Darmowa rada dla Polaków i innych zielonych wyspiarzy na okoliczność kryzysu...

Data: 2011-10-05 20:17:48
Autor: boukun
Darmowa rada dla Polaków i innych zielonych wyspiarzy na okoliczność kryzysu...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:e2e0dadf-7b3f-40c4-868f-e5f0c92ad206t16g2000yqm.googlegroups.com...
Dwa dni temu przeznaczyłem całe swoje 6 letnie oszczędności ulokowane
w dwóch bankach na zakup domu jednorodzinnego, który będę w
przyszłości wynajmował ludziom... Moje saldo na koncie jest obecnie
zerowe, jeśli nie liczyć ostatniej wypłaty... Dobrze wam radzę - nie
trzymajcie pieniędzy w bankach, ani nawet w skarpetach... Pieniądz to
tylko papier, który wkrótce można będzie używać zamiennie z papierem
toaletowym...
Zakupiony dom, to sobie możesz wynajmować. Gdybyś sam wybudował, to byś nie dał obcym ludziom dziury w swoim domu robić i go niszczyć...

boukun

Darmowa rada dla Polaków i innych zielonych wyspiarzy na okoliczność kryzysu...