Darmowa służba zdrowia

Data: 2010-06-11 10:44:13
Autor: szerszen
Darmowa służba zdrowia

Użytkownik "P.H." <ktos@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:husr3q$t68$1@inews.gazeta.pl...

Czy jest jakaś szansa żeby refakturować NFZ tak, aby odzyskać koszty zabiegu "prywatnego"?

jakies mozliwosci sa, ale nie aby refakturowac, tylko aby za granica zrobic, a nfz musial to zwrocic, ale to tylko w szczegolnych przypadkach

natomiast slyszalem ze unia opracowuje jakas nowa ustawe o "leczeniu bez granic" i wtedy w ramach uni bedzie sobie mozna w dowolnym kraju unijnym wykonac odpowiedni zabieg, a nfz bedzie musialo za two zwrocic, nasi strasznie protestuja, a ja juz nie moge sie doczekac, moze wreszcie ktos zrobi porzadek z tym burdelem w polsce

Data: 2010-06-11 01:48:41
Autor: badzio
Darmowa służba zdrowia
On 11 Cze, 10:44, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "P.H." <k...@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomości grup

> [...]

granic" i wtedy w ramach uni bedzie sobie mozna w dowolnym kraju unijnym
wykonac odpowiedni zabieg, a nfz bedzie musialo za two zwrocic,

Ale NFZ zwroci tylko kwote nie wieksza niz koszt takiego zabiegu w
Polsce.

Data: 2010-06-11 10:47:03
Autor: Johnson
Darmowa służba zdrowia
szerszen pisze:

[...]

Ale to będzie trwało tylko rok, dwa a potem w końcu zbankrutujemy.
A zwracać będą tyle ile by to kosztowało w Polsce, ale to i tak pogrąży NFZ, bo nie będzie limitów.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-14 09:44:27
Autor: szerszen
Darmowa służba zdrowia

Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hust66$5pq$3@inews.gazeta.pl...

Ale to będzie trwało tylko rok, dwa a potem w końcu zbankrutujemy.

mowi sie trudno, nie widze innego wyjscia na zrtobienie porzadku w kraju

A zwracać będą tyle ile by to kosztowało w Polsce, ale to i tak pogrąży NFZ, bo nie będzie limitów.

nie ineteresuje mnie ile beda zwracac, interesuje mnie wykonanie leczenia w odpowiednim terminie i warunkach

Darmowa służba zdrowia