Darmowa służba zdrowia

Data: 2010-06-11 10:25:32
Autor: Piotr [trzykoty]
Darmowa służba zdrowia
Prywatnie - ci sami lekarze i anestezjolodzy - od ręki.

A na jakim sprzęcie i miejscu, prywatnym lekarzy czy tym samym co państwowo?

Data: 2010-06-11 10:35:55
Autor: P.H.
Darmowa służba zdrowia

Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:husru6$lcs$1z-news.wcss.wroc.pl...
>Prywatnie - ci sami lekarze i anestezjolodzy - od ręki.

A na jakim sprzęcie i miejscu, prywatnym lekarzy czy tym samym co państwowo?
no 100% jeszcze nie mam czy miejsce i sprzęt ten sam, ale jeśli tak to... szkoda słów

Data: 2010-06-11 10:39:26
Autor: Liwiusz
Darmowa służba zdrowia
P.H. pisze:

> [...]

no 100% jeszcze nie mam czy miejsce i sprzęt ten sam, ale jeśli tak to... szkoda słów

   Czyli wg Ciebie lepiej aby sprzęt stał nieużywany, niż aby lekarze leczyli na nim prywatnie? Przecież problemem nie jest to, że NFZ nie może wykupić usług, ponieważ sprzęt jest zajęty, tylko że nie ma na to pieniędzy.

   A że są naiwniacy, którzy wierzą jeszcze w "darmową służbę zdrowia" nawet jak na operację ratującą życie muszą czekać latami, czyli do śmierci, to już nic na to się nie poradzi.

   Kup córce operację prywatnie, jej życie chyba jest najważniejsze, a w wyborach nie głosuj na socjalistów, którzy zabierają Ci pieniądze "na leczenie" nie dając nic w zamian.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-11 10:44:21
Autor: Johnson
Darmowa służba zdrowia
Liwiusz pisze:

 a w wyborach nie głosuj na socjalistów, którzy zabierają Ci pieniądze "na leczenie" nie dając nic w zamian.

To w sumie nie będzie miał na kogo głosować.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-11 10:50:36
Autor: P.H.
Darmowa służba zdrowia

[...]

tak właśnie uważam, bo to nie jest ich sprzęt. skoro sprzęt stoi bezużyteczny to znaczy że jest go za dużo czyli pieniądze są niewłaściwie wydawane... ake w sumie wątek nie o tym.

  A że są naiwniacy, którzy wierzą jeszcze w "darmową służbę zdrowia" nawet jak na operację ratującą życie muszą czekać latami, czyli do śmierci, to już nic na to się nie poradzi.

to nie chodzi o wiarę :) jeżeli "państwo" zawiera ze mną umowę w wyniku której ja muszę płacić za coś na co nie mogę się doczekać, to czuję się wykiwany. choćby dla zasady chcę wyegzekwować coś za co teoretycznie zapłaciłem.

  Kup córce operację prywatnie, jej życie chyba jest najważniejsze, a w wyborach nie głosuj na socjalistów, którzy zabierają Ci pieniądze "na leczenie" nie dając nic w zamian.

oczywiście że życie moich dzieci jest dla mnie najważniejsze. zwróć uwagę że nie chcę czekać na operację państwową, tylko refakturować zabieg (w imię zasad)
nie na socjalistów czyli na kogo?? :))

-- Liwiusz
Piotr

Data: 2010-06-11 02:10:28
Autor: BK
Darmowa służba zdrowia
On 11 Cze, 10:50, "P.H." <k...@gdzies.w.sieci> wrote:
> [...]

bezużyteczny to znaczy że jest go za dużo czyli pieniądze są niewłaściwie
wydawane... ake w sumie wątek nie o tym.

A skad wiesz, ze nie jest ich? :) Nie masz pewnosci, ze sprzet jest
wlasnoscia skarbu panstwa, a nie jakiejs spolki/spoldzielni etc.

Kolejna rzecz, ze jesli Panstwo kupilo sprzet ale nie stac go na 100%
wykorzystanie tego sprzetu (tylko na 50%) to dlaczego nie korzystac z
okazji i nie sprzedac pozostalych 50% "roboczogodzin" :)

Data: 2010-06-11 10:52:10
Autor: Johnson
Darmowa służba zdrowia
P.H. pisze:

nie na socjalistów czyli na kogo?? :))

Na oszołomów, czyli JKM.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-11 10:54:23
Autor: Liwiusz
Darmowa służba zdrowia
P.H. pisze:

[...]

   Czasem nie da się kupić połowy aparatury.

[...]

   Generalnie wszystkie obietnice socjalistów służą wykiwaniu.

oczywiście że życie moich dzieci jest dla mnie najważniejsze. zwróć uwagę że nie chcę czekać na operację państwową, tylko refakturować zabieg (w imię zasad)
nie na socjalistów czyli na kogo?? :))

   Poszukaj, nawet wśród kandydatów na prezydenta możesz takowego wybrać.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-11 13:17:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
Darmowa służba zdrowia

  Poszukaj, nawet wśród kandydatów na prezydenta możesz takowego wybrać.

dyktatora chcacego odebrac prawa glosu kobietom i chcacym tworzyc getta dla chorych na aids itp, jak np wyrzucic
niepelnosprawnych z normalnych szkol .

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-06-11 13:22:50
Autor: Liwiusz
Darmowa służba zdrowia
wspolna-flaszka.pl pisze:
  Poszukaj, nawet wśród kandydatów na prezydenta możesz takowego wybrać.

dyktatora chcacego odebrac prawa

     Co jest złego w pochwale dyktatury, czyli de facto monarchii?

glosu kobietom i chcacym tworzyc getta dla

   Jeśli już być ścisłym, to odebrać głosy wszystkim, a nie tylko kobietom.

chorych na aids itp, jak np wyrzucic
niepelnosprawnych z normalnych szkol .

   Co za bzdury. Jak osoba popierająca wyłącznie prywatne szkolnictwo może chcieć wyrzucić kogokolwiek z prywatnej szkoły?

--
Liwiusz

Data: 2010-06-11 16:40:12
Autor: Jotte
Darmowa służba zdrowia
W wiadomości news:hut6ah$ji4$1news.onet.pl Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:

Co jest złego w pochwale dyktatury, czyli de facto monarchii?
Dyktatury czyli de facto monarchii...
O! Z matmą kiepsko, z prawem pracy do bani, a do tego brak logiki i jeszcze historii nie zna.
Dobrze, że takich wariatów jest tak mało w populacji - znacznie mniej nawet niż pedałów.

--
Jotte

Data: 2010-06-11 13:51:51
Autor: Herald
Darmowa służba zdrowia
Dnia Fri, 11 Jun 2010 10:54:23 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Generalnie wszystkie obietnice socjalistów służą wykiwaniu.

Ot i kolejny POpapraniec ;P

Data: 2010-06-11 13:57:04
Autor: Johnson
Darmowa służba zdrowia
Herald pisze:

   Generalnie wszystkie obietnice socjalistów służą wykiwaniu.

Ot i kolejny POpapraniec ;P

Przecież PO to socjaliści, podobnie jak PiS. Dałeś się zbałamucić TV.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-11 20:59:45
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Darmowa służba zdrowia
W dniu 2010-06-11 10:50, P.H. pisze:
nie na socjalistów czyli na kogo?? :))

Uważaj kogo pytasz :D To UPRowiec wzorcowy wręcz. Już po samym tekście o
socjalistach powinieneś się zorientować :D Młody jest, zdrowy jest,
bogaty jest -- to się zadurzył w dziadku, który od 20 lat z hakiem sobie
jaja robi ze społeczeństwa i rechoce z naiwnych, którzy jego teksty
biorą na poważnie. Inna sprawa, że jest ich w granicach błędu
statystycznego, więc na szczęście na Kabarecie w Onecie poczynania pana
JKM się kończą.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-06-11 23:22:46
Autor: mi
Darmowa służba zdrowia
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

Towarzyszu, chętnie poczekam te kilkadziesiąt lat i zobaczę twoją emeryturę (oraz oczywiście standard opieki zdrowotnej ówcześnie), którą zagwarantuje ci jedynie słuszny system socjalny.

Może pić zacznij, to butelki będziesz miał na starość na sprzedaż. :)

mi

Data: 2010-06-11 23:26:58
Autor: Jotte
Darmowa służba zdrowia
W wiadomości news:huu9f9$m43$1news.onet.pl mi <mariano.italiano@op.pl>
pisze:

Towarzyszu, chętnie poczekam te kilkadziesiąt lat
Możesz nie dać rady doczekać do tej swojej emerytury, frajerze.
Nie żebym cenił Śmiejka - to bałwan - ale ty go dzielnie ścigasz.

--
Jotte

Data: 2010-06-11 23:25:29
Autor: wromek
Darmowa służba zdrowia
oczywiście że życie moich dzieci jest dla mnie najważniejsze. zwróć uwagę że nie chcę czekać na operację państwową, tylko refakturować zabieg (w imię zasad)
nie na socjalistów czyli na kogo?? :))

nie ma takich numerow. potrzebowalem rocznej terapii HCV i chcialem sobie sam zaplacic i potem zeby po 2 latach kolejki mi zwrocili to sie dowiedzialem, ze jedyna opcja to stac w kolejce a za prywatne akcje nie zwracają. zalatwilem sobie program badawczy i juz jestem zdrowy a "panstwo" wisi mi moralnie (a wlasciwie to fizycznie) niezlą kase. nie wspominam o tym, ze zarazili mnie tym w szpitalu :)

wromek

Darmowa służba zdrowia