Darmowa nawigacja offline - tylko Ovi Maps?

Data: 2010-02-26 21:54:27
Autor: astro
Darmowa nawigacja offline - tylko Ovi Maps?
Uzytkownik ks <strzalkowski@gmailcom> napisal w wiadomosci
Planuje kupno telefonu, takze pod katem okazjonalnej nawigacji
(pieszej i samochodowej). Szukam raczej darmowej nawigacji, w dodatku
dajacej mozliwosc pre-downloadowania map i uzywania ich w trybie
offline.

Dla Androida:
MapDroid umozliwia pobranie map OpenStreetMap dla poszczegolnych krajow:
http://tedp.id.au/mapdroid
Big Planet TW i Maverick ladnie zapisuja przejrzane dane z Google Maps na
karcie pamieci. Wystarczy wiec przed podroza zaplanowac dokladnie trase i
przejrzec sobie ja we wskazanych aplikacjach, jeszcze bedac podlaczonym do
sieci.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-02-27 03:43:04
Autor: ks
[...]

O, o cos takiego mi chodzi, tylko ze w tym wypadku nie mialbym
faktycznej nawigacji a jedynie same mapy?

Darmowa nawigacja offline - tylko Ovi Maps?