[gdzie]Darmowa wycena wartości auta

Data: 2012-01-30 07:18:19
Autor: Agent
[gdzie]Darmowa wycena wartości auta
Witam,
Ma ktoś namiar na w miarę dobrą darmową wycenę auta gdzie wpisuje się m.in przebieg. Pomyślałem że jakiś kalkulator ubezpieczeń AC mógłby podawać wartość auta ale już kilka zrobiłem i poza składką nie było wyceny wartości auta. Przy okazji - ile może być warte Renault Megane 2009, I rej 2010 1.4 tce Expression + alufelgi, bezywpadkowy z przebiegiem (powiedzmy że prawdziwym) 11 tys km.?

Data: 2012-01-30 10:59:23
Autor: Agent

Użytkownik "ptoki" <sczygiel@gmail.com> napisał w wiadomości news:504faae3-f8aa-4b41-8708-be6fcf25d5aceb6g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Eurotax nie jest darmowy a ten darmowy w którym mozna sprawdzić wartość poprzez porównanie podobnych ofert nie ma akurat 1.4 tce. Ale już koledzy wyżej mi podali i mbank mi wystarcza

Data: 2012-01-30 08:36:21
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Agent" <> napisał w wiadomości ...
Witam,
Ma ktoś namiar na w miarę dobrą darmową wycenę auta gdzie wpisuje się m.in przebieg. Pomyślałem że jakiś kalkulator ubezpieczeń

kalkulator w mBanku podaje wycenę wg Eurotaxu
w którymś kroku a nawet pozwala ją skorygować :)

Data: 2012-01-30 08:43:04
Autor: mihal
[gdzie]Darmowa wycena wartości auta
kalkulator w mBanku podaje wycenę wg Eurotaxu
w którymś kroku a nawet pozwala ją skorygować :)
ZTCP w MTU kalkulator  też wylicza.

pozdr.
mihal

Data: 2012-01-30 16:32:05
Autor: =Marcos=
[...]

Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Bytomiu jak zadzwonisz do Urzędu Skarbowego (wydział gdzie się załatwia PCC), to podadzą Ci wartość przez telefon.
Rynkowo ile jest wart? Moim zdaniem około 37000zł jeśli zarejestrowany w Polsce. Czyli wg Urzędu Skarbowego będzie wart jakieś 42000zł, a wg ubezpieczyciela 29000zł ;)

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2012-02-01 08:49:48
Autor: Tadeusz

Użytkownik "=Marcos=" <> napisał w wiadomości ...

 wg ubezpieczyciela 29000zł ;)

przy wypłacie odszkodowania :)

bo do naliczenia składki to 49000 zł :) :)

[gdzie]Darmowa wycena wartości auta