Darmowa porada

Data: 2009-12-07 20:38:09
Autor: ExIsT
Darmowa porada
Krótka na DJu. Niech nam gra do taktu.
Cel: 9,000-8,800
Pal ;) [Ci z NL na szybie]

-- -
http://wgpw.blox.pl

--

Data: 2009-12-07 21:09:29
Autor:
Darmowa porada
ExIsT <exist@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Krótka na DJu. Niech nam gra do taktu.
Cel: 9,000-8,800
Pal ;) [Ci z NL na szybie]

-- -
http://wgpw.blox.pl

ale 10320 nie padlo wiec czemu od razu PAL ?

http://stooq.com/q/a/?s=djia&i=120&u=294895

Data: 2009-12-08 16:41:57
Autor:
Darmowa porada
ExIsT <exist@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Krótka na DJu. Niech nam gra do taktu.

Data: 2009-12-08 16:51:00
Autor: ExIsT
Darmowa porada
> [...]
> Pal ;) [Ci z NL na szybie]
> http://wgpw.blox.pl

ale 10320 nie padlo wiec czemu od razu PAL ?

oczywiście miało być 10,300 i właśnie potwierdzamy wsparcie od dołu [o ile
oczywiście opór zadziała].
cel - pal... wycelowano na 9,000 - 8,800 i PAL, jak przebije wsparcie.
czego można było tu nie zrozumieć ? ;)

w zasadzie, to wsparciem była strefa 10,320 - 10,300 [po fakcie ładnie to
widać na wykresie - w ogóle po fakcie niektóre wykresy są takie przepiękne z
technicznego punktu widzenia, np. złota]

Data: 2009-12-08 23:25:57
Autor: Delfino Delphis
Darmowa porada
ExIsT wrote:

w zasadzie, to wsparciem była strefa 10,320 - 10,300 [po fakcie ładnie to
widać na wykresie - w ogóle po fakcie niektóre wykresy są takie przepiękne
z technicznego punktu widzenia, np. złota]

Ja złota nie rozumiem. Mógłbyś przybliżyć? Wczoraj myślałem o krótkiej na
złocie, ale kompletnie nie wiedziałem, gdzie postawić stop, więc sobie
odpuściłem. Żadnych wyraźnych wsparć czy oporów tam nie widać.

Darmowa porada