xx> wrote:>
Niedawno wyszła jako free a już by się chciało przebierać, wybierać..

A po co ten sarkazm? O Ovi Maps wiem, chcialem dowiedziec sie czy
istnieja jeszcze inne - podobne - programy. Btw, kiedy Google
wypuscilo darmowa nawigacje (tyle ze na razie same Stany i wymaga
ciaglego polaczenia z netem), a Nokia poszla w ich slady - myslisz ze
zrobili to z dobroci serca?

> Naviexpert z tego co widze na stronie za darmo oferuje tylko mape Polski.

Oferuje offline mapę z nawigacj±?

Hmm... Oferuja "mobilna mape Polski", podejrzewam ze moze to byc
zwykla mapa bez nawigacji...

Pozdrawiam,

Data: 2010-02-26 21:54:27
Autor: astro
Darmowa nawigacja offline - tylko Ovi Maps?
Uzytkownik ks <strzalkowski@gmailcom> napisal w wiadomosci
[...]

Dla Androida:
MapDroid umozliwia pobranie map OpenStreetMap dla poszczegolnych krajow:
http://tedp.id.au/mapdroid
Big Planet TW i Maverick ladnie zapisuja przejrzane dane z Google Maps na
karcie pamieci. Wystarczy wiec przed podroza zaplanowac dokladnie trase i
przejrzec sobie ja we wskazanych aplikacjach, jeszcze bedac podlaczonym do
sieci.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-02-27 03:43:04
Autor: ks
[...]

O, o cos takiego mi chodzi, tylko ze w tym wypadku nie mialbym
faktycznej nawigacji a jedynie same mapy?

Data: 2010-02-26 22:28:47
Autor: ToMasz
ks pisze:
[...]

gdybyś nie napisał ze z zabawy odpadają piraty to bez kozery
powiedziałbym ze jest pińcet nawigacji na WM.
JEdnak w Twoim przypadku, jak niemasz aparatu, zapoluj na allegro na
omnia lub i780 z legalną autompą. z 3 urządzeń które pomagałem kupić, 2
nie miały aktualizacji, czyli drugi właściciel Omni stawał się pierwszym
właścicielem automapy z prawem rocznej aktualizacji i dostępem do POI w
serwisie miplo. Też jestem rękami i nogami za opensource, ale jak masz
dać tą samą kase za urządzenie bez i z automapą to wybierzesz...

Z darmowych rozwiazań które sprawdziłem to fajny jest trekbuddy, mozna
samemu zrobić mapę, ale program nie nawiguje, albo nawiguje po wcześniej
zadanych punktach.
inne naprawdÄ™ powaĹĽne rozwiazanie to wykorzystanie map z:

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/

i programów które je obsługują. Niewiem czy tam i jak działa nawigacja,
ale mapa jest routowalna wiec powinna. mĂłj kontakt z tymi mapami
ograniczał sie jedynie do znajdowania wyciągów w górach. (wiec mapy sa
dokładne)
te mapy: http://www.openstreetmap.org/
wykorzystują przynajmniej 2 programy na WM, z czego jeden ma możliwość
zaznaczenia rejonu, podania "zoomu" i sciÄ…gniecia map. ProgamĂłw szukaj
na :http://www.freewarepocketpc.net/

Tak wiec ja polecam WM, i jak CiÄ™ nie "odrzuca" od samsungĂłw to Omnia
lub mniejszy (ale energooszczędniejszy i z 2 bateriami) kuzyn i780
ToMasz

Data: 2010-02-27 03:50:25
Autor: ks
Darmowa nawigacja offline - tylko Ovi Maps?
On 26 Lut, 22:28, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
gdyby¶ nie napisał ze z zabawy odpadaj± piraty to bez kozery
powiedziałbym ze jest pińcet nawigacji na WM.
JEdnak w Twoim przypadku, jak niemasz aparatu, zapoluj na allegro na
omnia lub i780 z legaln± automp±. z 3 urz±dzeń które pomagałem kupić, 2
nie miały aktualizacji, czyli drugi wła¶ciciel Omni stawał się pierwszym
wła¶cicielem automapy z prawem rocznej aktualizacji i dostępem do POI w
serwisie miplo. Też jestem rękami i nogami za opensource, ale jak masz
dać t± sam± kase za urz±dzenie bez i z automap± to wybierzesz....

Nie doprecyzowalem, ze chodzi mi nie tyle o mapy Polski, a - w miare
mozliwosci - calego swiata. Po Polsce w sumie nie jezdze za duzo (a
jak juz to po znajomych trasach), bardziej myslalem o czyms co przyda
mi sie za granica - stad tez wymog zeby mapy dalo sie pre-loadowac...
Z tego powodu Automapa XL mi nie wystarczy, bo obejmuje tylko PL.

Ale dzieki za link do openstreetmap.

Kuba

Data: 2010-02-27 19:03:10
Autor: Michal Jankowski
ks <strzalkowski@gmail.com> writes:

[...]

Nüvifone wydaje się wszystkie warunki spełniać 8-).

  MJ

Darmowa nawigacja offline - tylko Ovi Maps?